quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
.
Mja. Een of andere bekende hamburgerketen wilde heul veul slaoj hebbenquote:
Sla is veel te gezond voor fastfoodquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Een of andere bekende hamburgerketen wilde heul veul slaoj hebben
mja. je wordt er bang van, als je ziet hoeveel groenvoer er naar die toko met die gele M gaatquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sla is veel te gezond voor fastfood.
Nóg een reden om daar niet te komen dus...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
mja. je wordt er bang van, als je ziet hoeveel groenvoer er naar die toko met die gele M gaat
Sinds wanneer zit er sla in hamburgers?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Een of andere bekende hamburgerketen wilde heul veul slaoj hebben
Da's vast vegetarischquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er sla in hamburgers?
Hint, check dat groene spul eens wat tussen vlees en broodje zit, wat je normaal gesproken van je broodje af gooitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er sla in hamburgers?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hint, check dat groene spul eens wat tussen vlees en broodje zit, wat je normaal gesproken van je broodje af gooit
Dag mevrouw Groenteburgerquote:
Tja ik zou vandaag gezellig weggaan maar dank zij onze huisbeunhaas zit ik nu dus thuis...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Tomaatje.
Vanwaar de zielige PI?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tja ik zou vandaag gezellig weggaan maar dank zij onze huisbeunhaas zit ik nu dus thuis...![]()
Nooit geweten dat er zoveel water in een waterleiding zat...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tja ik zou vandaag gezellig weggaan maar dank zij onze huisbeunhaas zit ik nu dus thuis...![]()
Nooit geweten dat er zoveel water in een waterleiding zat...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef Tmaatje het volgende:
Ja op de benedenverdieping; en daar was net een nieuwe tegelvloer gelegd en vloerverwarming...![]()
![]()
Ohohohohohquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef Tmaatje het volgende:
Ja op de benedenverdieping; en daar was net een nieuwe tegelvloer gelegd en vloerverwarming...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |