Heeft Brian Amanda getrapt?
op 3.57 minuten
http://forum.headliner.nl/topic-5283/-----------------------------------
Vanavond gebeurt er heel veel.
- Mike heeft zijn dates op bezoek (ik heb het niet zo gevolgd)
- Lieke is op bezoek
- Natasia was bij Jensen
- Claire is met Ricardo een avondje naar buiten
Liekes bezoek heeft impact.
- Amanda is er bijzonder blij mee. Klef gewoon. Lieke zegt haar dat Brian altijd met de ruzie begint en dat hij heel denigrerend naar Amanda doet. Brian is de hele avond al raar (alsof hij gedrogeerd is). Stijf van de stress. Het resulteert in ruzie (momenteel onderbroken door Claires thuiskomst). Amanda weigert zich aan te passen aan de gedragsregels die Brian haar oplegt "ik blijf mijn ding doen". Brian begint te janken, en lijkt haar dan te trappen. Amanda loopt weg.
we wachten op het vervolg- Huub vermijdt Lieke aanvankelijk. Ze praten even relaxed maar afstandelijk met elkaar. Maar net zoals Jaap en Brian is Huub toch ook nieuwsgierig naar de buitenwereld en hoe de mensen op je reageren. Lieke vond het naar zoals sommige mensen over Huub praten. Ze waarschuwt hem dat hij moet uitkijken. Huub valt een paar keer in de rede, en slabek Amanda krijst er overheen. Resultaat: vette discussie. Maar geen ruzie

Lieke wil een boodschap geven en blijft doorhameren om die te geven. Huub krijgt uiteindelijk de boodschap. Huub "ik zal me nooit laten leiden door angst!"
Dus oude bekenden Lieke en Natasia
Liefdes die voorbij gaan: Lieke, Mike en zijn dates, Amanda/Brian, De Gouden Kooi...
[ Bericht 62% gewijzigd door avonne op 29-03-2008 02:07:42 ]