abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57692341
Mikey is er dus uit om zo te gaan shoppen (11:30)...maar moet Amanda er ook niet uit?
Snap er geen reet van.
pi_57692360
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een week vind ik wat lang hoor, een dagje is meer dan genoeg om Brian gek te maken. Het lukte haar gisteren al in een paar uurtjes.
Ze had hem nog gekker kunnen krijgen door recht in zijn gezicht te zeggen wat ze van hem vond. Toch kwam ze niet verder dan,' Zorg goed voor je meisje.' Na alles wat die haar heeft geflikt, had ze nog wel meer gas kunnen geven. Iedereen schijt bagger voor Brian daar of houdt hem de handen boven het hoofd. Zelfs Lieke wordt een Amanda in zijn buurt. Nadia deed ook altijd precies hetzelfde. Zacht fluisteren dat Brian toch wel ver ging maar daar bleef het bij.
Go hard or go home
pi_57692374
De stream ging van Mikey af en naar de slaapkamer...
vervolgens komt hij daar weer binnen lopen en trekt z'n kleren uit om weer in bed te gaan liggen.
FEBO heeft Mikey ff ingeligt dat het feest niet doorgaat?
  † In Memoriam † zaterdag 29 maart 2008 @ 11:03:24 #79
137949 Disana
pi_57692399
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:00 schreef noekje het volgende:

[..]

Ze had hem nog gekker kunnen krijgen door recht in zijn gezicht te zeggen wat ze van hem vond. Toch kwam ze niet verder dan,' Zorg goed voor je meisje.' Na alles wat die haar heeft geflikt, had ze nog wel meer gas kunnen geven. Iedereen schijt bagger voor Brian daar of houdt hem de handen boven het hoofd. Zelfs Lieke wordt een Amanda in zijn buurt. Nadia deed ook altijd precies hetzelfde. Zacht fluisteren dat Brian toch wel ver ging maar daar bleef het bij.
Huub noemde van de week nog dat Brian Lieke verschillende keren heeft getrapt en geslagen.

Maar Brian is er inmiddels achter dat het alleen maar aan zijn uiterlijk ligt hoor, dat mensen bang voor hem zijn. Het ligt echt niet aan zijn onberekenbare en agressieve charisma
pi_57692407
tvp
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:06:45 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57692439
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:01 schreef T-lex het volgende:
vervolgens komt hij daar weer binnen lopen en trekt z'n kleren uit om weer in bed te gaan liggen.
Zou me niets verbazen. Het prinsesje van de kooi zal wel weer siek zijn en dan moet Mikey's interieur maar wachten. Niet dat het veel uitmaakt. Een leeg huis is nog altijd beter dan een lege doos, tenslotte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57692509
Er is nog iemand wakker volgens mij, hoorde iemand z'n tanden poetsen en met kleding en een riem rommelen.
En aangezien Mikey z'n tanden al gepoetst had net, denk ik niet dat hij zich weer heeft aangekleed.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:12:27 #83
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_57692514
quote:
Op een zaterdag naar de IKEA, lijkt me niet echt verstandig.........zelfs voor onbekende stervelingen is dat niet te doen!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:12:30 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57692515
Zat ik gewoon in 't een of andere relaasietopic te COS-posten ...
Hier dus:

Oh bq, ik moest vannacht bij het teruglezen erg lachen om je opmerking naar DGK_redactie die met die doorzichtige 'storing'-verklaring kwam. Een storing, maar dan wel vier x het zwembad vanuit verschillende kanten kunnen filmen .
En - hoe typical - werd juist die comment van jou volledig genegeerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57692527
WTF...Mikey is toch weer boven.
pi_57692529
Mikey word op de valreep dus nog even genaaid.
pi_57692530
Heeft iemand Amanda gisteren contactpunten zien betalen voor dat bezoek van Lieke Wat ruim twee uur duurde?
Gaat het nou echt zo dat die twee mensen kunnen uitnodigen die dan evt langer blijven maar waar geen punten tegenover staan?
En als Huub niet betaald hoor je meteen de speaker of ie maar even betalen wil en dit stel krijgt gewoon alles aangedragen en hoeft weer eens niet te betalen!!!!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_57692534
quote:
Raar hoor. Mike had vrijdag een vrije dag opgenomen om huisraad te kopen en dat ging niet door. Waarom weet niemand. Mike ligt niet in bed.....ik zie hem in de keuken..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_57692553
Ik zeg Silvia hierheen en ook een nachtblijven!!!!!!!!!!!!!!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_57692597
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:15 schreef trettie het volgende:
Ik zeg Silvia hierheen en ook een nachtblijven!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet Silvia bij jou komen slapen? Veel plezier...
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:20:06 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_57692636
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:13 schreef trettie het volgende:
Heeft iemand Amanda gisteren contactpunten zien betalen voor dat bezoek van Lieke Wat ruim twee uur duurde?
Gaat het nou echt zo dat die twee mensen kunnen uitnodigen die dan evt langer blijven maar waar geen punten tegenover staan?
En als Huub niet betaald hoor je meteen de speaker of ie maar even betalen wil en dit stel krijgt gewoon alles aangedragen en hoeft weer eens niet te betalen!!!!!!
Geen idee of Amanda cp'en heeft betaald voor het bezoek van Lieke, maar het zou me niets verbazen als ze dat niet hoefde te doen. Gasten kun je gratis uitnodigen als het tv oplevert (groupies van Huub mochten ook voor niets naar binnen), misschien heeft Lieke de febo beloofd om wat te stoken tussen Amanda en Brian en hoppa, je kunt gratis de villa binnen.
pi_57692672
ligt dat mormel nog in bed?

goedemorgen allemaal
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_57692703
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen. Het prinsesje van de kooi zal wel weer siek zijn en dan moet Mikey's interieur maar wachten. Niet dat het veel uitmaakt. Een leeg huis is nog altijd beter dan een lege doos, tenslotte.
Ik neem aan dat er een chauffeur en iemand van achter/beveiliging mee zou gaan en Mikey is een grote jongen dus die heeft die domme doos toch helemaal niet nodig?
En mocht die muts weer een ziek zijn dan kan hij altijd nog Claire vragen.

Ps: ik zag een uurtje terug het mormel heel even uit bed stappen.
PPs: ik zie het mormel inderdaad nu naast brain liggen.
pi_57692741
Slabek ligt dus nog gewoon te pitten! hahahahahahahh wat is het toch een egocentrisch mormel
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_57692743
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:23 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er een chauffeur en iemand van achter/beveiliging mee zou gaan en Mikey is een grote jongen dus die heeft die domme doos toch helemaal niet nodig?
En mocht die muts weer een ziek zijn dan kan hij altijd nog Claire vragen.

Ps: ik zag een uurtje terug het mormel heel even uit bed stappen.
PPs: ik zie het mormel inderdaad nu naast brain liggen.
Laat hem lekker met Huub gaan dan komt het tenminste goed, dat gun ik Mikey dan weer wel.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:27:12 #96
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_57692771
Mike heeft als enige een huis heeft voor zichzelf en Dilana in Hilversum bij de bossen.

Moeder Nettie woont in huis van Brian.
Moeder Amanda heeft een huis gehuurd in Zaandam voor de dochters, Amanda wil naar A'dam.
Jaap is niet zo welkom thuis, moder vindt het wel prima zonder Jaap, zelfs de tuin is netter.
Claire woont thuis.
Huub kan misschien naar moeder, vader.......? Kamers , betaalbare woningen liggen niet voor het oprapen.

Ik verwacht dat Mikey best nog wel wat loge's in zijn huisje krijgt..........

Het oude boshuisje van Lieke was koop, zij was oppasser (Antikraak)
pi_57692810
Zou 'achter' het oude huisje van Lieke hebben gekocht?
Die woont tegenwoordig ook weer in Alphen thuis.
pi_57692880
De keukentelefoon ging...Mikey moet Amanda wakker maken.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:33:20 #99
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57692881
Wat vond Lieke eigenlijk van de verloving van H&C? Dat lees ik nergens terug..
pi_57692891
En ja hoor, de febo belt Mikey, hij moet die domme muts wakker maken!
Ze was er overigens een uurtje terug er al even uit dus niks verslapen, gewone een egoïstische luie gans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')