Gefeli Marjoquote:Op maandag 31 maart 2008 08:18 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen![]()
*hangt zelf maar weer de slingers op...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:53 schreef didotcicero het volgende:
*kijkt naar buiten en vindt eigenlijk dat we dit weer gisteren hadden moeten hebben.*
Dat krijg je als je de klok verzet: de natuur is meteen overstuur :s
Het was maar 35 graden volgens PKFotjequote:Op maandag 31 maart 2008 12:20 schreef didotcicero het volgende:
Nou ja... bij lekker warm stel ik me toch iets anders voor
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:59 schreef An24 het volgende:
Qoute van Freud: We hebben "vleselijk" genoten![]()
Driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee violen en een trommel en een fluit! ♪quote:Op maandag 31 maart 2008 08:18 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen![]()
*hangt zelf maar weer de slingers op...
[ afbeelding ]
Ja als je "vlees"op de juiste manier klaar maakt is het errug lekker.........quote:Op maandag 31 maart 2008 16:59 schreef An24 het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:53 schreef Ynske het volgende:
Ik houd van dit weer
kan iemand ervoor zorgen dat dit blijft?
dan voel ik me zoveel beter
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieftje persoonlijke zonnetje, voor thuis of onderweg
Hij praat al in de 'we' vorm. Iemand is goed ingepakt afgelopen week...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:59 schreef An24 het volgende:
overduideijk wiequote:Op maandag 31 maart 2008 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij praat al in de 'we' vorm. Iemand is goed ingepakt afgelopen week...
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerder watquote:
Koninklijk meevoud was het niet neequote:Op maandag 31 maart 2008 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op maandag 31 maart 2008 22:11 schreef prupke het volgende:
Vleselijk genoten als in : jullie hebben een week bij de chinees doorgeblacht?avond allemaal
Ik kan beter koken dan fotograferen iigquote:Op maandag 31 maart 2008 22:53 schreef freud het volgende:
[..]
Zoiets
Aan de foto's te zien is de meet weer leuk geweest? Je bent in ieder geval weer culinair bezig geweest zeker.
Niet alleen eten mag ik hopen hequote:Op maandag 31 maart 2008 22:59 schreef prupke het volgende:
Volgende week ga ik proberen met een aantal vrienden om eten te fotograferen .....
word nog een hele uitdaging
Da's geen model manquote:Op maandag 31 maart 2008 23:08 schreef prupke het volgende:
[..]
er lopen wat modellen rond : Hmaster bv
buzzy kids dan??quote:Op maandag 31 maart 2008 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's geen model manDa's een mod. Hmmmmmm...chantage-materiaal
Jammer dat-ie daar niet gevoelig voor is
Beterquote:
Goedemorgen Prupke!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:48 schreef prupke het volgende:
een goede morgen
schraap je eigen ontbijt maar bij elkaar
Mja, je hebt er een mooie macro lens voor. Ben benieuwd naar je resultaten/tips!quote:Op maandag 31 maart 2008 22:59 schreef prupke het volgende:
Volgende week ga ik proberen met een aantal vrienden om eten te fotograferen .....
word nog een hele uitdaging
Dus ik heb eigenlijk geen griepje?quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:53 schreef -Marjo- het volgende:
Goedemorgen![]()
*slingers weer opruimt...
Enne:
[ afbeelding ]
Je moet ook niet teveel eten in 1 keer.quote:
Na het sporten een grote wok maken met verse groenten en noodles isquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:23 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel eten in 1 keer.
Gewoon laten zien in Beoordeel de mooiste foto (1!!!!) van vandaag - deel 20quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:57 schreef WEST het volgende:
Navond
Zo mijn lens is binnengekomen vandaag, dus vanmiddag en vanavond eens flink aan het fotograferen geweest.
tis nu nog gewoon oefen foto's dus die show ik maar niet
Waar bleef mijn ontbijt op bed nou?quote:Op woensdag 2 april 2008 05:52 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
* Xilantof zet weer een ontbijt klaar!
Wordt een lange dag vandaag voor mij, dus dat begint meteen goed ontbijt
Succes Chantyquote:Op woensdag 2 april 2008 09:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waar bleef mijn ontbijt op bed nou?
Vandaag weer tentamen. Hiep hoi![]()
Psychologie herkansing, moet ik halen van mezelf dus even collectief duimen om 15.15 uur
Psychologie is goed te doen joh. dat kan jij echt wel! go Chanty, go Chantyquote:Op woensdag 2 april 2008 09:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waar bleef mijn ontbijt op bed nou?
Vandaag weer tentamen. Hiep hoi![]()
Psychologie herkansing, moet ik halen van mezelf dus even collectief duimen om 15.15 uur
Ja daarom doe ik een herkansingquote:Op woensdag 2 april 2008 11:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Psychologie is goed te doen joh. dat kan jij echt wel! go Chanty, go Chanty![]()
Waar gaat het in de inhoud om? persoonlijkheidsaspecten? ziektes? Als je een overhoring nodig hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik een herkansing
Maar als t zo is als de vorige keer moet het lukken. concentratie en omstandigheden waren nu toch wel een stuk beter dan twee maanden geledenWou alleen dat het wat minder dom definitieleren was en wat meer inzicht en logisch nadenken
't is ook noooooit goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |