Breien slaaptquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:47 schreef chufi het volgende:
Waar zijn Breien en Huub?
alweer een andere ze zit nu al op 29 mannenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:47 schreef mootie het volgende:
Lieke heeft alweer een nieuwe vent.
Nog net zo consequent als vroeguh.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:45 schreef petraa het volgende:
Lieke blijft toch slapen!
Bij andere visite is het ook geweest dat met meerderheid van stemmen iemand mag blijven slapen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat dit op uitnodiging is van (Brian en) Amanda en moet er per uur 150CP voor gedokt worden. Het kan niet zo zijn dat een Amanda weken kan zeuren en dan gratis Lieke kan uitnodigen waar Huub voor Sylvia moet betalen die speciaal tijd moet vrij maken als ze in Nederland is. Zij komt dus niet niet als gastspeler binnen en is dus gewoon visite.
Hetzelfde hebben ze toen bij Natasia en d'r zuster geflikt.... wat een totale afgang werd dat dan wel weer.
Daar heb je gelijk ik. Ik heb na 23 mei ECHT hulp nodigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:48 schreef DrsH het volgende:
Wat ben ik een gelukkig mens dat ik al maanden niet meer naar deze bullshit kijk.
Natuurlijk was die echt....Huub wil kosten wat het kost gewoon trouwen. Hij heeft die aandacht nodig, en voelt zich het heertje hierdoor. Blijft voor mij nog steeds een raadsel, waarom die vader zijn goedkeuring gegeven heeft en waarom Claire ja gezegd heeft......quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:41 schreef avonne het volgende:
[..]
dus die tussen Huub en Jaap was echt?
Ja DGK Redactie, leg ns uit?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat dit op uitnodiging is van (Brian en) Amanda en moet er per uur 150CP voor gedokt worden. Het kan niet zo zijn dat een Amanda weken kan zeuren en dan gratis Lieke kan uitnodigen waar Huub voor Sylvia moet betalen die speciaal tijd moet vrij maken als ze in Nederland is. Zij komt dus niet niet als gastspeler binnen en is dus gewoon visite.
Hetzelfde hebben ze toen bij Natasia en d'r zuster geflikt.... wat een totale afgang werd dat dan wel weer.
en die veren natuurlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef Py het volgende:
Ik mis kaalscheren en op een kar rondrijden nog
Dat klopt en dan zeik ik ook niet.... maar Huub had ook moeten betalen voor Hedda als ze niet bleef slapen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Bij andere visite is het ook geweest dat met meerderheid van stemmen iemand mag blijven slapen.
(Hedda bijvoorbeeld)
Dus niet zeiken
correctie: Jaap deed Huub een aanzoek, dus die kwam uit Jaap zijn kokerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Natuurlijk was die echt....Huub wil kosten wat het kost gewoon trouwen. Hij heeft die aandacht nodig, en voelt zich het heertje hierdoor. Blijft voor mij nog steeds een raadsel, waarom die vader zijn goedkeuring gegeven heeft en waarom Claire ja gezegd heeft......
Je hebt PMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |