18, 6vwo.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het gedrag uit de OP van TS niet heel erg gezond over komen. Dat hij bovendien de volledige schuld van deze toestand bij de docent legt, vind ik tamelijjk verontrustend. De docent is ook niet helemaal goed bezig geweest. Door hun beider gedrag zijn ze op dit punt aangekomen, en nu is het aan de TS om een andere docent te accepteren en deze met rust te laten. Geen les meer, geen maitljes meer, geen gesprekjes meer en absoluut geen huisbezoekjes meer!
Bovendien vind ik dat het geval van de zogenaamde machtsverhoudingen in dit geval niet hetzelfde ligt als wanneer TS een 14-jarig kind was.
Hoe oud ben je precies TS, en welke opleiding doe je?
Dit somt het wel het beste op ... ja, ik blefe haar brieven sturen maar zij reageerde niet ik. Had ze die brieven maar niet moeten openen, dat idee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:11 schreef Biancavla het volgende:
De stalker die niet wist dat hij een stalker was
Je wil per se horen dat zij fouter zat dan jij he???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:49 schreef klc12 het volgende:
Ik wil helemaal niet uiteindelijk horen dat ik niks fout heb gedaan. Ik heb juist wel foute dingen gedaan, en zij ook.
Ik had al meerdere malen tegen haar gezegd dat het misschien beter was als je niet zou reageren en toch deed ze dat, dat is dus haar fout. Het was fout van mij om die persoonlijke gesprekken te voeren ja, maar dat is lang niet zo erg als wat zij deed.
Nu heb ik haar losgelaten en het zal ook niet verder gaan. ZIJ wilde nog een gesprek om dingen uit te leggen, maar daar heb ik geen behoefte meer aan.
Ja, maar je zei dat ze niet hoefde te reageren op een mail om er vervolgens een boze mail achteraan te sturen dat ze wel moest reageren. Vind je dat normaal ofzo?!?!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:49 schreef klc12 het volgende:
Ik had al meerdere malen tegen haar gezegd dat het misschien beter was als je niet zou reageren en toch deed ze dat, dat is dus haar fout. Het was fout van mij om die persoonlijke gesprekken te voeren ja, maar dat is lang niet zo erg als wat zij deed.
stel he!..denk goed na en geef een eerlijk antwoordquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:51 schreef klc12 het volgende:
[..]
En nee, laat dat nogmaals duidelijk zijn; ik voel niks voor haar. Het is namelijk absurd en bizar wat zij
Ach, je bent boos op mama?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:49 schreef klc12 het volgende:
Nu heb ik haar losgelaten en het zal ook niet verder gaan. ZIJ wilde nog een gesprek om dingen uit te leggen, maar daar heb ik geen behoefte meer aan.
Wat denk je? Zij en ik weten dondersgoed dat het niet kan, als zij van mij leeftijd was, OK, dan was het anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
stel he!..denk goed na en geef een eerlijk antwoord
zij staat vanavond voor je deur, zegt ik heb ontslag genomen ga met mee...sorry voor de vreemde dingen ik zit met mijzelf overhoop en had het nooit mogen doen....
ben je dan niet binnen een uurtje verkocht en helemaal hotel de botel (wat je nu eigenlijk verdringt onder het mom, ik voel niets voor haar) of ben jij dan de koele kikker die haar de deur wijst...
Wel klote situatie voor je..ondanks dat je het naar mijn normale mening zelf wel flink medeschuldig aan bent..
Succes
Wat? Je kent het dus totaal niet. "een boze mail achteraan te sturen dat ze wel moest reageren". Mijn god, dat is het punt, ze MOEST niet reageren. Ik vroeg niet of ze die mail had gelezen, ZIJ liep op me af en begon er over.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar je zei dat ze niet hoefde te reageren op een mail om er vervolgens een boze mail achteraan te sturen dat ze wel moest reageren. Vind je dat normaal ofzo?!?!
En waarom zijn de dingen die zij deed zoveel erger?? De enige fout die zij gemaakt heeft is dat ze bij jullie eerste gesprek jou een antwoord heeft gegeven op je vragen, maar kon zij weten dat jij niet spoorde?
Het gaat niet alleen om het punt waarop je nu bent aanbeland, het gaat ook over hoe je er terecht bent gekomen. Ik vind het eng dat jij niet eens ziet dat er een minstens even groot deel van de fouten en verantwoordelijkheid voor de huidige situatie bi jou ligt. Ik hoop dat dit te maken heeft met je leeftijd (hoewel ik denk dat veel mensen van 18 het wel (zouden) inzien) en dat het niet een foute karaktertrek is. Als dat wel zo is, ga je nog heel veel problemen krijgen met je stalkende gedrag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:51 schreef klc12 het volgende:
[..]
18, 6vwo.
Het is inderdaad niet helemaal gezond wat ik deed, maar ik had haar absoluut niet gestalkt, hoe jullie het ook kunnen wenden of keren.
Ik blijf uit haar buurt, is het beste ja. Ik hoef geen les meer van haar en dat is ook het beste voor mij.
En nee, laat dat nogmaals duidelijk zijn; ik voel niks voor haar. Het is namelijk absurd en bizar wat zij doet.
Zij is de gene die op alles wilde reageren, terwijl ik al eerder had gezegd dat ik dat niet hoefde (o.a. ook in de mail). Toch had zij er weer op gereageerd en dat is absoluut niet mijn fout. De AL was met mij eens dat zij het heel slecht heeft aangepakt, maar wat gebeurd is gebeurd en we moeten in de toekomst kijken.
Het was wel verkeerd wat ik deed, die "persoonlijke" gesprekken, maar de reden die er achter zit (die ik niet heb genoemd) geldt misschien niet als een excuus, maar daardoor zou je het wel beter begrijpen. Daar weet Jeanne van en het gaat nu ook helemaal niet om het punt dat ik haar "stalk" en het gaat ook niet over die gesprekken. Het punt is dat het zo geëscaleerd is dat ik uit haar buurt blijf omdat het nog verder kan gaan.
Ik volg die lessen gewoon bij iemand anders, voor mij is het boekje uit en ze wilde nog wat uitleggen en daar heb ik nu gelukkig ook niet meer de behoefte voor.
O ja trouwens, dit mag ook dicht want meer dan de helft begrijpt het hele verhaal niet (begrijpelijk).
dat je zoveel moeite doet om een OP in elkaar te draaien op reacties te krijgen wil nog niet zeggen dat als je het niet eens bent met de reacties je zomaar om een slotje gaat vragenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:58 schreef klc12 het volgende:
Trouwens, ik postte dit niet om te "debatteren" over wie er fout zat en wie niet. Wij zaten allebei fout maar het punt is dat ik niet wist wat ik moest doen.
Ik weet dat nu wel en dus het heeft niet zoveel zin om deze topic open te laten.
In zijn totaal? Nee toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:12 schreef SuperShark het volgende:
Gelukkig staat de OP niet meerdere malen geqoute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |