quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Warburg is de grote broer van Haase volgens mij
[ afbeelding ]
Toch leuk voor hem dat hij met Jan Silva op de foto mag![]()
Alleen het woordje achteren klopt niet toch? Die +6 wel. Goed opgemerktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Denewar het volgende:
in het openingstopic staat dat de klok naar achter gaat, maar na goed opletten bij kopspijkers. in het voorjaar naar voren en in het najaar naar achteren
Ja, over zijn privesituatie zei hij in elk geval niks. Ben echt hel benieuwd hoe hij nu presteert. Die eerste rondes zijn belangrijk omdat hij dan wat wedstrijdritme en zelfvertrouwen kan opbouwen. Mja, dat dacht ik in Indian Wells ook en toen verloor hij opeens van Fish.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:34 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Reeel ja, maar een beetje voorspelbaar ook wel. Federer blijft gewoon zeggen dat alles naar omstandigheden goed gaat. Alleen de toekomst kan uitwijzen of dat ook echt zo is.
Ze hadden zijn ovehemd wel even mogen strijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
Niet !
[ afbeelding ]
11 Euro streams waardig
Volgens mij heeft ie z'n borsthaar omhooggekamdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ze hadden zijn ovehemd wel even mogen strijken![]()
.
Komt regelrecht uit het zakje.
Je vergeet Radek Stepaduck.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is maar een echte eend op de Tour en dat is Mayer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
495 (500 van zijn winst vorig jaar min de 5 punten voor het 'bereiken' van de tweede ronde.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
Hoeveel punten verliest Djoko dit toernooi?
Die vraag stelde je vorig week ook al: nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag da het tennisvandaag op Sport1 Extra 2 is (bij mij kanaal 40. Maar er staat dat er maar tot 03.00 uur 's nachts tennis is. Da's dan hopelijk eigenlijk 04.00 uur, door de klok die hier vooruit gaat en in de VS niet. Vind het altijd maar ingewikkeld.
Lastig trouwens dat je nergens kunt zien wat ze op welk subkanaal van Sport1 uitzenden. Of is dat wel ergens te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nou en, het kan toch dat iemand daar inmiddels een antwoord op heeft?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die vraag stelde je vorig week ook al: nee.
Vroeger was het juist per kanaal, dat vonden ze te lastig, daarom is het nu gewoon allemaal Sport Extra. Dus het wordt gewoon nooit bekend.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou en, het kan toch dat iemand daar inmiddels een antwoord op heeft?
Ambro, heb jij sport1 via UPC ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vroeger was het juist per kanaal, dat vonden ze te lastig, daarom is het nu gewoon allemaal Sport Extra. Dus het wordt gewoon nooit bekend.
We zijn alweer begonnen trouwens.
OK, I stand corrected.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vroeger was het juist per kanaal, dat vonden ze te lastig, daarom is het nu gewoon allemaal Sport Extra. Dus het wordt gewoon nooit bekend.
Ok, thx !quote:
Tis er mis mee dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, thx !
Maar snap je wel de problems met UPC, qua digi tv ?
Wil het erg graag, maar het is de maffia in 020
Jemig APKquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:46 schreef APK het volgende:
[..]
Tis er mis mee dan?
Geen probleem hier met digitale tv via UPC.
Ik heb last van blijdschapquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:00 schreef APK het volgende:
Hebben meer mensen last van buffer-de-buffer op de betfairstream van Tsonga-Melzer?
Nope, loopt hier gewoon goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:00 schreef APK het volgende:
Hebben meer mensen last van buffer-de-buffer op de betfairstream van Tsonga-Melzer?
Dan ga ik ook maar effe een bollenslikkersaccountje bij 365 maken.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar effe een bollenslikkersaccountje bij 365 maken.
Tommie WTF !quote:
Totaal niet verrassend. Hij is in een kutvorm, Sela is wel redelijk bezig. GSM Sela dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |