dat heb jij niet ;quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk ik. Ik heb na 23 mei ECHT hulp nodig![]()
ze wil toch geen spel meer spelen en had tabak van DGK...... laat der gewoon naar huus gaan.... pleasseeeeeeequote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke twijfelt nog steeds of ze blijft slapen.
Ik ben bang dat ze overstag gaat
Ze moeten het unaniem eens zijn over de logeerpartij, er is nog hoop.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke twijfelt nog steeds of ze blijft slapen.
Ik ben bang dat ze overstag gaat
Laar d'r dan meteen als gastspeler blijven dan hebben we dat maar gehad... en zodra ze zich bezig houdt met het spel Huub er weer vol op. Kan ze weer jankend de pport uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ze wil toch geen spel meer spelen en had tabak van DGK...... laat der gewoon naar huus gaan.... pleasseeeeeee
meerderheid.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten het unaniem eens zijn over de logeerpartij, er is nog hoop.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:57 schreef 2live het volgende:
Oke, Lieke is nu beste vriendin Af. Want kritiek op Brian dat kan natuulijk niet!
Is dit een switch waard? Brrrrr kan ik d'r toch niet ontlopen....grrrrquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:57 schreef avonne het volgende:
Lieke "Ik baal ontzettend van Brian, zoals hij tegen je doet. Ik vind wel dat je goed van je afbijt, en dat je bij jezelf zoekt wat jij fout doet en wat je er aan kunt doen. Maar het ligt aan hem. Hij is degene die het start, en hij kleineert je (etcetera)"
'Oh ja? Maarja, weetje wat het is? Brian is ook zo temperamentvol'quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:56 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke baalt onwijs van Brian hoe ie tegen Amanda doet.
Ze kan er echt kwaad om worden, maar t mooie van Amanda is dat ze t bij zichzelf zoekt. Maar t ligt niet aan Amanda
Lieke: hoe die tegen je tekeer gaat is niet normaal, hij kleineert je, hij neemt je niet serieus etc etc.
Amanda: meen je dat?
Heel goed! Respect voor Lieke want zij is de enige die het hardop uit durft te spreken. Iedereen daar houdt hem de handen boven het hoofd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:56 schreef Ziet het volgende:
ze vindt dat amanda het goed doet,
maar ze wordt kwaad op hoe brian tegen haar doet
hij naamt amanda niet serieus, vindt ze
Laat maar ik heb het een halve minuut geprobeerd maar kan dat belerende stemmetje nog steeds niet aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dit een switch waard? Brrrrr kan ik d'r toch niet ontlopen....grrrr
Huub, wilde heel graag toen Jaap met het voorstel kwam. Hij heeft zelfs nog tegen zijn moeder verteld dat hij met Jaap ging trouwen. Volgens mij is de moeder van Huub net 14 dagen geleden op bezoek geweest. RTL zal dit voorstel inderdaad wel afgezegt hebben. Neemt niet weg dat hij al heel snel een andere voorstel bedacht had en dat was trouwen met Claire. Toch ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:53 schreef Desii het volgende:
[..]
correctie: Jaap deed Huub een aanzoek, dus die kwam uit Jaap zijn koker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |