Toppie, zo 's nachts een OP maken valt niet altijd meequote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:35 schreef akveor het volgende:
Deze COS is vast klaargezet.
Eerste deze: [COS # 3460] Van oude bekenden en liefdes die voorbij gaan volmaken. THANKS.
Mee eens, valt niet mee, dus bedankt Akveor en sterkte !!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toppie, zo 's nachts een OP maken valt niet altijd mee
Klaar... daar moeten ze het maar mee doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, valt niet mee, dus bedankt Akveor en sterkte !!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:35 schreef akveor het volgende:
Vervolg van: [COS # 3460] Van oude bekenden en liefdes die voorbij gaan volmaken. THANKS.
Danks, ik ga morgen even luisterenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier een overzicht van de soundfiles, misschien handig voor de dagdienst ....
Goed gesprek Lieke met Huub: http://www.megaupload.com/?d=JGNDMG98
Afscheid van Lieke, Brian noemt haar hoer: http://www.megaupload.com/?d=3AZG9U45
Brian en Amanda uitpraten in de tuin: http://www.megaupload.com/?d=J3KPJN0Q
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:35 schreef akveor het volgende:
Vervolg van: [COS # 3460] Van oude bekenden en liefdes die voorbij gaan Lees deze want er staan leuke filmpjes, audiofiles, caps en gifs tussen de commentaren in.
Meer caps:quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:35 schreef akveor het volgende:
Vervolg van: [COS # 3460] Van oude bekenden en liefdes die voorbij gaan Lees deze want er staan leuke filmpjes, audiofiles, caps en gifs tussen de commentaren in.
Ik vind het erg sneu. Ook Mikey had veel met Lieke. Maar Lieke was van Amanda en van niemand anders. Erg jammer dat die paupers niet het fatsoen kunnen opbrengen om iets leuks voor die man te doen. Nee jammeren omdat iemand je niet gefeliciteerd heeft met een zelf vezonnen anderhalf jaardag dan is welhaast de villa te klein.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:23 schreef Prospera het volgende:
Arme Mikey, hij heeft niet de liefde van zijn leven gevonden
en zelfs een laatste avond werd hem niet gegund met B&A omdat ze ruzie hadden.
Daar zit je dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vond ik ook, dat fatsoen hebben ze nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het erg sneu. Ook Mikey had veel met Lieke. Maar Lieke was van Amanda en van niemand anders. Erg jammer dat die paupers niet het fatsoen kunnen opbrengen om iets leuks voor die man te doen. Nee jammeren omdat iemand je niet gefeliciteerd heeft met een zelf vezonnen anderhalf jaardag dan is welhaast de villa te klein.
Thanks Desii.
YW... ik zie nu pas dat er geen woord over Jaap instaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie OP geworden Akveor, bedankt voor de moeite
Ze ging full dressed slapen, had alleen haar schoenen uitgedaan en jawel ze rent nakend door het schermquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie CAPs Prospera, op dit tijdstip nog
Jaap was ook bijna volledig buiten beeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:47 schreef akveor het volgende:
[..]
YW... ik zie nu pas dat er geen woord over Jaap instaat.
partypoker.comquote:
Ah ik ook.... zoek me eens op...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 04:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
partypoker.com
Is erg cool, ik zat met 5000 op een miljonairstafel gezellig te chatten, zegt eentje, kom op een rustige tafel en ik kreeg zomaar een miljoen van hem
Heerlijk, vooral Huub's account toen hij eruit wasquote:Op zaterdag 29 maart 2008 04:48 schreef avonne het volgende:
Voor wie niet slapen kan, al weer vroeg op is, of last heeft van heimwee...
[ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje.....
Altijd leuk
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:59 schreef eusjuh het volgende:
Morgen eindelijk van dat gesnurk van Mike af .......ik hou d'r van!
FEBO zijn jullie nu nog BLIND? nee hij gaf haar geen trap he.(denk even aan dat trapje van Nina)dat was erger he.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 04:47 schreef Dark het volgende:
Heb net dit filmpje gezien http://forum.headliner.nl/topic-5284/ nou echt wel, dat Brian Amanda trapt!
Wat een debiel.........en hij noemde Lieke echt wel - hoerrrrrrrrrr - ben benieuwd of DGK_Redactie hier iets mee doet!
Tuurlijk niet want denk jij nou...........dit kindje van god moet winnen, hij staat symbool voor de dynamische, intelligente, tolerante, vrouwvriendelijke multiculti jongere generatiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:32 schreef joep.t het volgende:
Als die klootzak de villa nu niet verlaat ben ik er zo goed als klaar mee,Maar het zal wel weer niet ,Hij krijgt vast nieteens een boete!
Dank!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:40 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Even de filmpjes van Brian en Amanda teruggekeken.
Wat een wartaal slaat die jongen weer uit zeg, lach me kapot
zomaar even wat leuke quotes:
"je draait me helemaal tot het einde"
" binnen de kortste keren onderbreek je mezelf"
"focking ader spat uit je nek.."
"donder op, ik zie de focking shit duidelijk voor mezelf"
"het is echt niet meer leuk"
"puntje bij paaltje gaat dezelfde fout in"
"totdat je zelf de fout doet waar je mij op aanspreekt"
"maar Aman, mijn manier is inderdaad niet normaal, ik ben ook niet goed"
Dacht je werkelijk dat Amanda niet zou reageren als Brian haar een trap in d'r reet geeft?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:19 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
FEBO zijn jullie nu nog BLIND? nee hij gaf haar geen trap he.(denk even aan dat trapje van Nina)dat was erger he.
Ach, dat blaag is inmiddels zoveel gewend.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:01 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dacht je werkelijk dat Amanda niet zou reageren als Brian haar een trap in d'r reet geeft?
Bv, met een "auw" ofzo?
Brian is een gigalul dat sowieso, maar zijn girly is echt niet veel beter. Maar dat hij haar een trap in d'r achterwerk geeft kan ik er echt niet van maken. Een stupido hetze die kant nog wal amanda raakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:04 schreef SIRA het volgende:
[..]
Ach, dat blaag is inmiddels zoveel gewend.
Die kijkt niet op van een schopje meer of minder.
Ik kon uit de beelden trouwens niet goed opmaken hoe of wat.
Ik heb het filmpje ook net gekeken en ik zie ook geen trap van Brian. Het is een beweging die voortkomt omdattie die eikel keihard met z'n elleboog tegen het hoofdboard (hoe heet zo'n ding) stoot. Ik denk dat het lijkt of hij schopt omdat Amanda zich de tandjes schrikt van zijn reactie en meteen opspringt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:15 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Brian is een gigalul dat sowieso, maar zijn girly is echt niet veel beter. Maar dat hij haar een trap in d'r achterwerk geeft kan ik er echt niet van maken. Een stupido hetze die kant nog wal amanda raakt.
Misschien ontbreekt bij mij wel de nodige fantasie om de vele " Oeh en Ah "verhalen te geloven
Precies, dat dit soort reacties niet normaal zijn is natuurlijk wel waar (zegtie ook zelf). Die gast moet echt een cursus angermanagement gaan volgen (alsof dat zou helpen bij die gefliptequote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:31 schreef SIRA het volgende:
Nogmaals het filmpje gekeken maar volgens mij is er niets aan de hand.
Amanda schrikt gewoon van z'n woede aanval en loopt weg.
Het maakt ook eigenlijk niet uit, wel of niet, Amanda is super loyaal en zal nooit toegeven, aan wie dan ook, als het raak was.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:38 schreef blomst het volgende:
In mijn ogen geeft Brian wel duidelijk een trap naar Amanda, maar ik denk niet dat hij raak was.
OMG, wel een leuk geschreven stukje, heb er echt om moeten lachen ......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:34 schreef beequeen het volgende:
Rijles met Amanda.
Die wil je toch echt niet tegenkomen.
Het moet niet gekker worden, willen ze Lieke uitnodigen om Huub te triggeren, gaat die sukkel van een Brian door dat mokkel flippenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:42 schreef noekje het volgende:
Je zou toch bijna willen dat die Lieke nog een keer komt. Maar Brian wordt er overstuur van dus die zien we voorlopig niet meer terug.
Mee eens, ik zag dat bezoekje in eerste instantie ook helemaal niet zitten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:42 schreef noekje het volgende:
Je zou toch bijna willen dat die Lieke nog een keer komt. Maar Brian wordt
er overstuur van dus die zien we voorlopig niet meer terug.
Oh dat is echt te erg voor woorden. Ik vond het al opmerkelijk dat ze eerder 34 (of zelfs meer?) rijlessen had gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:34 schreef beequeen het volgende:
Rijles met Amanda.
Die wil je toch echt niet tegenkomen.
Een week vind ik wat lang hoor, een dagje is meer dan genoeg om Brian gek te maken. Het lukte haar gisteren al in een paar uurtjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mee eens, ik zag dat bezoekje in eerste instantie ook helemaal niet zitten.
Maar als je ziet wat ze aangericht heeft, is ze een weekje meer dan welkom wat mij betreft.
Ze had hem nog gekker kunnen krijgen door recht in zijn gezicht te zeggen wat ze van hem vond. Toch kwam ze niet verder dan,' Zorg goed voor je meisje.' Na alles wat die haar heeft geflikt, had ze nog wel meer gas kunnen geven. Iedereen schijt bagger voor Brian daar of houdt hem de handen boven het hoofd. Zelfs Lieke wordt een Amanda in zijn buurt. Nadia deed ook altijd precies hetzelfde. Zacht fluisteren dat Brian toch wel ver ging maar daar bleef het bij.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een week vind ik wat lang hoor, een dagje is meer dan genoeg om Brian gek te maken. Het lukte haar gisteren al in een paar uurtjes.
Huub noemde van de week nog dat Brian Lieke verschillende keren heeft getrapt en geslagen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze had hem nog gekker kunnen krijgen door recht in zijn gezicht te zeggen wat ze van hem vond. Toch kwam ze niet verder dan,' Zorg goed voor je meisje.' Na alles wat die haar heeft geflikt, had ze nog wel meer gas kunnen geven. Iedereen schijt bagger voor Brian daar of houdt hem de handen boven het hoofd. Zelfs Lieke wordt een Amanda in zijn buurt. Nadia deed ook altijd precies hetzelfde. Zacht fluisteren dat Brian toch wel ver ging maar daar bleef het bij.
Zou me niets verbazen. Het prinsesje van de kooi zal wel weer siek zijn en dan moet Mikey's interieur maar wachten. Niet dat het veel uitmaakt. Een leeg huis is nog altijd beter dan een lege doos, tenslotte.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:01 schreef T-lex het volgende:
De stream ging van Mikey af en naar de slaapkamer...
vervolgens komt hij daar weer binnen lopen en trekt z'n kleren uit om weer in bed te gaan liggen.
FEBO heeft Mikey ff ingeligt dat het feest niet doorgaat?
Op een zaterdag naar de IKEA, lijkt me niet echt verstandig.........zelfs voor onbekende stervelingen is dat niet te doen!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:01 schreef T-lex het volgende:
vervolgens komt hij daar weer binnen lopen en trekt z'n kleren uit om weer in bed te gaan liggen.
Raar hoor. Mike had vrijdag een vrije dag opgenomen om huisraad te kopen en dat ging niet door. Waarom weet niemand. Mike ligt niet in bed.....ik zie hem in de keuken..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:01 schreef T-lex het volgende:
Moet Silvia bij jou komen slapen? Veel plezier...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:15 schreef trettie het volgende:
Ik zeg Silvia hierheen en ook een nachtblijven!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen idee of Amanda cp'en heeft betaald voor het bezoek van Lieke, maar het zou me niets verbazen als ze dat niet hoefde te doen. Gasten kun je gratis uitnodigen als het tv oplevert (groupies van Huub mochten ook voor niets naar binnen), misschien heeft Lieke de febo beloofd om wat te stoken tussen Amanda en Brian en hoppa, je kunt gratis de villa binnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:13 schreef trettie het volgende:
Heeft iemand Amanda gisteren contactpunten zien betalen voor dat bezoek van Lieke Wat ruim twee uur duurde?
Gaat het nou echt zo dat die twee mensen kunnen uitnodigen die dan evt langer blijven maar waar geen punten tegenover staan?
En als Huub niet betaald hoor je meteen de speaker of ie maar even betalen wil en dit stel krijgt gewoon alles aangedragen en hoeft weer eens niet te betalen!!!!!!
Ik neem aan dat er een chauffeur en iemand van achter/beveiliging mee zou gaan en Mikey is een grote jongen dus die heeft die domme doos toch helemaal niet nodig?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Het prinsesje van de kooi zal wel weer siek zijn en dan moet Mikey's interieur maar wachten. Niet dat het veel uitmaakt. Een leeg huis is nog altijd beter dan een lege doos, tenslotte.
Laat hem lekker met Huub gaan dan komt het tenminste goed, dat gun ik Mikey dan weer wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een chauffeur en iemand van achter/beveiliging mee zou gaan en Mikey is een grote jongen dus die heeft die domme doos toch helemaal niet nodig?
En mocht die muts weer een ziek zijn dan kan hij altijd nog Claire vragen.
Ps: ik zag een uurtje terug het mormel heel even uit bed stappen.
PPs: ik zie het mormel inderdaad nu naast brain liggen.![]()
Dat is nu toch rijp voor de sloop?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:29 schreef Kaat38 het volgende:
Zou 'achter' het oude huisje van Lieke hebben gekocht?
Die woont tegenwoordig ook weer in Alphen thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |