abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57691167
Hahaha ik vind het wel apart hoe jullie allemaal reageren.

Ik weet dat het verhaal een beetje langdradig was. Ik voel nu echt niks meer voor haar nadat ze zo is geweest. Ik was ook niet helemaal verliefd op haar ofzo en ik zou zeker ook niks met haar beginnen. Dat was op het begin...

Zij heeft het helemaal verkeerd aangepakt en ze zou het gewoon moeten negeren, dat kon ze op verschillende momenten doen. In plaats daar van, heeft zij het ZELF zo ver gebracht. Het ging gewoon helemaal goed en ze gaat naar de AL omdat ze het niet meer "aan kon". Het is voor haar nu duidelijk dat ik haar duidelijk dat ik niks voor haar voel, hopelijk.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 08:45:30 #27
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57691196
Hallo, jij bleef haar mailen en aanspreken en ging naar haar huis ed. Je kunt de schuld echt niet alleen bij haar leggen.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2008 @ 08:51:25 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57691213
Godskolere wat een leipen zijn er toch op deze wereld.
pi_57691233
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 08:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Hallo, jij bleef haar mailen en aanspreken en ging naar haar huis ed. Je kunt de schuld echt niet alleen bij haar leggen.
Dat is niet helemaal waar, blijkbaar is het nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik begon met de vragen en zij reageerde telkens en zij liet het ook niet helemaal rusten. Ik was maar 5 minuten voor haar deur, ik was niet eens binnen en ze vond het totaal niet erg dat ik langs kwam, ze vond het juist heel lief van me.

Hoezo "ik bleef haar mailen?", zij is de gene die op al mijn mails heeft gereageerd in plaats van genegeerd, wat elke andere leraar waarschijnlijk zou doen.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 08:59:42 #30
150152 Queen_Bee
pi_57691239
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 08:57 schreef klc12 het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, blijkbaar is het nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik begon met de vragen en zij reageerde telkens en zij liet het ook niet helemaal rusten. Ik was maar 5 minuten voor haar deur, ik was niet eens binnen en ze vond het totaal niet erg dat ik langs kwam, ze vond het juist heel lief van me.

Hoezo "ik bleef haar mailen?", zij is de gene die op al mijn mails heeft gereageerd in plaats van genegeerd, wat elke andere leraar waarschijnlijk zou doen.
Precies, jij bleef mailen.
I'm super sonic man
  zaterdag 29 maart 2008 @ 09:02:37 #31
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57691256
quote:

[..]

Dat is ook een fout van haar geweest. Een beetje professionele leraar had de situatie al veel eerder in moeten schatten en het contact af moeten kappen. Maar jij verschuilt je daar nu achter, wellicht omdat je vindt dat een leerling geen eigen verantwoordelijkheid heeft in zulke dingen?

Feit blijft dat jij je telkens weer hebt opgedrongen aan haar, dat zij daar niet goed op heeft gereageerd is waar, maar dit hele gedoe komt voornamelijk door jouw gedrag.
pi_57691292
Er is wel een behoorlijk verschil in machtsverhouding, ze is in godsnaam een volwassen lerares met veel ervaring die bovendien super intelligent is. Daardoor heeft zij het veel beter moeten aanpakken en gewoon met een normale en afsluitende reactie komen. Dat heb ik ook tegen de AL gezegd en hij was daar ook mee eens, maar wat gebeurd is gebeurd.
pi_57691305
Gast, wat heb jij een plaat voor je hoofd als je de schuld op haar af blijft schuiven. Ze is inderdaad niet helemaal professioneel geweest, maar jij bent toch echt de klootzak in dit verhaal. Gedraag je eens volwassen en neem les van die andere leraar en laat haar met rust. Als je merkt dat een (leraar-leerling-)relatieop een verkeerde manier verandert moet je je terugtrekken. Doe dat dus ook. Dat is de enige weg uit deze situatie.
Luctor et emergo (voor de ongeletterden: Ik worstel en kom boven)
Que sera sera
Niet up to date fotoboek!
pi_57691341
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 09:09 schreef klc12 het volgende:
Er is wel een behoorlijk verschil in machtsverhouding,
quote:
ze is in godsnaam een volwassen lerares met veel ervaring die bovendien super intelligent is.
En jij bent dus een minderjarige zonder ervaring die niet bijster slim is.... Majah, dat wisten we feitelijk al uit je OP.
quote:
Daardoor heeft zij het veel beter moeten aanpakken en gewoon met een normale en afsluitende reactie komen. Dat heb ik ook tegen de AL gezegd en hij was daar ook mee eens, maar wat gebeurd is gebeurd.
Je hebt mij volledig overtuigd, je bent helemaal onschuldig en hebt niets gedaan wat deze situatie veroorzaakt heeft. Het is allemaal de schuld van de lerares.

Right....

Tip: Varander je blik op de wereld en jezelf voor het te laat is
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_57691391
Als je toch niks meer van haar wil is het toch simpel? Geen contact meer en andere leerkracht accepteren, klaar.
pi_57691475
Uit haar buurt blijven, dit klinkt niet echt gezond.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_57691544
quote:

Uhm, stond er niet ergens in je OP dat je haar ook mails stuurde waarin je haar vroeg om te reageren omdat er dan nog geen antwoord was gekomen? Ik vermoed dat zij hetzelfde dacht als de meeste mensen hier --> die jongen spoort niet en als lerares voelde zij zich misschien verplicht om jou te helpen. Ze had het anders aan moeten pakken en je gewoon naar een psycholoog door moeten verwijzen ofzo, maar dat heeft ze niet gedaan en dat is haar fout geweest.
En als je allemaal geen gevoelens voor haar hebt en boos op haar bent, waarom wil je dan per se bij haar in de les blijven?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2008 @ 09:58:08 #38
163650 Greys
pi_57691613
Vooral dít stukje komt op mij nogal 'eng' over:
quote:
Een week later had ik haar tóch weer gemaild en had ik heel veel over mezelf, over haar en over de hele situatie verteld en dat ik dit helemaal niet zo bedoelde en met heel veel excuses etc.
Op school zei ze heel zachtjes dat ze die mail had gelezen en dat ze zei wat ze wilde en dat ze er ook niet op zou reageren.

Maar het punt is, ik verwachtte helemaal geen reactie van haar. Ik wilde dat ook helemaal niet. Er waren een paar vragen waarop ik antwoord zou willen hebben (hele normale vragen) en dat was het dan voor mij. Daardoor was ik zo boos dat ik haar die avond nóg een mail had gestuurd waarin ik heel boos overkwam. Ik schreef o.a. "ik vond het behoorlijk asociaal en arrogant hoe je reageerde" en "als je niet wil antwoorden op mijn simpele vragen, dan zegt dat meer dan boekdelen, net als die blik van je". (begin maart)
Zij kwam tot de conclusie dat ze afstand tot je moest bewaren en toen ze jou dat mondeling mededeelde, dat ze niet op je ellenlange veel te persoonlijke mail ging antwoorden, werd jij boos en hebt haar nog een mail gestuurd waarin je heel boos overkwam. Terwijl je geen reactie verwachtte. Zeg je zelf.
En dan zegt ze idd niet te zullen reageren en dan ga je flippen. Sorry hoor, maar hier werd je dus WEL een stalker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:00:04 #39
150152 Queen_Bee
pi_57691631
Deze plotwending zag TS niet aankomen
I'm super sonic man
pi_57691689
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef klc12 het volgende:
Ik heb lang getwijfeld of ik dit hier neer moet zetten, het is nu zelfs zó ver gekomen dat ik dit toch doe om advies te vragen.
Het verhaal zal erg ingewikkeld zijn (het is al 4 maanden gaande) en ik zal proberen het zo overzichtelijk mogelijk te maken.

Ik had 3 gesprekken met haar op school, alleen tussen ons natuurlijk en ik was 1 keer langs haar huis geweest omdat ik toch nog wat kwijt wilde en ik was bovendien toevallig in de buurt. Ik legde uit waarom ik dat soort dingen vroeg en ik zei sorry.
Via mail had ik dus een extra boek aan haar gevraagd en met een kleine p.s. legde ik het iets duidelijker uit. Ik had ook wat complimenten gegeven (lief, leuk en mooi).
Goed, daarna had ik het afgesloten (ik wilde niks meer vragen). De dag daarna ging ik naar haar kamertje en toen kreeg ik dat boek.

Vooral omdat ik zulke persoonlijke dingen aan Jeanne vroeg, wilde ik dus niet dat zij daardoor een verkeerd beeld kreeg. Vervolgens stuurde ik een vrij lange mail waarin ik sommige dingen heel duidelijk had uitgelegd. Toen ik thuis was, had ik me bedacht want ik wilde toch wel wat ze wilde zeggen. Ik stuurde een korte mail waarin in schreef dat ik het toch wél fijn zou vinden als zij zou willen reageren op mijn vorige mail.

Zij stuurde op 1 februari terug dat ze nog wel wil en ook zou gaan reageren. Ze had het heel druk met de tentamens dus het liet een beetje op zich wachten. Ze was bovendien ook heel moe. Ze sloot af met een P.S. Ik ben niet je moeder, maar moet je niet wat eerder naar bed!!!

Wat moet ik nou doen?
ZOu je niet eens stoppen met stalken???
Ik zou je ook geen les meer geven , snap je niet dat dat mens ziek van jouw is??
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:09:16 #41
150152 Queen_Bee
pi_57691706
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:07 schreef henkway het volgende:

[..]

ZOu je niet eens stoppen met stalken???
Ik vind dat die boze mail er wel bij moet voor het totaalplaatje. Blijkbaar interesseert het hem toch genoeg.
I'm super sonic man
pi_57691736
Wat ben je voor wijf man, je hebt in de OP meer drama zitten dan er in een jaar Goede Tijden Slechte Tijden voorkomt.
  Moderator zaterdag 29 maart 2008 @ 10:20:37 #43
5428 crew  miss_sly
pi_57691818
Ik vind het gedrag uit de OP van TS niet heel erg gezond over komen. Dat hij bovendien de volledige schuld van deze toestand bij de docent legt, vind ik tamelijjk verontrustend. De docent is ook niet helemaal goed bezig geweest. Door hun beider gedrag zijn ze op dit punt aangekomen, en nu is het aan de TS om een andere docent te accepteren en deze met rust te laten. Geen les meer, geen maitljes meer, geen gesprekjes meer en absoluut geen huisbezoekjes meer!

Bovendien vind ik dat het geval van de zogenaamde machtsverhoudingen in dit geval niet hetzelfde ligt als wanneer TS een 14-jarig kind was.

Hoe oud ben je precies TS, en welke opleiding doe je?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57691822
ik zou knettergek van jouw worden , en je lerares heet geen jeanne, meer heeft een achternaam, Mw huppel of zo
quote:
Ik heb trouwens tegen de AL en de VP gezegd dat ik niet verliefd op haar was, maar dat betwijfel ik zelf van binnen.
I
quote:
k heb 2x super lang tegen hem gezeurd dat ik gewoon les van haar wilde en dat het toch niet zoveel gevraagd is?
wat een enorme softe miet ben jij zeg, ik geloof wel dat jij geen sex hebt gehad met haar.

[ Bericht 39% gewijzigd door henkway op 29-03-2008 10:28:21 ]
pi_57691929
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Godskolere wat een leipen zijn er toch op deze wereld.
True.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_57692621
quote:
Het lijkt er anders niet op dat je dat heel erg vond, dus wat je nu hier loopt te zeiken?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57693294
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 09:09 schreef klc12 het volgende: Daardoor heeft zij het veel beter moeten aanpakken en gewoon met een normale en afsluitende reactie komen.
Zij kan niet met een afsluitende reactie komen als jij blijft stalken want dan is er nooit een afsluitende reactie van haar.
Je moet gewoon dat mens niet lastig vallen

[ Bericht 0% gewijzigd door Emel op 29-03-2008 12:43:39 (Netjes blijven aub) ]
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:11:50 #48
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57693576
De stalker die niet wist dat hij een stalker was
Geen vla zo lekker als Biancavla.
pi_57695238
Ik heb het hele verhaal gelezen en vind het wat warrig overkomen..
Als ik eerlijk ben lijk je mezelf ook een beetje en apart geval, lange persoonlijke mails sturen, geintresserd zijn in het priveleven van een docent, bij haar langs gaan en ook nog bloemen sturen op de koop toe is nogal apart te noemen. Je hebt denk ik sdingen verkeerd geinterpretterd ofzo van haar en zei weet hier niet mee om te gaan..
Rare situatie nu zou lekker bij een ander docent in de les gaan zitten boeit jou dat nou..
Kzie al dat ik in me schooltijd me zo naar een docente zou gedragen haha
pi_57695262
Meesterlijk topic dit overgens haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')