Wat? dacht het niet ... C_C vind ik niet zo "aardig" om het maar zacht uit te drukken.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:45 schreef beverton het volgende:
[..]
ben je nog steeds van plan mij te verjudassen aan C_C ??
ok jij bent weer liefquote:Op woensdag 2 april 2008 18:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat? dacht het niet ... C_C vind ik niet zo "aardig" om het maar zacht uit te drukken.
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat? dacht het niet ... C_C vind ik niet zo "aardig" om het maar zacht uit te drukken.
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:32 schreef beverton het volgende:
wheheh hoe noem je een Afrikaanse turbine die komt arbeiten in Nederland? een GastTurbine
quote:
Maar we hebben altijd nog fok2quote:Op donderdag 3 april 2008 18:55 schreef beverton het volgende:
[..]ik zie zojuist dat je toffe topic dicht is
dit is echt een zwarte dag in de geschiedenis van fok1
ludo mén.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer gaan jullie voor het eerst voorzichtig aan elkaars pielemuisjes friemelen? Zelfs de leernichten van de Hells Angels komen minder gay over dan jullie in dit topic.
bedankt voor je medeleven mengquote:Op donderdag 3 april 2008 20:24 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, ik zou het een grote ramp vinden als je weer gebanned wordt.
Fuck offquote:Op donderdag 3 april 2008 20:24 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, ik zou het geen grote ramp vinden als je weer gebanned wordt.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2008 18:55 schreef beverton het volgende:
[..]ik zie zojuist dat je toffe topic dicht is
dit is echt een zwarte dag in de geschiedenis van fok1
ik zit nu even in een rechtzaak, iuvnis gebruikt harde uitspraken waar ik door heen moet zien te breken, misschien dat jij als ooggetuigen wil dienen?quote:
Welke dan chef?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:43 schreef GasTurbine het volgende:
deepart ik had een heule mooie topic maar hijs dicht.
het ging over zijn gebandheidperiodequote:
ik ook, en rechter murp heeft een uitspraak gedaan: namelijk STERF ALLEN, misschien dat we een kans maken als we hem aanklagenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb gehoord dat hier tieten aanwezig zijn.
c_c is kaal rofl wat een jodebeer is ze toch jjongquote:Op donderdag 3 april 2008 23:28 schreef GasTurbine het volgende:
GT =/= BRB deepart als je nog even wilde kijken! Er zitten tieten bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |