quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:36 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!Ben weer terug van een verjaardag.
![]()
Werd wel een beetje raar aangekeken toen ik enthousiast deed over wondersponsjes.
het boodschappendoen was tof, het koken ook... de rest is terug te lezen hoe mijn avond wasquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:38 schreef Bluezz het volgende:
SOL, heb je het weer beetje naar je zinnetje bij hemmes???
jij bent gewoonweg ook een lieverdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Zomaar even een warme knuffel voor SOL:
Het is jouw schuld!quote:
quote:
Ik zou zeggen: het is wit en vierkantquote:Overigens heb ik nu wel de ultieme openingszin voor de speeddating sessie van volgende week.![]()
Ik neem een vreemd uitziend stuk gereedschap mee en ga aan iedere speeddate vragen wat het is en waarvoor het gebruikt wordt.
Iemand nog briljante ideeën over welk stuk gereedschap ik dan het beste mee kan nemen?
Zijn we dat samen!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent gewoonweg ook een lieverd
Zeg je dat ie nu moet komen of anders alleen op de bank mag slapen.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:alle mannen zijn hier weg, ik wil naar bed met cnk, maar hij gaat nog even film kijken
Uh.... help! Geen idee!quote:Op zondag 30 maart 2008 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zou zeggen: het is wit en vierkant
Trek gewoon je eigen plan lieverd, stel je niet zo in op HEM. Laat de boel even op z'n beloop, echt.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:alle mannen zijn hier weg, ik wil naar bed met cnk, maar hij gaat nog even film kijken
quote:
Ow! Maar die zijn rechthoekig!quote:Op zondag 30 maart 2008 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Of grijs.
En het populairste gereedschap op FOK! intussen.
En het werkt niet tegen kalk, zegt Isa.
Rechthoekig dan.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Maar die zijn rechthoekig!
Tenminste die van mij wel.
En Isa heeft het uitgeprobeerd in mijn badkamer, maar er zit nog steeds kalk op de muur. Misschien doe ik morgenochtend vroeg een aanval met schoonmaakazijn, maar ik vrees nu al het ergste.
Nouja, ik ga er eerst maar eens een nachtje over slapen.
Truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |