Niet iedereen, in de poll van tuinfluiter heb ik ook JA gestemd, ontzettend leuk dat Lieke er is!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef avonne het volgende:
Wat zit iedereen zich te ergeren
Is dat nou lekker?
nee, de irritatie zit hoog...ik probeer het 'ik leuter het allemaal weer recht gehalte' te ontleden naar gewone feiten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef avonne het volgende:
Is dat nou lekker?
Ik mis nog uit de hoogte en belerend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:31 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
dat is haar specialiteit: ' politiek correct zijn'
ondertussen is ze achterbaks, onoprecht, vals, steeds bezig om zich dmv relaties omhoog te werken en haar grootste fout is dat ze absoluut haar ongelijk niet kan toegeven..
Hey dat is spelinfo..... febo de mond snoeren aub.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:34 schreef avonne het volgende:
Volgens Lieke wou Huub ook met Sylvia en Eric trouwen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:37 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt dat het media-gebeuren haar echt goed ligt. Lieke beaamt het. 'Je deed het ook zo leuk met dat bikini-ding!'
welke Poll?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef avonne het volgende:
Is dat nou lekker?
Niet iedereen, in de poll van tuinfluiter heb ik ook JA gestemd, ontzettend leuk dat Lieke er is!
is ook geen waar...... tenminste ik heb ze er nooit over gehoordquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey dat is spelinfo..... febo de mond snoeren aub.
volgens mij niet.... maar ze blijft iig niet slapenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
is lieke al weer weg???
dus die tussen Huub en Jaap was echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:40 schreef Desii het volgende:
[..]
is ook geen waar...... tenminste ik heb ze er nooit over gehoord
verliefdheid tussen hem en Syl was gespeeld (express om de rest te fucken)
Eric en Huub geleuf ik gewoon niet
late reactie maar Mike wil met Lieke naar Sensation Whitequote:
Plus pek en veren om het af te maken....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef Py het volgende:
Ik mis kaalscheren en op een kar rondrijden nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |