quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Warburg is de grote broer van Haase volgens mij
[ afbeelding ]
Toch leuk voor hem dat hij met Jan Silva op de foto mag![]()
Alleen het woordje achteren klopt niet toch? Die +6 wel. Goed opgemerktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Denewar het volgende:
in het openingstopic staat dat de klok naar achter gaat, maar na goed opletten bij kopspijkers. in het voorjaar naar voren en in het najaar naar achteren
Ja, over zijn privesituatie zei hij in elk geval niks. Ben echt hel benieuwd hoe hij nu presteert. Die eerste rondes zijn belangrijk omdat hij dan wat wedstrijdritme en zelfvertrouwen kan opbouwen. Mja, dat dacht ik in Indian Wells ook en toen verloor hij opeens van Fish.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:34 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Reeel ja, maar een beetje voorspelbaar ook wel. Federer blijft gewoon zeggen dat alles naar omstandigheden goed gaat. Alleen de toekomst kan uitwijzen of dat ook echt zo is.
Ze hadden zijn ovehemd wel even mogen strijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
Niet !
[ afbeelding ]
11 Euro streams waardig
Volgens mij heeft ie z'n borsthaar omhooggekamdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ze hadden zijn ovehemd wel even mogen strijken![]()
.
Komt regelrecht uit het zakje.
Je vergeet Radek Stepaduck.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is maar een echte eend op de Tour en dat is Mayer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
495 (500 van zijn winst vorig jaar min de 5 punten voor het 'bereiken' van de tweede ronde.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
Hoeveel punten verliest Djoko dit toernooi?
Die vraag stelde je vorig week ook al: nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag da het tennisvandaag op Sport1 Extra 2 is (bij mij kanaal 40. Maar er staat dat er maar tot 03.00 uur 's nachts tennis is. Da's dan hopelijk eigenlijk 04.00 uur, door de klok die hier vooruit gaat en in de VS niet. Vind het altijd maar ingewikkeld.
Lastig trouwens dat je nergens kunt zien wat ze op welk subkanaal van Sport1 uitzenden. Of is dat wel ergens te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nou en, het kan toch dat iemand daar inmiddels een antwoord op heeft?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die vraag stelde je vorig week ook al: nee.
Vroeger was het juist per kanaal, dat vonden ze te lastig, daarom is het nu gewoon allemaal Sport Extra. Dus het wordt gewoon nooit bekend.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou en, het kan toch dat iemand daar inmiddels een antwoord op heeft?
Ambro, heb jij sport1 via UPC ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vroeger was het juist per kanaal, dat vonden ze te lastig, daarom is het nu gewoon allemaal Sport Extra. Dus het wordt gewoon nooit bekend.
We zijn alweer begonnen trouwens.
OK, I stand corrected.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vroeger was het juist per kanaal, dat vonden ze te lastig, daarom is het nu gewoon allemaal Sport Extra. Dus het wordt gewoon nooit bekend.
Ok, thx !quote:
Tis er mis mee dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, thx !
Maar snap je wel de problems met UPC, qua digi tv ?
Wil het erg graag, maar het is de maffia in 020
Jemig APKquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:46 schreef APK het volgende:
[..]
Tis er mis mee dan?
Geen probleem hier met digitale tv via UPC.
Ik heb last van blijdschapquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:00 schreef APK het volgende:
Hebben meer mensen last van buffer-de-buffer op de betfairstream van Tsonga-Melzer?
Nope, loopt hier gewoon goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:00 schreef APK het volgende:
Hebben meer mensen last van buffer-de-buffer op de betfairstream van Tsonga-Melzer?
Dan ga ik ook maar effe een bollenslikkersaccountje bij 365 maken.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar effe een bollenslikkersaccountje bij 365 maken.
Tommie WTF !quote:
Totaal niet verrassend. Hij is in een kutvorm, Sela is wel redelijk bezig. GSM Sela dus.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Totaal niet verrassend. Hij is in een kutvorm, Sela is wel redelijk bezig. GSM Sela dus.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe komt het toch dat spelers na een eerdere overwinning er zo vaak uitvliegen in het opvolgende toernooi ?
Nu ook de toppers lijkt het wel
En ja, van Nalby, balen
Geen idee wat er met Nalby aan de hand isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je nu voor Roddick ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Geen idee wat er met Nalby aan de hand is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit toch al bij Betfairquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Werken die stream van bet365.com ook bij jullie niet?
Het begint met een B en eindigt met ierbuikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Geen idee wat er met Nalby aan de hand is
Lastig, ik geef het opquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het begint met een B en eindigt met ierbuik
Sowieso eerst maar wat meer 1ste services in. Zal toch niet 2x achtereen verliezenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Set Troicki, ben benieuwd of Roddick er een tandje bij kan doen nu.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:45 schreef Tim86 het volgende:
zoals ik al zei: wat een kuttoernooi..echt elke wedstrijd is kut gewoon
Vanavond Monfils nog even winnen van Federer en het feest is compleetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:45 schreef Tim86 het volgende:
zoals ik al zei: wat een kuttoernooi..echt elke wedstrijd is kut gewoon
Gelukkig woon ik op de Ned Antillenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:46 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vanavond Monfils nog even winnen van Federer en het feest is compleet.
Acasuso to win Miami.
Komt Woppert, hij werd al ff boosquote:
Hehe, de umpire kreeg er aardig van langsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Komt Woppert, hij werd al ff boos
Maar dat was tegen Federer. Dit is wel even andere koekquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar haalde Mardy vorige week de finale mee
lalalalalalalalalalalaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:12 schreef Wopper1 het volgende:
Hij is zijn humor nog niet verloren.
Dat noemen ze tegenwoordig ''cool'' is het niet?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:18 schreef Wopper1 het volgende:
Dubbele break.. Hopelijk blijft die nu wel bij de les.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:19 schreef TheGeneral het volgende:
Troicky pakt gewoon de 3e set.
Ja, maar ik vind dat beeld altijd zo klein; da's geen full screen toch?quote:
Simpel, ik weet het: Bierbuik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het begint met een B en eindigt met ierbuik
Dat was 34%.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ouwe lul Heel leuk gevondenquote:
Hee, een nieuwe sig ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Haha. Nee hoor. Dat verdient Roddick ook weer niet. Laat hem maar winnen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, een nieuwe sig ?
Nope, de al aanwezige uitspraak is "Confronterender"
Ik hoop het, wat een superbal zeg.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
De tering wat een punt, play of the week duidelijk.
Het is je gegund.quote:
Yep !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Roddick, goed voor het toernooi natuurlijk.
Hij heeft ook een bizar slechte forehand zag ik, een paar winners en bijna 30 UEquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:59 schreef wimderon het volgende:
Wopper, moet je eens naar Sweeting kijken. Elke service op vanaf de deucekant hard door het midden en vanaf de voordeelkant kan hij geen harde service produceren
LOL, ze zien die jongen als een zeer groot talent in USAquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:59 schreef wimderon het volgende:
Wopper, moet je eens naar Sweeting kijken. Elke service op vanaf de deucekant hard door het midden en vanaf de voordeelkant kan hij geen harde service produceren
WTF! Ik vroeg me al af wat daar gebeurd was.. WTA tennisquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:51 schreef Tim86 het volgende:
briljante medical time-out van Zvonareva tegen Bychkova..6-3 3-0 achter voor de behandeling en erna nu al 9 games op een rij
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:21 schreef Tim86 het volgende:
in Amerika hypen ze iedere jonge sporter..zeker in tijden van eigen "armoede"
Querrey is ook The Next Best Thing maar dat blijkt vooralsnog ook een mislukte Roddick kloon (zelfde pluspunten maar dan een stuk minder zegmaar). Bij jongens als Sweeting, Odesnik en Delic gebeurt hetzelfde..
Die Anderson die Djoko versloeg komt ook echt uit het niets..speelde een jaar geleden rond deze tijd nog college tennis in Amerika
En dan te bedenken dat Donald er minder gaat krijgen omdat die weg is bij IMGquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Theo Bakker wist te vertellen dat ze die Ryan Sweeting al een aantal jaren verschillende WC's geven voor bijv. de US Open. Best een aardige speler maar hij staat al ruim een jaar stil in zijn ontwikkeling.
Verliest tegenwoordig zelfs al in de eerste rondes van challengers. Volgens mij heeft het juist geen nut om maar wildcards te blijven geven aan dit soort jongens. Ze mogen er ook best zelf wat aan doen.
Dat is toch raarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Donald er minder gaat krijgen omdat die weg is bij IMG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
inderdaad..overkomt echt bizar vaak..Youzhny is er ook zo een (ikzelf ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:41 schreef BVO het volgende:
Ach, een slowstart voor Murray is altijd wel ingecalculeerd toch?
Die laatste game geeft toch wat vertrouwen (ja, pro-Murray nu, op ingezetquote:Op zondag 30 maart 2008 00:06 schreef Tim86 het volgende:
en 6-2..meer dan een slowstart dus
Go mario!
Anderson is een Zuid-Afrikaan hèquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:21 schreef Tim86 het volgende:
in Amerika hypen ze iedere jonge sporter..zeker in tijden van eigen "armoede"
Querrey is ook The Next Best Thing maar dat blijkt vooralsnog ook een mislukte Roddick kloon (zelfde pluspunten maar dan een stuk minder zegmaar). Bij jongens als Sweeting, Odesnik en Delic gebeurt hetzelfde..
Die Anderson die Djoko versloeg komt ook echt uit het niets..speelde een jaar geleden rond deze tijd nog college tennis in Amerika
I know, maar ik begrijp dat dit uit mijn stukje niet helemaal duidelijk werd. Neemt niet weg dat hij op US colleges speeldequote:
Hij doet een Ryan Sweeting naquote:Op zondag 30 maart 2008 00:43 schreef Tim86 het volgende:
kijken of hij weer gaat choken..
Voor zoveel spectakel zorgt Davy doorgaans niet hoor...quote:Op zondag 30 maart 2008 00:44 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Niet goed voor het toernooi. Davydenko had door gemoeten.
Ik mag zijn spel eigenlijk wel. Daarnaast is hij wel leuke tegenstand voor andere leuke spelers. Maar goed, tijdens de Roddick wedstrijden wordt wel duidelijk dat ik qua tennis een iets andere smaak heb dan de meesten, dus je zal het wel niet met me eens zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor zoveel spectakel zorgt Davy doorgaans niet hoor...
Onbegrijpelijk idd. 4-3*.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:19 schreef Wopper1 het volgende:
Heb je eindelijk de break, geef je 'm weer zo gemakkelijk weg.
Heb je gezien hoe 'ie eruit ziet?quote:Op zondag 30 maart 2008 01:21 schreef wimderon het volgende:
Zou die Monfils nu echt geen brains hebben. Constant knieproblemen en dan gaat ie als een dolle liggen glijden op hardcourt
Maar ja, dat was begin vorige week ook zo, tot de wedstrijd tegen Fish. Ik vraag me nog steeds af wat daar aan de hand was. Sommigen hebben het over een bewuste nederlaag om de confrontatie met Djokovic te ontlopen.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:38 schreef TheGeneral het volgende:
Set Federer!
6-3. Ziet er zeer goed uit.
Daar geloof ik niet zo in hoor... Federer heeft geen reden om bang te zijn voor Djokovic. Hij moet er voor oppassen, maar reden om er bang voor te zijn is er totaal niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar ja, dat was begin vorige week ook zo, tot de wedstrijd tegen Fish. Ik vraag me nog steeds af wat daar aan de hand was. Sommigen hebben het over een bewuste nederlaag om de confrontatie met Djokovic te ontlopen.
Het is ook niet waarquote:Op zondag 30 maart 2008 01:43 schreef Tim86 het volgende:
dat zou wel triest zijn..en het kost hem dan onnodige punten..
Vind ik ook, maar een zware nederlaag tegen Djokovic kon hij ook niet gebruiken. Maar goed, allemaal speculatie.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:43 schreef Tim86 het volgende:
dat zou wel triest zijn..en het kost hem dan onnodige punten..
Wie zegt dat hij zou verliezen? Andere wedstrijd andere tegenstander. Misschien onderschatte hij Fish wel en had hij dat bij Djoko niet gedaan.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar een zware nederlaag tegen Djokovic kon hij ook niet gebruiken. Maar goed, allemaal speculatie.
Er was in ieder geval iets. 2e services die recht in je forehand komen terugslicen naar de servicelijn is gewoon niet normaal.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zou verliezen? Andere wedstrijd andere tegenstander. Misschien onderschatte hij Fish wel en had hij dat bij Djoko niet gedaan.
Best aandoenlijk, jouw vertrouwen in Rafa.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:47 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa in vorm maakr gehakt van Fed. Vamos*O*
ey Komen, ga lekker slapen man, tis al laat. Ben r van overtuigd dat je morgenmet een frisse gedavhte goed zicht hebt op de realiteit: Rafa heerst!quote:Op zondag 30 maart 2008 04:51 schreef APK het volgende:
[..]
Best aandoenlijk, jouw vertrouwen in Rafa.
Daarnaast heeft Murray de komende maanden zeer weinig te verdedigen.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:23 schreef Norrage het volgende:
Vrije val voor Murray, maar aan de andere kant, het verschi tussen #11 en #30 is echt miniem..echt bizar die kleine verschillen..
Inderdaad. Tot en met de US Open amper 100 punten, Murray staat gewoon dik top-10 in de race.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Murray de komende maanden zeer weinig te verdedigen.
Tsonga presteerde vorig jaar op gras ook al wel goed. Maar het is vooral het verschil van het ene jaar niet spelen/eerste ronde eruit en het jaar erop ineens finale/winnen. Die verschillen zijn erg groot. Daarom staat Murray eind 2008 volgens mij gewoon top 10.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:34 schreef Norrage het volgende:
Ohja, dat is ook weer waar natuurlijk...hij staat met een paar kleine resultaten zo weer top 15...
Als je ook kijkt naar Tsonga...Die staat nu #11, maar ongeveer precies de helft van zijn punten is van de AO...Nu zijn dat er heel veel, maar over het algemeen sta je toch niet zó hoog meteen....Het is echt opvallend hoe alles verschilt...als je ook kijkt hoe extreem nalbandian kon stijgen naar zijn twee TMSen.
Haha, jij was dronkenquote:Op zondag 30 maart 2008 05:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
ey Komen, ga lekker slapen man, tis al laat. Ben r van overtuigd dat je morgenmet een frisse gedavhte goed zicht hebt op de realiteit: Rafa heerst!
Dat komt ook een beetje doordat de top 3 vergeleken de rest echt enorm veel punten heeft. Federer, Nadal en Djokovic hebben bij elkaar 17535 punten. Dat is net wat minder dan de nummers 4 tot en met 12 bij elkaar. Of nog leuker: de nummers 11 tot en met 22 bij elkaar. Doordat zo hoog zo veel punten zitten, is het winnen van een toernooi (of het gewoon goed) waar je het vorig jaar beduidend minder deed genoeg om zo 5 a 6 punten te stijgen tot een plaats in de top 10.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:34 schreef Norrage het volgende:
Ohja, dat is ook weer waar natuurlijk...hij staat met een paar kleine resultaten zo weer top 15...
Als je ook kijkt naar Tsonga...Die staat nu #11, maar ongeveer precies de helft van zijn punten is van de AO...Nu zijn dat er heel veel, maar over het algemeen sta je toch niet zó hoog meteen....Het is echt opvallend hoe alles verschilt...als je ook kijkt hoe extreem nalbandian kon stijgen naar zijn twee TMSen.
Goeie analyse.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:13 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Dat komt ook een beetje doordat de top 3 vergeleken de rest echt enorm veel punten heeft. Federer, Nadal en Djokovic hebben bij elkaar 17535 punten. Dat is net wat minder dan de nummers 4 tot en met 12 bij elkaar. Of nog leuker: de nummers 11 tot en met 22 bij elkaar. Doordat zo hoog zo veel punten zitten, is het winnen van een toernooi (of het gewoon goed) waar je het vorig jaar beduidend minder deed genoeg om zo 5 a 6 punten te stijgen tot een plaats in de top 10.
Maar ik heb wel lekker geslapen!quote:
Wat een puntquote:Op zondag 30 maart 2008 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Hier dat prachtige punt van Roddick tegen Troicki.
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Hier dat prachtige punt van Roddick tegen Troicki.
quote:
Ik vind het op dit moment de op een na mooiste bal ooit. Dit vind ik de mooiste, van Federer tegen Roddick.quote:
Ja, geweldig hè.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
Die van Fed tegen Rodd staat in het Andy topic ! Is inderdaad prachtig !!!
quote:En die van gisteren nu ook
Hij kreeg een warning ja.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:50 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Telt dat als "balmisbruik?". (Merkwaardig dat er zoiets is als balmisbruik terwijl diezelfde ballen, misbruikloos, ook door Roddick geserveerd worden)
Maak dat maar 12.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:09 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Mooi is ze dan wel niet, maar die Kuznetzova staat wel 5-1 (5-2?) achter en wint dan zo'n tien games achter elkaar...
Wat is die Blake toch een underachiever zeg.quote:
Mwah, *5-3 Blake.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is die Blake toch een underachiever zeg.
Klopt, maar wel alleen bij de vrouwen.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Er is een heat policy zie ik? Dat is toch na de tweede set 10 minuten pauze?
Dat zijn pas underachieversquote:
Ja, tegen een man van 36. Ik bedoel het in het algemeen.quote:
quote:
Mooi ja.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:27 schreef Wopper1 het volgende:
Mathieu is ook weer ouderwets aan het choken, van *5-4 naar 5-5.
Hij mag het nog een keer proberen om uit te gaan serverenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:29 schreef Tim86 het volgende:
bizar...foutloze wedstrijd verder en dan HOPLAKEE, de choke
Wat een knurft!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |