quote:Johan Oremo wekt Amsterdamse interesse op
Geschreven door: Martijn Ruiter, Bron: Voetbalprimeur
Gefle IF-spits Johan Oremo staat in de belangstelling van Ajax. De twintig-jarige aanvaller, die vorig jaar nog bij amateurclub Söderhamns FF speelde, is bezig aan een indrukwekkend seizoen. In januari maakte Oremo ook al zijn debuut voor het Zweedse voetbalelftal, tegen Costa Rica verving de debutant Rade Prica.
Naast Ajax zouden ook FC Groningen, sc Heerenveen en PSV azen op de Zweed. Uit het buitenland hebben ook RSC Anderlecht, Bayer Leverkusen en Hertha BSC de aanvaller op hun verlanglijstje staan. FC Groningen zou het meest concreet zijn voor de pupil van trainer Per Olsson.
ajaxinside.nl
bij andere spelers had je er een 0 achter kunnen zettenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:38 schreef albertfriet het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook over cambuur toen ze tegen rkc moesten spelen maar toch weer 100 euro verdiend whehehe
Volgens mij heette die ook al Lucky en is hij opeens in een Lynx veranderd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef albertfriet het volgende:
Sinds wanneer is Lucky eigenlijk mascotte bij ajax? Die mascotte van die taart was veel leuker
Ik zou het leuker vinden als het gat weer terug naar vier punten gaat. Niet dat we de titel dan nog grijpen, maar na wat ze vorig seizoen hebben meegemaakt gaan die boeren steeds sneller zweten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
Vanavond geven we het definitief uit handen, ik voel het!
3-1 voor Heerenveen. PSV wint met 0-1 diep in de tweede helft en wordt kampioen.
Ik niet, dan wordt de teleurstelling alleen maar groter omdat je dan weer hoop krijgt (misschien thuis tegen Twente gelijk en uit bij Vitesse gelijk).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:50 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Volgens mij heette die ook al Lucky en is hij opeens in een Lynx veranderd.
[..]
Ik zou het leuker vinden als het gat weer terug naar vier punten gaat. Niet dat we de titel dan nog grijpen, maar na wat ze vorig seizoen hebben meegemaakt gaan die boeren steeds sneller zweten.
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:03 schreef notunreal het volgende:
Ik ben nog nooit zo zeker van een winst geweest, geen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk van het goede voetbal tegen twente en psv![]()
Ik eet mijn mooie puma's als ajax vandaag verliest! Oftewel: Ik neem 2 maanden een avatar van Gertjan Verbeek..
Nee, want dan mag hij niet meer rijden.quote:
quote:Defour: "Liever CL-voorronde dan de Spelen"
29 maart 2008
Deelname aan de Olympische Spelen zijn voor Steven Defour komende zomer niet het belangrijkste doel. De aanvoerder van Standard Luik geeft de voorkeur aan het spelen van de voorronde van de Champions League.
"Ik zou graag willen gaan, maar eigenlijk kan dat niet", zegt Defour tegen Sporza over Peking. "Tijdens de Olympische Spelen speelt Standard in de CL-voorronde. Zoveel inspanningen leveren voor een doel en daarna het draagvlak van je ploeg moeten afstaan. Dat kan niet. Als ik echt moet kiezen, dan kies ik voor Standard."
paar uur geleden bij AjaxTV zag je ze ook. echt heel goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tering wat zijn de kleintjes van Ajax goed zeg voor hun leeftijd nu bij tele 2 als voorbeschouwing Heereveen - Ajax.
Die nummer 6 is zeker goedquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tering wat zijn de kleintjes van Ajax goed zeg voor hun leeftijd nu bij tele 2 als voorbeschouwing Heereveen - Ajax.
Omdat hij eigenlijk zegt dat hij bij Standard blijft. Ajax maar wachten en alles netjes spelen...quote:
Tering winnen met 7-2 van de Sevilla jeugdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Weet jij toevallig welk eftal dit is?quote:
Nee man maar ze ownen dikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Weet jij toevallig welk eftal dit is?
Wauwquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
LOL wat een helden
Lalalala Ajax Amsterdam![]()
raar dat rommedahl weer een kans krijgtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:20 schreef F1Bas het volgende:
Ajax: Stekelenburg, Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, Lindgren, Perez, Davids, Rommedahl, Huntelaar, Suárez
Rommedahl
Nou ik ben benieuwd. Ik krijg zo bezoek, wintersport boekenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:20 schreef F1Bas het volgende:
Ajax: Stekelenburg, Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, Lindgren, Perez, Davids, Rommedahl, Huntelaar, Suárez
Rommedahl
Mooie goal.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
SUAREZZZZZZZZZZZZ
Die loopt als enige weer ernstig te prutsen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:20 schreef w00h00 het volgende:
WAT DOET ROMMEDAHL IN HET VELD?????
Hij loopt die aanvaller van Heerenveen te verdedigen, Zuiverloon heettie volgens mij!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:20 schreef w00h00 het volgende:
Logisch, anders had je een dode wedstrijd gehad en dat komt Ajax nooit ten goede!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die loopt als enige weer ernstig te prutsen.
Heerenveen had trouwens rood moeten hebben, Vink spaarde Grindheim door geen 2e keer geel te geven.
heel slecht iddquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:20 schreef w00h00 het volgende:
vreselijk. struikelen, overtredingen, hands... niks goedsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:20 schreef w00h00 het volgende:
Ja wat lult die gast trouwens, Perez neemt de pens toch gewoon altijd?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:44 schreef w00h00 het volgende:
Lol, twee vingers in de neus van Perez.
Was ab-so-luut geen geel voor Vertonghen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef devv05 het volgende:
Wat een bijzonder slechte arbitrage weer, begint ook standaard te worden.
Verder is ook onze verdediging weer een gatenkaas.
Gabri Garcia Hamstringblessurequote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:54 schreef Black-Death het volgende:
Trouwens geen Gabri omdat?
Damn wat ben ik goed in het inschatten.. Nou bye.. Kga ff toto spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:03 schreef notunreal het volgende:
Ik ben nog nooit zo zeker van een winst geweest, geen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk van het goede voetbal tegen twente en psv![]()
Ik eet mijn mooie puma's als ajax vandaag verliest! Oftewel: Ik neem 2 maanden een avatar van Gertjan Verbeek..
Doe Sulejmani maar, al heeft die wat pech vandaag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:04 schreef Messenga het volgende:
Paulo Henrique mogen ze op wel opppakken.
steekquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:02 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg heeft een paar zeer goede reddingen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Komt v Geel zeker weer met Sibon aanzetten na jouw opmerking hiero
Zou me niets verbazen als N'Kufo zijn opvolger wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mocht Huntelaar vertrekken, dan loopt z'n opvolger iig bij Heerenveen rond.
Daar had ik het gister nog over met een collega..... Je moet er toch niet aan denken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als N'Kufo zijn opvolger wordt.
Aangezien de scouting tegenwoordig niet verder reikt dan RTL De Wedstrijden en oude Panini plakboeken van de Eredivisie.... zou het goed kunnen dat het n'Kufo of Berg ofzoiets gaat wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als N'Kufo zijn opvolger wordt.
Waarom zou je dat willen? Je gaat er qua sportiviteit niet echt op vooruit.. Ik denk dat N'Kufo gewoon zijn carierre bij Twente eindigt..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar had ik het gister nog over met een collega..... Je moet er toch niet aan denken..
Hij zegt ook dat hij Vertonghen niet raaktequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:26 schreef F1Bas het volgende:
Je kan twijfelen over de penalty zegt Zuiverloon
Ik heb niks tegen berg hoor! Prima vervanger voor huntelaar en die jongen wordt alleen maar meer waard..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Aangezien de scouting tegenwoordig niet verder reikt dan RTL De Wedstrijden en oude Panini plakboeken van de Eredivisie.... zou het goed kunnen dat het n'Kufo of Berg ofzoiets gaat worden
Nee inderdaad. Hoewel Van Basten wel weet wat hij doet, denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar had ik het gister nog over met een collega..... Je moet er toch niet aan denken..
De geruchten van vorig jaar waren misschien nog wel beter..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Hoewel Van Basten wel weet wat hij doet, denk ik.
Geruchten over Gourcuff, Tiago en De Zeeuw klinken in ieder geval lekker.
laat hem nog maar een half jaar extra bewijzenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:29 schreef notunreal het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen berg hoor! Prima vervanger voor huntelaar en die jongen wordt alleen maar meer waard..
Waren er toen veel geruchtten? Ik kan me herrineren dat alles heel stil was en ook de spelers die kwamen waren toch geruisloos gebracht?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De geruchten van vorig jaar waren misschien nog wel beter..
hetzelfde interviewquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die verslaggever krijgt geen genoeg van Johnny!
In ieder geval Modric, Deffour, nog een belg en ik heb zelfs een week of twee Motta gehoordquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waren er toen veel geruchtten? Ik kan me herrineren dat alles heel stil was en ook de spelers die kwamen waren toch geruisloos gebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |