Kutquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
meerderheid.
Huub zal vanwege Claire tegenstemmen, en dan is het aan Jaap om de doorslaggevende stem te geven.
Huub zei tegen Jaap "Als het dikke ellende is (ruzie) dan moet ze blijven" oftewel, Huub wil dan dat Jaap vóór stemt
Volgens mij moet het een meerderheid stemming zijn....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten het unaniem eens zijn over de logeerpartij, er is nog hoop.
+1quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Heel goed! Respect voor Lieke want zij is de enige die het hardop uit durft te spreken. Iedereen daar houdt hem de handen boven het hoofd.
Maar die keer keek ze toevallig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:02 schreef joep.t het volgende:
Lieke zegt dat ze niets heeft gezien ,maar weet wel alles
is het te doen ??? ik wil de streams wel aan zetten maar het idee lieke alleen alquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat maar ik heb het een halve minuut geprobeerd maar kan dat belerende stemmetje nog steeds niet aan.
Ze wisselden van stream omdat Amanda over Huub zn agressiviteit begonquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, de FEBO is haar ook zat, streamwissel. Jammer, te snel gesproken.
Volgens mij kwam dat omdat er meer is gebeurt in de streamlock van woensdag..quote:DGK_Tegengas vrijdag 28 maart 2008 @ 22:02 (#209)
Mooi, de FEBO is haar ook zat, streamwissel.
hebben ze al sex gehad???quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer gaat Mike trouwen ....
En wat voor streamwisselquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:02 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda: Huub blijft agressief hij kan zn handen niet thuis houden en streamwissel.,,
Ik kots op Lieke maar toch. +2.quote:
neuh ook niet getongd ofzoquote:
klopt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:04 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ze wisselden van stream omdat Amanda over Huub zn agressiviteit begon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |