+ compositie erg mooi. standpunt (laag) ook mooi.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
@ Limpix; VET!!!! (nice chick dude!! )
Nigelator;
+ ja ik ben de begraafplaatsen man he... mooie plaat! ik seg ik hou der fan!
moest ook idd aan die andere plaat denken alhoewel deze er niet eens in de buurt komt kwa tragiek laat maar zeggen...
- had iets scherper gemogen en ik zou em zelf iets meer naar rechts gezet hebben.. maar top foto hoor!
nu ik weer
even naar hoek van holland geweest net...
[ afbeelding ]
maar groter vindt ik em iets mooier...
Cool plaatjequote:Op dinsdag 8 april 2008 22:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
@ Limpix; VET!!!! (nice chick dude!! )
Nigelator;
+ ja ik ben de begraafplaatsen man he... mooie plaat! ik seg ik hou der fan!
moest ook idd aan die andere plaat denken alhoewel deze er niet eens in de buurt komt kwa tragiek laat maar zeggen...
- had iets scherper gemogen en ik zou em zelf iets meer naar rechts gezet hebben.. maar top foto hoor!
nu ik weer
even naar hoek van holland geweest net...
[ afbeelding ]
maar groter vindt ik em iets mooier...
@ Klappernoot2000:quote:Op woensdag 9 april 2008 21:01 schreef klappernoot2000 het volgende:
@ Age_Bijkaart:
+ sfeer, kleuren van de wolken
- misschien iets te donker, maar dat is persoonlijke smaak denk ik
Mijn foto van vandaag ( kat van de buren door luikje van de deur genomen 5 minuten geleden, nieuwsgierig kijkend naar mijn lens) :
[ afbeelding ]
Even overnieuw dan ;-)quote:Op donderdag 10 april 2008 10:35 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
@ Klappernoot2000:
+ Erg lekker DOF
+ Goed scherp! wat soms wel lastig is bij die beesten![]()
- Ehh... tja, niet echt iets...hij is misschien wat vaal, kan wat hoger contrast maar hij is zo wel nice eigenlijk![]()
Van de week mijn camera maar eens even uit het stof gehaald![]()
[ link | afbeelding ]
+ kleurenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:50 schreef Stipding het volgende:
[..]
Even overnieuw dan ;-)
+ Zit veel dramatiek in
+ Hoewe er toch geen bewegende voorwerpen of levend iets erin voorkomt ( of ik zie wat over het hoofd ) Duid de foto toch weer iets levendigs, bv de rook uit de schoorsteen, de graffiti die door mensen is gemaakt.
+/- Vind dat er teveel op de graffiti gedoeld werd ( weet niet of het wel of niet de bedoeling was ) maar je dwingt de kijker meer naar de eerste woning te kijken dan naar het andere. Maar daarin tegen me gemixte gevoelens erover, omdat het ook wel weer aanspreek, omdat de huizen achter de andere gebouwtjes bevinden en dus op de achtergrond draaien.
En hier, de foto van gister again
[ afbeelding ]
+Leuk momentquote:Op donderdag 10 april 2008 19:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
+ kleuren
+ stilleven
- te donker (opfluffen)
- beetje onsamenhangend, niet echt compositie?
Wel leuke foto, maar krijg er geen emotie bij
Nou, deze dan maar:
[ afbeelding ]
Venetie...
Edit: Ze worden allemaal onscherpig door die gare Microsoft resizerbende, zal ze voortaan met Aperture op maat maken...
quote:
OMG Roi.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:50 schreef Roi het volgende:
+ geweldig hoe ze daar staan
- teveel ruis
- NIet spannend, misschien is alles te gecentreerd? (alhoewel ik het land/lucht verhouding wel weer goed vindt..)
-edit- @CompuMess
+Super, echt een heerlijk sfeertje!
-Misschien iets teveel schaduw (zoals bijv. bij dat bord)
Mijn foto van vandaag, voor een keer niet uit Amsterdam![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem wat donker en wat saai. Mijn aandacht wordt naar de man op de brandweerauto in het midden getrokken, maar mijn beeld wordt geblokkeerd door teveel toeschouwers. Volgende keer OF meer inzoomen zodat je iets lostrekt uit het beeld OF meer groothoek en zorgen dat je vooraan komt te staan. Dit is het net niet zeg maar. Ik vind het persoonlijk geen fijne foto, maar ik moet wat positiefs gaan roepen. Ik kan eigenlijk weinig meer bedenken dan "tof dat je je cam bij je had op het moment van de brand" (oftewel: heb je niets aan). Sorry.quote:
Thnxquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
Dat toplichtje![]()
Heerlijke foto P.!! Erg sfeervol!!!
Thxquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:18 schreef tonja het volgende:
Ik vind de foto van tony_clifton- wel heel tof eigenlijk. Je ziet dat een gedeelte van het op de voorgrond aanwezige publiek naar de brandweerman op de ladder kijkt, een ander gedeelte kijkt naar de aktie links op de ladder tegen het gebouw aan. De lucht is bezwangerd van de rook, maar in de verte zie je zon op de gebouwen. En een mooi detail vind ik de lantaarnpalen links.
Ik vind het een foto met aktie, een plaatje waar je je verhaal uit kunt halen.
just my 2 cents.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |