Delgado werd sowieso genoemd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waren er toen veel geruchtten? Ik kan me herrineren dat alles heel stil was en ook de spelers die kwamen waren toch geruisloos gebracht?
oja klopt, Motta ja en Riquelme bedenk ik me ook nogquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
In ieder geval Modric, Deffour, nog een belg en ik heb zelfs een week of twee Motta gehoord
Oh ja, want die had ruzie met de trainer ofzo. Och.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
oja klopt, Motta ja en Riquelme bedenk ik me ook nog
Wat moet je ervan vinden? Je speelt de hele tijd de lange bal dus dan sla je hem met opzet over.quote:
Leuke vrije trappen, maar heb soms het gevoel dat ie nog betaald wordt door psvquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou, wat vinden we van Perez?
Helemaal gelijk, hoop is goed maar dit is domme hoop. Er is namelijk geen enkele garantie dat Ajax volgende week niet weer als een krant voetbalt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:54 schreef Nashje het volgende:
Als je vorige week niet zo stom had gedaan. Als als als.
5 punten gaat niet meer gebeuren, houd dat maar in je hoofd. Elke keer weer die zogenaamde hoop. Nee.
PSV - Twente 1-1 en Vitesse - PSV 1-0 = wij kampioen als we de drie wedstrijden winnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:54 schreef Nashje het volgende:
5 punten gaat niet meer gebeuren, houd dat maar in je hoofd. Elke keer weer die zogenaamde hoop. Nee.
....dat dat voor Heerenveen wel moet gaan lukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:02 schreef Black-Death het volgende:
Wat zeiden Koster en Verbeek nou op het allerlaatste moment van de persconferentie dat werd uitgezonden? Ze wensten elkaar succes in de playoffs en daarna werd nog iets gezegd...
Suárez rechts, Huntelaar centraal en Sulejmani links. Dodelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef F1Bas het volgende:
Verbeek zet Sulejmani voor Ajax in de etalage. Hij adviseert Ajax hem toch snel te kopen, die 10 miljoen verdienen ze hem volgens zo terug.
haha wat een tering seizoen belooft het dan te wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig zijn we volgend seizoen af van de playoffs..
Zal je zien dat we dan 3de worden.
Zoals dit seizoen bedoel je?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
haha wat een tering seizoen belooft het dan te worden
10 miljoen mijn aars. dat is hij niet waard.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:04 schreef F1Bas het volgende:
Verbeek zet Sulejmani voor Ajax in de etalage. Hij adviseert Ajax hem toch snel te kopen, die 10 miljoen verdienen ze hem volgens zo terug.
Zeker weten van wel, die jongen speelt net 1 seizoen in Nederland en is pas 19 jaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
10 miljoen mijn aars. dat is hij niet waard.
Nee idd, die laten zich net als vorig seizoen gewoon afslachten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:57 schreef StarGazer het volgende:
Vitesse wint niet van psv.
Waarom zouden ze ook anders nogquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:22 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Nee idd, die laten zich net als vorig seizoen gewoon afslachten.
Vitesse
10 miljoen niets meer? Daar verkopen wij Heitinga voor ..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:20 schreef HeatWave het volgende:
10 miljoen is niets meer, spelers worden alleen maar duurder, en Ajax zal toch moeten dokken als ze iets willen volgend seizoen.
Als Ajax volgend seizoen geen kampioen wordt weet ik het echt niet meer, ze moeten alles op alles zetten....
Ja dankzij een clausule, dat is heel wat anders. Op Suljemani zal je zeker geen verlies maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
10 miljoen niets meer? Daar verkopen wij Heitinga voor ..
3??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:11 schreef denthemen het volgende:
Jezus, wat een mazzel! 3 gestolen punten natuurlijk
Was wel gezellig daar, lekker sfeertje, mooi stadion
Nou wat een klasse zegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:29 schreef Houniet het volgende:
WTF 2-4
Lekker verder studeren dus![]()
!
Klasse AJAX!
Als Heerenveen scherp was hadden ze er zo 6 in geschoptquote:
Oh sorry, las verkeerd, dacht dat je het 3 gestolen goals vond. Maar goed, dit keer zat het ons een keer mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als Heerenveen scherp was hadden ze er zo 6 in geschopt
vroeg thuis dennisquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:11 schreef denthemen het volgende:
Jezus, wat een mazzel! 3 gestolen punten natuurlijk
half 8 beginnen, uiterlijk half 10 klaar, uurtje rijden.. Nee, dat valt best meequote:
das eng , een uur van hartje fryslan wonenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
half 8 beginnen, uiterlijk half 10 klaar, uurtje rijden.. Nee, dat valt best mee
Aangezien jij je basisschool niet hebt afgemaakt zeg ik het: Er is een AFSLUITDIJKquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
das eng , een uur van hartje fryslan wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:58 schreef toma het volgende:
KAMPIOENUH!
Heb alleen de laatste 5 min. van de wedstrijd gezien. Maar wat maakt het toch allemaal nog uit. Als PSV volgende week wint is het al gedaan
supporter van feyenoord zijn dat is nog veul enger.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
das eng , een uur van hartje fryslan wonen
Ik heb pas hoop als PSV volgende week verliest en Ajax wint. Maar nu is de hoop nihiel.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee hoor
PSV kan pas over 2 weken kampioen worden
Als AJAX en psv volgende week winnen
Dus er is nog altijd een kans
Maar ik geloof er niet in
af en toe wel jaquote:Op zondag 30 maart 2008 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
supporter van feyenoord zijn dat is nog veul enger.
je zult maar elke dag wakker worden en denken. Hoe zal het met feyenoord gaan? Of tegen wie moet feyenoord ook alweer dit weekend?quote:
quote:Ajax gaat niet verder met Groenendijk
Alfons Groenendijk kan op zoek naar een nieuwe werkgever. De huidige assistent van Adrie Koster bij Ajax ziet zijn aflopende contract in Amsterdam niet verlengd worden.
Na afloop van het duel tussen sc Heerenveen en Ajax reageerde Groenendijk op de beslissing van zijn werkgever. "Graag was ik doorgegaan, maar ik heb te horen gekregen dat ik volgend seizoen niet meer nodig ben. Dat is jammer. De club liet mij laatst nog weten tevreden over me te zijn, maar volgend seizoen zit ik er toch niet meer bij. Ik ga nu mijn opties bekijken."
Aanvankelijk leek Ajax een nieuwe rol voor Groenendijk te gaan zoeken, aangezien de nieuwe coach Marco van Basten zijn vaste assistenten Rob Witschge en John van 't Schip meeneemt. Nu moet Groenendijk dus echter op zoek naar een nieuwe club. De coach heeft de diploma's op hoofdtrainer te zijn bij een betaald voetbal organisatie.
Vind je?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:11 schreef denthemen het volgende:
No its klaas jan making fame ...quote:Op zondag 30 maart 2008 00:33 schreef notunreal het volgende:
[ afbeelding ]
Is it a bird.. Is it a plane...
Nu ik nog is beter kijk.. Suarez lijkt gewoon serieus omhoog te vliegenquote:Op zondag 30 maart 2008 00:33 schreef notunreal het volgende:
[ afbeelding ]
Is it a bird.. Is it a plane...
Wees blij dat we morgen niet om half 1 in Heerenveen moesten spelenquote:
Dan zouden ze nog kostend op t veld staanquote:Op zondag 30 maart 2008 00:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wees blij dat we morgen niet om half 1 in Heerenveen moesten spelen
Als Ajax gewonnen had van FC Twente vorige week, dan had PSV ook gewonnen van NEC vandaag, zo werkt PSV nou eenmaal de afgelopen 4 jaar: Alleen punten verspelen als het kán en winnen als het écht moet, terwijl Ajax juist punten laat liggen in de meest cruciale wedstrijden van een seizoen. Je kan dan gaan zeiken over geluk, pech, de scheidsrechter, de grasmat of wat dan ook, maar je kan ook concluderen dat we gewoon net niet goed genoeg zijn voor de landstitel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:54 schreef Nashje het volgende:
exact.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Ajax gewonnen had van FC Twente vorige week, dan had PSV ook gewonnen van NEC vandaag, zo werkt PSV nou eenmaal de afgelopen 4 jaar: Alleen punten verspelen als het kán en winnen als het écht moet, terwijl Ajax juist punten laat liggen in de meest cruciale wedstrijden van een seizoen. Je kan dan gaan zeiken over geluk, pech, de scheidsrechter, de grasmat of wat dan ook, maar je kan ook concluderen dat we gewoon net niet goed genoeg zijn voor de landstitel.
Nja.. de manier zoals jullie verloren hebben is de manier waarop psv al jaren kampioen wordt..quote:Op zondag 30 maart 2008 03:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
"Volgend jaar beter..", jullie lijken Cambuur welDaar is het volgende jaar ook iedere keer weer het jaar der wederopstanding
Nouja, gefeliciteerd met 3 niet geheel terechte punten. Een combinatie van eigen falen en erg veel pech werd zeer effectief afgestraft. Dat is dan toch weer het verschil tussen een leuke subtopper en een 'topclub'. Nu wij nog in de top5 blijven, op papier zeker haalbaar, maar kan nog best lastig worden in Tilburg en Rotterdam. En daarna zien of we Ajax in het 4e onderlinge duel van het seizoen wél kunnen verslaan. Slechts de bekerwedstrijd was een duidelijke en afgetekende nederlaag en dat is best frustrerend af en toe
Jan wordt inderdaad steeds meer een held, lekker fel ook en ee belachelijke gele kaart.quote:
Oh wat zouden we graag een puntje pakken in Eindhoven volgende weekquote:Op zondag 30 maart 2008 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb pas hoop als PSV volgende week verliest en Ajax wint. Maar nu is de hoop nihiel.
Jawel.quote:
Dat ook maar vooral de december maand was klote...quote:Op zondag 30 maart 2008 11:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, we laten het afweten als het belangrijk wordt.
Als John weg is wordt hij de nieuwe cultheldquote:Op zondag 30 maart 2008 09:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jan wordt inderdaad steeds meer een held, lekker fel ook en ee belachelijke gele kaart.
kaart was meer dan terrecht hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 09:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jan wordt inderdaad steeds meer een held, lekker fel ook en ee belachelijke gele kaart.
en daar issie weer.. moet jij niet ergens anders je gezeik gaan loslaten?quote:Op zondag 30 maart 2008 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kaart was meer dan terrecht hoor
quote:30/3/2008 - Defour blijft bij titel Standard bij Belgische club
(Gepost door RvN)
Ondanks zijn contractverlenging bij Standard Luik gingen Belgische media er vanuit dat Steven Defour komende zomer voor de transfer zou gaan. De middenvelder, die de afgelopen jaren nadrukkelijk in de belangstelling stond van Ajax, zegt echter bij een titel van Standard Luik nog een jaar bij die club te blijven om in de voorronde van de Champions League te kunnen spelen. Met nog zes duels te gaan staat Standard Luik nu tien punten voor op achtervolger Club Brugge, de titel lonkt dus. "Luciano D'Onofrio beloofde mij op termijn een hele mooie club. Maar als wij ons kunnen plaatsen voor de voorronde van de Champions League, blijf ik minstens nog een seizoen", bekende hij.
ik heb liever Axel Witsel van Standard.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Laat hem daar maar blijven. Hij hoeft niet te komen
Snap jij niks van voetbal ofzo???quote:Op zondag 30 maart 2008 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kaart was meer dan terrecht hoor
snap jij er wel wat van ?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Snap jij niks van voetbal ofzo???![]()
Zuiverder op de bal kan gewoon niet.
Om eerlijk te zijn ken ik die niet. Kijk niet zoveel Belgisch voetbal. Wat is het voor type speler?quote:
Had hij dat gedaan als er niet voor een overtreding was gefloten(wat het dus niet was)?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
snap jij er wel wat van ?
hij kreeg geel omdat die de bal wegwerpte
Je bedoelt dat Grindheim binnen een minuut gewoon 2x geel moest krijgen?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kaart was ook niet voor de overtreding, maar voor de reactie die vervolgens kwam (kwaad gooien met de bal). Zelfde als waarvoor eerder Silva en Davids geel kregen. Niet voor de overtreding zelf, maar voor de reactie op de scheidsrechter. Beetje sneu om dan, ondanks dat je met 2-4 wint, zo op de scheidsrechter af zitten te geven. Die 3 gele kaarten heeft Ajax volledig aan zichzelf te danken, waar een aantal 'echte' overtredingen onbestraft bleven..
kan je over praten of de 1e kaart wel een kaart wasquote:Op zondag 30 maart 2008 12:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Grindheim binnen een minuut gewoon 2x geel moest krijgen?
Daar gaat het wel over.. zoeken naar de oorzaak vriendquote:Op zondag 30 maart 2008 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar gaat het niet over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |