oh ja das waar, zonder meets hoor je nergens bijquote:Op zondag 30 maart 2008 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja saai heh! Waar is iedereen? Steer? BLuezz? Golfer? Nynke?
Sorry DE!! Ik noemde de namen van de mensen die het eerst in me opkwamen! Maar jij bent ook heelquote:Op zondag 30 maart 2008 20:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja das waar, zonder meets hoor je nergens bij
Blaren van mn cowboylaarzen... Van de kroeg naar Vork's huis en van Vork's huis naar een station daar in de buurt was net een beetje veel van het goedequote:Op zondag 30 maart 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:fijn CF
![]()
Hier is mijn zuurkooltaartexperimentding met aaardappel, courgette, gehakt, ui en knoflook goed gelukt![]()
zal vanavond of morgen even wat foto's posten. Mag nog wat meer pin in/aan, dus ga volgende keer het gehakt pittig kruiden en wat meer mosterd op de bodem smeren
![]()
@Lein: blaren? Ben je van Arnhem naar Voorschoten gelopen ofzo?
ja zou ik ook zeggen na zo'n postquote:Op zondag 30 maart 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry DE!! Ik noemde de namen van de mensen die het eerst in me opkwamen! Maar jij bent ook heelhoor!
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:33 schreef ColdFeet het volgende:
YIHAAAA!! Mijn eerste wetenschappelijke artikel is af!! Nou ja, aftotdat ik feedback krijg natuurlijk.
Zeg, maar wat een dooie boel hier....
hehe overdreven en wat een teleurstelling zal dat worden, ik ben slechts een mensquote:Op zondag 30 maart 2008 20:05 schreef ColdFeet het volgende:
Nou jaaaaa, DE, wij zitten allemaal met smart te wachten tot jij nog eens naar een meet komt, omdat we er allemaal van overtuigd zijn dat jij de tofste bent van allemaaahaaaaal
@MB: courgette? OK... Had je de sour cream erdoor of erbij?
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
(ir.) CF
Ik heb morgen spierpijn vanwege:
[ afbeelding ]
Je leek me altijd zo'n leuke vent, maar nu blijk je tae-bo te doenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
(ir.) CF
Ik heb morgen spierpijn vanwege:
[ afbeelding ]
Zo, nu je toch uit lurkmodus bent, stel je je nog even voor en blijf je doorposten?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je leek me altijd zo'n leuke vent, maar nu blijk je tae-bo te doen.
Jezus ik verveel me zo erg dat ik hiervoor uit de lurkmodus kom![]()
Ja, want het is hier maar een suffe boel zonder jouquote:Op zondag 30 maart 2008 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, nu je toch uit lurkmodus bent, stel je je nog even voor en blijf je doorposten?
Vertel SHE, wat is er aan het handje?? (of heb ik wat gemist?? Als dat zo is, bij voorbaat al excuses voor het niet-teruglezen)quote:Op zondag 30 maart 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
Ik ben zoooo dood straks. *ril*
Ik ben uit emotie ook appel en kaas gaan eten. Nooit begrepen waarom dat zo lekker is, harde appel met jonge kaas. Een soort selderij met pindakaas ervaring.
Maar goed, ik ga toch dood straks dus het boeit toch niet meer.
Doei! en het was echt superleuk jullie bijna gekend te hebben!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
Ik ben uit emotie ook appel en kaas gaan eten. Nooit begrepen waarom dat zo lekker is, harde appel met jonge kaas. Een soort selderij met pindakaas ervaring.
en dan moet Duderinnetje ook komen met haar manquote:Op zondag 30 maart 2008 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hehe overdreven en wat een teleurstelling zal dat worden, ik ben slechts een mens
Maar de volgende meet, als er geen dringende zaken op die datum staan, willen zowel Mr DE als ik gráág komen
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe voorkom ik mijn moord?
Vaarwel SHE!
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, want het is hier maar een suffe boel zonder jou
Jij gaat zoooo stinken de komende tijd.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
Vertel nou maar gewoon: heb je hyves? En wat is je cupmaat?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:43 schreef Leonoor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mezelf daar al maanden van weerhouden omdat ik dan niet maar aan werken toe vrees te komen....
Dat zou betekenen dat we eerst nog moeten trouwen. Jupz, ik heb nu de ultieme stok achter de deur! Dat zal 'm leren!quote:Op zondag 30 maart 2008 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dan moet Duderinnetje ook komen met haar man![]()
Je hebt ons maanden gestreamed, wat mooi.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:43 schreef Leonoor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mezelf daar al maanden van weerhouden omdat ik dan niet maar aan werken toe vrees te komen....
Ja wie me het eerst vindt heeft gewonnenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel nou maar gewoon: heb je hyves? En wat is je cupmaat?even nassen!
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]RIP voor de nabestaanden! Fuck, zijn wij dat??
Wij kijken hier met name naar het innerlijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:48 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja wie me het eerst vindt heeft gewonnenen ik ben niet zo ehm, rijk bedeeld, zoals de winnaar van de hyvescontest ook wel zal kunnen zien.
ik ben niet van de grote meetsquote:Op zondag 30 maart 2008 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat we eerst nog moeten trouwen. Jupz, ik heb nu de ultieme stok achter de deur! Dat zal 'm leren!![]()
![]()
![]()
En zo'n meet lijkt me tof, maar ik ben geen logeertype.Dus dan moet het een beetje bereikbaar zijn. Komt vast wel eens!
Sinds wanneer?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij kijken hier met name naar het innerlijk.
Dan zal ik toch eerst terug moeten scrollen naar je galafoto, was dat nou dit topic of de vorige?quote:
Damzzz.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee je hebt de hyvescontest clearly nog niet gewonnen
omg!quote:Op zondag 30 maart 2008 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan zal ik toch eerst terug moeten scrollen naar je galafoto, was dat nou dit topic of de vorige?
Wel een beetje he.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omg!
ok, ik vroeg er ook wel een beetje om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |