Jeetje mineetje, ik zit nu het stukje te kijken van dwdd; maar hormonen en antibiotica zijn zowieso in nederland verboden in de melk en vlees industrie voor zover ik weet.
Als een koe met antibiotica behandelt wordt gaat de melk niet de melktank in maar wordt het afgevoerd als afval. Hormonen waren volgens mij nog altijd verboden in de EU/nederland qua vleesindustrie, maar in amerika worden er wel hormonen gebruikt bij bijv rundvee.
Of de richtlijnen moeten inmiddels aangepast zijn, maar dat is wat ik weet.
Ik vind hugo borst het trouwens netjes brengen, hij is scherp, maar ik ben het wel met hem eens.
Voeding zou in veel gevallen idd wat gezonder mogen, en ik ben dan zelf ook pro natuur ondanks dat ik het zelf niet naleef (ik ben zelf dol op veel dingen die ongezond zijn

); maar ik let voor mezelf ook wel op bepaalde dingen (mede ook omdat ik zelf ook gevoelig reageer op bepaalde producten wegens darmziekte).
Maar dit vind ik tamelijk extreem idd, want ik denk dat er betere alternatieve zijn voor een goede uitgebalanceerde voeding, en dat mensen niet teveel moeten knoeien met zoiets belangerijks zonder goede voorkennis of te eenzijdige voorkennis.
En ik vind het niet gek dat een kind ziek wordt na een stukje brood als het al lange periode niet dergelijke voedingsmiddelen gewend is, maar ik zou daar voor mezelf zeker niet de bevestiging uit kunnen halen van dat het dan bij voorbaat idd slecht is zoals deze moeder doet.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae