WAT DOET IE DAN IN GODSNAAM BIJ WHAT'S HER NAME??????quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Den nog gevraagd wáárom hij me nog wilde zien. En hij begon wat te stamelen dat ik zo leuk ben en dat hij zo geweldig goed met me kan praten en zich zo fijn bij me voelt
Is het dan niet beter om hem (Voorlopig) helemaal niet te zien?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb even mijn hart uitgestort en had toen geen zin meer in etenZeeduivel in de diepvries gedaan, eten we een andere keer. Ik heb de rest wel opgebakken en met rijst meegenomen naar mijn werk. Hij komt volgende week kopje koffie drinken en probeert iets meer contact te hebben omdat hij ook vindt dat het niet zo lekker gaat met me. Klinkt alleen een beetje vreemd omdat hij deels factor is in dat 'niet zo lekker gaan'
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zeg je Bert? Ik heb een banaan in mijn oor.
Champagnequote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:59 schreef DarkElf het volgende:
Helow sweeties,
fijne avond gehad met manlief, en net kaartjes besteld voor de film aanstaande zondag in Antwerpen dus das ook erg leuk....
iig een dikke champagne knufffel!
Naja..knap?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het altijd zo 'knap' dat mensen hun ex willen blijven zien..
Het is dat het de vader van mijn kinderen is, maar anders had ik hem w.s. (net als mijn 1e lange relatie) nooit meer gezien/willen zien
Ach, dat heb ik ook een tijdje volgehouden met mijn ex, bij gebrek aan beter (en seks.)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Den nog gevraagd wáárom hij me nog wilde zien. En hij begon wat te stamelen dat ik zo leuk ben en dat hij zo geweldig goed met me kan praten en zich zo fijn bij me voelt
K denk vanavond ook al steeds aan d'r! T zelfde voor Isa eigenlijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het met SOL is. Ik heb zo met haar te doen. En ik ken haar niet eens.
snap het gevoel, vroeg me ook af hoe het met Isa ging vanavond bijvoorbeeld....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef SHE het volgende:
Ben benieuwd hoe het met SOL is. Ik heb zo met haar te doen. En ik ken haar niet eens.
Sas zat af en toe mee te lezenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, moeilijk joh
(ik had vanmiddag live contact met Lein, en hoorde dat het naar & zwaar was)
En SHE, bedanktIk moet verdikkeme morgenochtend een artikel inleveren voor een conferentie, ga jij zitten rellen in OUD
oh daar geloof ik zeker inquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Als er veel mensen aan je denken in de positieve zin, geeft dat je kracht ook al merk je er bewust niet veel van op het moment zelf. Zei geitenwollensokken-Lein
Jij had mijn zusje kunnen zijn. En dan hadden we elke dag ruzie terwijl we elkaar stiekem de allerliefste vonden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SHE, vertel nog eens iets over lekker eten. Alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Als er veel mensen aan je denken in de positieve zin, geeft dat je kracht ook al merk je er bewust niet veel van op het moment zelf. Zei geitenwollensokken-Lein
Marie, ben jij dat?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij had mijn zusje kunnen zijn. En dan hadden we elke dag ruzie terwijl we elkaar stiekem de allerliefste vonden.
En een kus voor Elf. Ik vind je leuker als je smotst.
Hulp vragen hoort ook bij je genezingsproces hoor, dokterquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik schaamde me werkelijk dood toen ik 'kom maar' antwoordde op je vraag gisteren, maar ik wist me geen raad en ik voelde me daarna direct al een stuk beter. Ik wist dat ik niet alleen ging slapen
En ik ben zó blij dat je bent geweest! Heus!
Linkje-voor-luie-mensen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:13 schreef golfer het volgende:
We zitten hier trouwens hardop te lachen om de posts van SHE in een ander forumonderdeel.
en daarom 'kan' ik het ook aan om mijn exen niet meer te zien... ik was degene die wegging, ik geloof dat het een hele, hele grote hoop, berg verschil maaktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:11 schreef Isabeau het volgende:
ik weet hoe het is om alleen te zijn als je je kut voelt en net diegene hebt gezien waar je het liefst tegenaankruipt en nooit meer loslaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |