Delgado werd sowieso genoemd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waren er toen veel geruchtten? Ik kan me herrineren dat alles heel stil was en ook de spelers die kwamen waren toch geruisloos gebracht?
oja klopt, Motta ja en Riquelme bedenk ik me ook nogquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
In ieder geval Modric, Deffour, nog een belg en ik heb zelfs een week of twee Motta gehoord
Oh ja, want die had ruzie met de trainer ofzo. Och.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
oja klopt, Motta ja en Riquelme bedenk ik me ook nog
Wat moet je ervan vinden? Je speelt de hele tijd de lange bal dus dan sla je hem met opzet over.quote:
Leuke vrije trappen, maar heb soms het gevoel dat ie nog betaald wordt door psvquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou, wat vinden we van Perez?
Helemaal gelijk, hoop is goed maar dit is domme hoop. Er is namelijk geen enkele garantie dat Ajax volgende week niet weer als een krant voetbalt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:54 schreef Nashje het volgende:
Als je vorige week niet zo stom had gedaan. Als als als.
5 punten gaat niet meer gebeuren, houd dat maar in je hoofd. Elke keer weer die zogenaamde hoop. Nee.
PSV - Twente 1-1 en Vitesse - PSV 1-0 = wij kampioen als we de drie wedstrijden winnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:54 schreef Nashje het volgende:
Als je vorige week niet zo stom had gedaan. Als als als.
5 punten gaat niet meer gebeuren, houd dat maar in je hoofd. Elke keer weer die zogenaamde hoop. Nee.
....dat dat voor Heerenveen wel moet gaan lukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:02 schreef Black-Death het volgende:
Wat zeiden Koster en Verbeek nou op het allerlaatste moment van de persconferentie dat werd uitgezonden? Ze wensten elkaar succes in de playoffs en daarna werd nog iets gezegd...
Suárez rechts, Huntelaar centraal en Sulejmani links. Dodelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef F1Bas het volgende:
Verbeek zet Sulejmani voor Ajax in de etalage. Hij adviseert Ajax hem toch snel te kopen, die 10 miljoen verdienen ze hem volgens zo terug.
haha wat een tering seizoen belooft het dan te wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig zijn we volgend seizoen af van de playoffs..
Zal je zien dat we dan 3de worden.
Zoals dit seizoen bedoel je?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
haha wat een tering seizoen belooft het dan te worden
10 miljoen mijn aars. dat is hij niet waard.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef F1Bas het volgende:
Verbeek zet Sulejmani voor Ajax in de etalage. Hij adviseert Ajax hem toch snel te kopen, die 10 miljoen verdienen ze hem volgens zo terug.
Zeker weten van wel, die jongen speelt net 1 seizoen in Nederland en is pas 19 jaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
10 miljoen mijn aars. dat is hij niet waard.
Nee idd, die laten zich net als vorig seizoen gewoon afslachten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:57 schreef StarGazer het volgende:
Vitesse wint niet van psv.
Waarom zouden ze ook anders nogquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:22 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Nee idd, die laten zich net als vorig seizoen gewoon afslachten.
Vitesse
10 miljoen niets meer? Daar verkopen wij Heitinga voor ..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:20 schreef HeatWave het volgende:
10 miljoen is niets meer, spelers worden alleen maar duurder, en Ajax zal toch moeten dokken als ze iets willen volgend seizoen.
Als Ajax volgend seizoen geen kampioen wordt weet ik het echt niet meer, ze moeten alles op alles zetten....
Ja dankzij een clausule, dat is heel wat anders. Op Suljemani zal je zeker geen verlies maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
10 miljoen niets meer? Daar verkopen wij Heitinga voor ..
3??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:11 schreef denthemen het volgende:
Jezus, wat een mazzel! 3 gestolen punten natuurlijk
Was wel gezellig daar, lekker sfeertje, mooi stadion
Nou wat een klasse zegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:29 schreef Houniet het volgende:
WTF 2-4
Lekker verder studeren dus![]()
!
Klasse AJAX!
Als Heerenveen scherp was hadden ze er zo 6 in geschoptquote:
Oh sorry, las verkeerd, dacht dat je het 3 gestolen goals vond. Maar goed, dit keer zat het ons een keer mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als Heerenveen scherp was hadden ze er zo 6 in geschopt
vroeg thuis dennisquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:11 schreef denthemen het volgende:
Jezus, wat een mazzel! 3 gestolen punten natuurlijk
Was wel gezellig daar, lekker sfeertje, mooi stadion
half 8 beginnen, uiterlijk half 10 klaar, uurtje rijden.. Nee, dat valt best meequote:
das eng , een uur van hartje fryslan wonenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
half 8 beginnen, uiterlijk half 10 klaar, uurtje rijden.. Nee, dat valt best mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |