Oh je gaat zelf koken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciflapstaart Nyn.
Succes met de treinreis en rust lekker uit de rest van het weekend.![]()
![]()
Ik ga zo maar eens naar de AH om me mentaal voor te bereiden op het etentje met m'n ex.![]()
Nou dat weet ik zeker van niet!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god Tezz, volgens mij ben jij wel een van de beste koks in dit topic.
Jups, bekend probleem. Ik zeg al een uur tegen mezelf: niet met je handen door je ogen wrijven.......en wat doe ik net???? Juist. Met mijn handen door mijn ogen wrijven. Pijnlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:08 schreef DarkElf het volgende:
Lekker Tezz
Mijn soeppie staat te pruttelen alleen heb ik net een rode thaise peper in mijn vingers gehad en mén die zijn scherp
Note to self: linkerlens eruit halen met rechterhand
heerlijk toch? en je maakt vaak wel lekkere dingen hoor, vind ik ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zeker van niet!
Maar koken is gewoon mijn hobby, dus als het ff kan maak ik er wel werk van iedere dag. En meestal lukt dat ook wel, ik werk immers onder schooltijden dus heb dagelijks vanaf half vier tijd om lekker te koken! En als ik moe/chagerijnig/ongesteld/boos/verdrietig/lui/druk ben, dan is er niets zo fijn als een paar uur de keuken in!
Hoeveel loempia's passen er in één golfer?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Hallooooooooo vanuit Apeldoorn, op het laptoppie van stiefschoonmama
We gaan niet tapassen maar vietnamezen
Bente is ook errug vroeg, ze is net vijfquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh wat leuk dat B aan het wisselen is!
Milou heeft inmiddels echt een fietsenrekGrappig om te zien, helemaal met de wetenschap dat kinderen met down ook daar erg laat mee zijn, maar Milou dus niet, netals met het zindelijk worden
Erg he DE, ik ken het...........eigenlijk zou ik het liefst gewoon in bed kruipen met mijn boek, maar dat kan ik mijn husband niet aan doen, die moet om 1 uur nog gaan werken........Zou wel erg sneu zijn als ik nu naar bed ging he!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Hallo! wij liggen heerlijk voor pampus op de bank samen,echt heerlijk inactief.... maar wel superrelaxed en knus
![]()
zometeen nog een filmpje kijken (als mijn ogen open bliven want de luikjes zijn zwaar vanavond)
Tezz, veel plezier met de tandenfeeen SOL fijn dat je avond zo lekker loopt naar ik begrijp
...
nee dan zou ik ook even doorbikkelen en op blijvenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Erg he DE, ik ken het...........eigenlijk zou ik het liefst gewoon in bed kruipen met mijn boek, maar dat kan ik mijn husband niet aan doen, die moet om 1 uur nog gaan werken........Zou wel erg sneu zijn als ik nu naar bed ging he!
Milou was volgens mij net 6, dus helemaal op tijdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bente is ook errug vroeg, ze is net vijf(misschien komt het dan toch door de val??
En SOL, Milou is gewoon een supermeid!![]()
(maar dat wist je vast al heel lang, hihi)
me tooquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee dan zou ik ook even doorbikkelen en op blijven
genietzequote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:20 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga eens een filmpje aanzetten, zien we wel hoe ver we komen...
fijne avond en nacht !!!
dus jullie laten me alleenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:19 schreef Tezz het volgende:
Ach ja, ik kruip nog maar even gezellig met hem op de bank.........goed plan!
Lieve steer, laat haar nu eens losquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er weerWas gezellig en ik ergerde me weer dood aan haar 'kookkunsten' dus dat was een goed teken
('Neheee, die saus gaat niet inkoken als je het vuur UIT doet!')
We hebben 4 episodes van Friends gekeken (vanaf The one where they all turn thirty tot en met The one with the cheap wedding dress) en wat bijgepraat over ons leven. Het is natuurlijk geen competitie wie het eerst weer een vaste relatie krijgt maar op de een of andere manier voelt het best kut wel zomaar you can't hurry love zullen we maar zeggen.
Ben wel een beetje blij dat ik niet meer met haar ben eigenlijk... denk dat het ondanks 4 jaar bij elkaar op de langere termijn niet goed was uitgepakt. Want getsiederrie behalve niet kunnen koken kan ze kan niet eens fatsoenlijk ijs scheppen uit een ijsbak. Ik bedoel, dat kon Euc zelfs nog.![]()
Maargoed. Ach. Tja.
Hee Sollie, gaan jullie het nu weer proberen samen dan?en laat ff wat weten over die schoenen svp
Ik heb net geschreven dat ik eigenlijk haar best goed aan het loslaten ben, mutsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lieve steer, laat haar nu eens los![]()
Kut ...die schoenen pm eens even enzo, kan ik nooit meer terugvinden nl![]()
ohnoesquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:26 schreef golfer het volgende:
Weer terug uit Apeldoorn.
Vietnamees was niet echt bijzonder lekker en was ook nog eens een zelfbedieningsbuffet.
Enfin, stiefmoedertje weer eens gezien. We kunnen er weer een jaar tegen.
Ik hoorde het op de terugweg op de autoradio, maar daar geloof ik niet echt meer in. Die 5 punten voorsprong zal PSV echt niet meer gaan weggeven.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Én Ajax nog steeds kampioenskandidaat, je dag kan niet meer stuk opa golfer
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:36 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!Ben weer terug van een verjaardag.
![]()
Werd wel een beetje raar aangekeken toen ik enthousiast deed over wondersponsjes.
Ik keek al verwachtingsvol opzij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |