Laat dat ''zouden'' maar weg, hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:35 schreef Klopkoek het volgende:
Onderbuiksympathisanten van Wilders nu bij Nova. Er wordt even bijgehaald dat Hitler en de Grootmoefti van Jeruzalem elkaar ontmoet zouden hebben in 1942
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:57 schreef problematiQue het volgende:
Waar is de tijd dat er in de SC enkel intelligente D'66'ers postten.
Neem dat terug of ik ban je.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
D'66 zijn niet intelligent, die zijn naief en stiekem totalitair (want Eurofiel en voor een EUSSR).
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:57 schreef problematiQue het volgende:
Nou, het was wel in 1941quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:59 schreef Apropos het volgende:
Laat dat ''zouden'' maar weg, hoor.
Rock kan niet zo goed tegen kritiek op z'n partij, Klopkoek.quote:
Neem dat teug of ik ban je.quote:
- Theo van Goghquote:De partij die ons het unicum van de meineed plegende minister van justitie gaf
D'66 is lievvvvvv.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Neem dat teug of ik ban je.
Helaas, dat is een besloten evenement waar een druiloor als Henk Kamp zeker niet welkom is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kamp wil bloed drinken vanavond.....
Kamp is een hypocriete kloothommel. Wat een landverraaier.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Helaas, dat is een besloten evenement waar een druiloor als Henk Kamp zeker niet welkom is.
Prima. Anders zou ik niet komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:08 schreef Apropos het volgende:
Helaas, dat is een besloten evenement waar een druiloor als Henk Kamp zeker niet welkom is.
Wat een ranshoer.quote:
Braafste jongetje van de klas. Heeft NL dan echt geen behoefte aan een sterke leider?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:17 schreef PJORourke het volgende:
Op dat we niet vergeten:
[ afbeelding ]
Omgebouwde Iraanse.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een ranshoer.
Hij doet me verlangen naar Mussolini. Liepen de treinen tenminste op tijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Braafste jongetje van de klas. Heeft NL dan echt geen behoefte aan een sterke leider?
quote:Een man van wie wordt vermoed dat hij er criminele praktijken op nahoudt moest woensdag alvast 25 duizend euro aan contant geld en drie auto's inleveren bij justitie. De 24-jarige man uit Velsen wordt verdacht van het witwassen van geld dat is verkregen uit criminele activiteiten. Hij is opgepakt.
De politie denkt dat hij strafbare feiten pleegt omdat hij er een 'weelderige levensstijl' op nahoudt terwijl hij geen werk of uitkering heeft.
Het is gebruikelijk dat bepaalde verdachten na veroordeling worden 'geplukt'. In enkele politieregio's worden ongebruikelijke transacties gecontroleerd. Met de zogenoemde patseraanpak kan een misdrijf worden opgespoord via iemands vermogen. Ook wordt gecheckt hoe het kan dat iemand met bijvoorbeeld een uitkering in een hele dure auto rijdt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Een man van wie wordt vermoed dat hij er criminele praktijken op nahoudt moest woensdag alvast 25 duizend euro aan contant geld en drie auto's inleveren bij justitie. De 24-jarige man uit Velsen wordt verdacht van het witwassen van geld dat is verkregen uit criminele activiteiten. Hij is opgepakt.
De politie denkt dat hij strafbare feiten pleegt omdat hij er een 'weelderige levensstijl' op nahoudt terwijl hij geen werk of uitkering heeft.
Het is gebruikelijk dat bepaalde verdachten na veroordeling worden 'geplukt'. In enkele politieregio's worden ongebruikelijke transacties gecontroleerd. Met de zogenoemde patseraanpak kan een misdrijf worden opgespoord via iemands vermogen. Ook wordt gecheckt hoe het kan dat iemand met bijvoorbeeld een uitkering in een hele dure auto rijdt.
Kan. Het geld is in bewaring gegeven, dat betekent niet dat de man het kwijt is. Laat dat maar aan de rechter over.quote:![]()
Is een vermoeden tegenwoordig ook al voldoende??? Wat is er gebeurd met onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Een man van wie wordt vermoed dat hij er criminele praktijken op nahoudt moest woensdag alvast 25 duizend euro aan contant geld en drie auto's inleveren bij justitie. De 24-jarige man uit Velsen wordt verdacht van het witwassen van geld dat is verkregen uit criminele activiteiten. Hij is opgepakt.
Ik ken veelsteveel 'intelligente' D66'ers. Soms lijkt het wel alsof ze 100 zetels zouden moeten hebben. Maar in praktijk hebben ze er maar 3.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:57 schreef problematiQue het volgende:
Weetjezeker dat het in bewaring is?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
Kan. Het geld is in bewaring gegeven, dat betekent niet dat de man het kwijt is. Laat dat maar aan de rechter over.
Verder natuurlijk een kromme wet.
En allemaal juristen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik ken veelsteveel 'intelligente' D66'ers. Soms lijkt het wel alsof ze 100 zetels zouden moeten hebben. Maar in praktijk hebben ze er maar 3.
Natuurlijk. De politie is geen rechter. Zij zijn de aanhoudende partij, handhaver van de wet, maar verder niets.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Weetjezeker dat het in bewaring is?
De man zal inderdaad wel een pooier en/of dealer zijn, maar deugdelijk bewijs is toch niet teveel gevraagd?
Ik snap niet dat de SP zoveel natuurkundigen trekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
D66 sluit goed aan bij het studiemateriaal.
En je hebt Ian Curtis, the real one....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef problematiQue het volgende:
Je hebt covers, en je hebt Shadowplay van The Killers.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En je hebt Ian Curtis, the real one....
Van de begintijd dan wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:30 schreef PJORourke het volgende:
En daarna New Order.
Om over de onintelligente D66'ers maar te zwijgen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik ken veelsteveel 'intelligente' D66'ers. Soms lijkt het wel alsof ze 100 zetels zouden moeten hebben. Maar in praktijk hebben ze er maar 3.
Ik heb ze niet in hun tijd gekend, wel vlak erna. En net nog geen concert in de effenaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen oudjes zoals jij en ik kennen Joy Division....
Ik ook net daarna, heb wel New Order gezien in Paradiso, maar vond Joy Division (bekend bij mij via hun elpees) echt veel beter dan de vroege dance van New Order...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb ze niet in hun tijd gekend, wel vlak erna. En net nog geen concert in de effenaar.
Jij reist per trein???quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij doet me verlangen naar Mussolini. Liepen de treinen tenminste op tijd.
Heel belangrijk als je Corsa rijdt
Die vroege dance is juist geniaal... Mr Disco, echt vroege house was dat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ook net daarna, heb wel New Order gezien in Paradiso, maar vond Joy Division (bekend bij mij via hun elpees) echt veel beter dan de vroege dance van New Order...
En nog steeds goed.
Als ik drink wel ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
Jij reist per trein???
House met inhoud en melodrama.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die vroege dance is juist geniaal... Mr Disco, echt vroege house was dat.
Mm, te optimistisch ineens die muziek; vond de zwarte psyche in de texten van Curtis echt samenvallen met de melancholie van begin jaren 80.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die vroege dance is juist geniaal... Mr Disco, echt vroege house was dat.
De band had een trauma te verwerken en dat was eigenlijk juist wel mooi.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, te optimistisch ineens die muziek; vond de zwarte psyche in de texten van Curtis echt samenvallen met de melancholie van begin jaren 80.
Dat deden ze dan niet goed; van New Order staat me niet veel bij, van Joy Division heel veel, hoewel de elpees op zolder staan te verschimmelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De band had een trauma te verwerken en dat was eigenlijk juist wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |