Is het dan niet beter om hem (Voorlopig) helemaal niet te zien?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb even mijn hart uitgestort en had toen geen zin meer in etenZeeduivel in de diepvries gedaan, eten we een andere keer. Ik heb de rest wel opgebakken en met rijst meegenomen naar mijn werk. Hij komt volgende week kopje koffie drinken en probeert iets meer contact te hebben omdat hij ook vindt dat het niet zo lekker gaat met me. Klinkt alleen een beetje vreemd omdat hij deels factor is in dat 'niet zo lekker gaan'
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zeg je Bert? Ik heb een banaan in mijn oor.
Champagnequote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:59 schreef DarkElf het volgende:
Helow sweeties,
fijne avond gehad met manlief, en net kaartjes besteld voor de film aanstaande zondag in Antwerpen dus das ook erg leuk....
iig een dikke champagne knufffel!
Naja..knap?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het altijd zo 'knap' dat mensen hun ex willen blijven zien..
Het is dat het de vader van mijn kinderen is, maar anders had ik hem w.s. (net als mijn 1e lange relatie) nooit meer gezien/willen zien
Ach, dat heb ik ook een tijdje volgehouden met mijn ex, bij gebrek aan beter (en seks.)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Den nog gevraagd wáárom hij me nog wilde zien. En hij begon wat te stamelen dat ik zo leuk ben en dat hij zo geweldig goed met me kan praten en zich zo fijn bij me voelt
K denk vanavond ook al steeds aan d'r! T zelfde voor Isa eigenlijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het met SOL is. Ik heb zo met haar te doen. En ik ken haar niet eens.
snap het gevoel, vroeg me ook af hoe het met Isa ging vanavond bijvoorbeeld....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef SHE het volgende:
Ben benieuwd hoe het met SOL is. Ik heb zo met haar te doen. En ik ken haar niet eens.
Sas zat af en toe mee te lezenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, moeilijk joh
(ik had vanmiddag live contact met Lein, en hoorde dat het naar & zwaar was)
En SHE, bedanktIk moet verdikkeme morgenochtend een artikel inleveren voor een conferentie, ga jij zitten rellen in OUD
oh daar geloof ik zeker inquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Als er veel mensen aan je denken in de positieve zin, geeft dat je kracht ook al merk je er bewust niet veel van op het moment zelf. Zei geitenwollensokken-Lein
Jij had mijn zusje kunnen zijn. En dan hadden we elke dag ruzie terwijl we elkaar stiekem de allerliefste vonden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SHE, vertel nog eens iets over lekker eten. Alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Als er veel mensen aan je denken in de positieve zin, geeft dat je kracht ook al merk je er bewust niet veel van op het moment zelf. Zei geitenwollensokken-Lein
Marie, ben jij dat?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij had mijn zusje kunnen zijn. En dan hadden we elke dag ruzie terwijl we elkaar stiekem de allerliefste vonden.
En een kus voor Elf. Ik vind je leuker als je smotst.
Hulp vragen hoort ook bij je genezingsproces hoor, dokterquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik schaamde me werkelijk dood toen ik 'kom maar' antwoordde op je vraag gisteren, maar ik wist me geen raad en ik voelde me daarna direct al een stuk beter. Ik wist dat ik niet alleen ging slapen
En ik ben zó blij dat je bent geweest! Heus!
Linkje-voor-luie-mensen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:13 schreef golfer het volgende:
We zitten hier trouwens hardop te lachen om de posts van SHE in een ander forumonderdeel.
en daarom 'kan' ik het ook aan om mijn exen niet meer te zien... ik was degene die wegging, ik geloof dat het een hele, hele grote hoop, berg verschil maaktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:11 schreef Isabeau het volgende:
ik weet hoe het is om alleen te zijn als je je kut voelt en net diegene hebt gezien waar je het liefst tegenaankruipt en nooit meer loslaat
Echt een topaktie van Leintje, hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:13 schreef Isabeau het volgende:ik schaamde me werkelijk dood toen ik 'kom maar' antwoordde op je vraag gisteren, maar ik wist me geen raad en ik voelde me daarna direct al een stuk beter. Ik wist dat ik niet alleen ging slapen
En ik ben zó blij dat je bent geweest! Heus!
Och, dit is de eerste keer dat ik 'gedumpt' benquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef Bluezz het volgende:
en daarom 'kan' ik het ook aan om mijn exen niet meer te zien... ik was degene die wegging, ik geloof dat het een hele, hele grote hoop, berg verschil maakt
Knuffffffel geeft met heul veul ff-en!
Dat topic had al erg leuk potentieelquote:
Fuck, ik ben te laat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef DarkElf het volgende:
en nu is het tijd om de laptop dicht te doen en even een weekend met , hopelijk, ontspannende dingen bezig te zijn... daar ben ik absoluut aan toe om verschillende redenen die genoeg van mij eisen al lang en intensief.
goodnight
Wrijf het er nog maar eens inquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef DarkElf het volgende:
en nu is het tijd om de laptop dicht te doen en even een weekend met , hopelijk, ontspannende dingen bezig te zijn... daar ben ik absoluut aan toe om verschillende redenen die genoeg van mij eisen al lang en intensief.
goodnight
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef golfer het volgende:
Alleen het feit dat er iemand onderweg is voor JOU, kan zo helpen.
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef SHE het volgende:
Jongens..
Mijn vent zit me al de hele avond met een schuin hoofd aan te kijken, alsof ik van de pot gerukt ben.
Ik weet nu wel dat ik een ietsiepietsie te ver ben gegaan.
mea maxima culpa. ik zal het nooit meer doen, tenzij het nodig is.
Tusten Elf, met geitjes, gras en zon
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Seeeeerieusss. Wat een kutleven heb ik toch. Komen jullie volgende week op mijn afstudeerfeest?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Kut, ik ben echt moe. Ik heb al 892 woorden geschreven aan mijn artikel, en het moet iets richting de 5000en het moet morgen af en anders mag ik niet naar Edinburgh
Seeeeerieusss. Wat een kutleven heb ik toch. Komen jullie volgende week op mijn afstudeerfeest?
Ik moest zelfs nog huilen in de treinquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]absoluut, maar ik vond het toch een naar idee dat ze zó lang in de trein moest zitten voor mij.
Hulp nodig? Ten eerste: verwijder de wordcount teller in word! Anders blijf je woorden tellen, en schiet het nooit op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in![]()
Nee, fijn weekend, geniet er maar van, en succes morgen!
Kut, ik ben echt moe. Ik heb al 892 woorden geschreven aan mijn artikel, en het moet iets richting de 5000en het moet morgen af en anders mag ik niet naar Edinburgh
Uhuhquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Verkeerde topic?![]()
ik duik zo ook het bed in...morgen weer vroeg op! lange dag voor de boeg...wat is dat ook alweer, weekend?
ten eerste: OK, ik zal m niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hulp nodig? Ten eerste: verwijder de wordcount teller in word! Anders blijf je woorden tellen, en schiet het nooit op.
Ten tweede: ga nu even pilatessen, en drink een wijntje met Mr, en ga dan met frisse moed weer naar de paper. Of ga zelfs even een rondje om het blok lopen, een frisse neus doet ook heeeel veel goed!
Al een leuk hotel in Edinburgh uitgezocht? en leuke dingen om daarnaast daar te doen?
When and where is het afstudeerfeestje?
Ik kom wel hoor CF. Als je je artikel af hebtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in![]()
Nee, fijn weekend, geniet er maar van, en succes morgen!
Lieve schat, wij hebben geen uitnodiging ontvangen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Jij moet haast wel Joods zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve schat, wij hebben geen uitnodiging ontvangen.
Volgens mij wil die homo mr.CF niet dat ik kom.
quote:
Logeeradresje in Belgiëquote:
Aan logeeradressen geen gebrek hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |