Ja als je "vlees"op de juiste manier klaar maakt is het errug lekker.........quote:Op maandag 31 maart 2008 16:59 schreef An24 het volgende:
Qoute van Freud: We hebben "vleselijk" genoten![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:53 schreef Ynske het volgende:
Ik houd van dit weer
kan iemand ervoor zorgen dat dit blijft?
dan voel ik me zoveel beter
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieftje persoonlijke zonnetje, voor thuis of onderweg
Hij praat al in de 'we' vorm. Iemand is goed ingepakt afgelopen week...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:59 schreef An24 het volgende:
Qoute van Freud: We hebben "vleselijk" genoten![]()
overduideijk wiequote:Op maandag 31 maart 2008 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij praat al in de 'we' vorm. Iemand is goed ingepakt afgelopen week...
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerder watquote:
Koninklijk meevoud was het niet neequote:Op maandag 31 maart 2008 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op maandag 31 maart 2008 22:11 schreef prupke het volgende:
Vleselijk genoten als in : jullie hebben een week bij de chinees doorgeblacht?avond allemaal
Ik kan beter koken dan fotograferen iigquote:Op maandag 31 maart 2008 22:53 schreef freud het volgende:
[..]
Zoiets
Aan de foto's te zien is de meet weer leuk geweest? Je bent in ieder geval weer culinair bezig geweest zeker.
Niet alleen eten mag ik hopen hequote:Op maandag 31 maart 2008 22:59 schreef prupke het volgende:
Volgende week ga ik proberen met een aantal vrienden om eten te fotograferen .....
word nog een hele uitdaging
Da's geen model manquote:Op maandag 31 maart 2008 23:08 schreef prupke het volgende:
[..]
er lopen wat modellen rond : Hmaster bv
buzzy kids dan??quote:Op maandag 31 maart 2008 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's geen model manDa's een mod. Hmmmmmm...chantage-materiaal
Jammer dat-ie daar niet gevoelig voor is
Beterquote:
Goedemorgen Prupke!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:48 schreef prupke het volgende:
een goede morgen
schraap je eigen ontbijt maar bij elkaar
Mja, je hebt er een mooie macro lens voor. Ben benieuwd naar je resultaten/tips!quote:Op maandag 31 maart 2008 22:59 schreef prupke het volgende:
Volgende week ga ik proberen met een aantal vrienden om eten te fotograferen .....
word nog een hele uitdaging
Dus ik heb eigenlijk geen griepje?quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:53 schreef -Marjo- het volgende:
Goedemorgen![]()
*slingers weer opruimt...
Enne:
[ afbeelding ]
Je moet ook niet teveel eten in 1 keer.quote:
Na het sporten een grote wok maken met verse groenten en noodles isquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:23 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel eten in 1 keer.
Gewoon laten zien in Beoordeel de mooiste foto (1!!!!) van vandaag - deel 20quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:57 schreef WEST het volgende:
Navond
Zo mijn lens is binnengekomen vandaag, dus vanmiddag en vanavond eens flink aan het fotograferen geweest.
tis nu nog gewoon oefen foto's dus die show ik maar niet
Waar bleef mijn ontbijt op bed nou?quote:Op woensdag 2 april 2008 05:52 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
* Xilantof zet weer een ontbijt klaar!
Wordt een lange dag vandaag voor mij, dus dat begint meteen goed ontbijt
Succes Chantyquote:Op woensdag 2 april 2008 09:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waar bleef mijn ontbijt op bed nou?
Vandaag weer tentamen. Hiep hoi![]()
Psychologie herkansing, moet ik halen van mezelf dus even collectief duimen om 15.15 uur
Psychologie is goed te doen joh. dat kan jij echt wel! go Chanty, go Chantyquote:Op woensdag 2 april 2008 09:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waar bleef mijn ontbijt op bed nou?
Vandaag weer tentamen. Hiep hoi![]()
Psychologie herkansing, moet ik halen van mezelf dus even collectief duimen om 15.15 uur
Ja daarom doe ik een herkansingquote:Op woensdag 2 april 2008 11:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Psychologie is goed te doen joh. dat kan jij echt wel! go Chanty, go Chanty![]()
Waar gaat het in de inhoud om? persoonlijkheidsaspecten? ziektes? Als je een overhoring nodig hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik een herkansing
Maar als t zo is als de vorige keer moet het lukken. concentratie en omstandigheden waren nu toch wel een stuk beter dan twee maanden geledenWou alleen dat het wat minder dom definitieleren was en wat meer inzicht en logisch nadenken
't is ook noooooit goed
ja vanalles: van hoe de hersenen functioneren en in elkaar zitten, tot stoornissen (waar totaal niets over werd gevraagd de vorige keer en dat echt super oppervlakkig in het boek omschreven staat ook), therapievormen (ook oppervlakkig en niets over gevraagd), het functioneren van emoties/ motivaties, tot de achterhaalde theorie freud en aanhang, ontwikkelingsstadia die verschillende poppetjes hebben bedacht (zelfs de ontwikkeling van een baby in het eerste jaar, maar dat ga ik dus niet leren), theorieen over persoonlijkheidstrekken (the big 5 kon ik op de vorige opleiding al nooit onthoudenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Waar gaat het in de inhoud om? persoonlijkheidsaspecten? ziektes? Als je een overhoring nodig hebt![]()
Duidelijk, dan moet je gewoon de bijbel hebben: boek over psychopathologie. Heerlijk leesbaar, alleen beetje duur. Maar als toekomstig criminologe mag hij eigenlijk niet ontbreken in je kastquote:Op woensdag 2 april 2008 12:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja vanalles: van hoe de hersenen functioneren en in elkaar zitten, tot stoornissen (waar totaal niets over werd gevraagd de vorige keer en dat echt super oppervlakkig in het boek omschreven staat ook), therapievormen (ook oppervlakkig en niets over gevraagd), het functioneren van emoties/ motivaties, tot de achterhaalde theorie freud en aanhang, ontwikkelingsstadia die verschillende poppetjes hebben bedacht (zelfs de ontwikkeling van een baby in het eerste jaar, maar dat ga ik dus niet leren), theorieen over persoonlijkheidstrekken (the big 5 kon ik op de vorige opleiding al nooit onthouden) en vooral een hele hoop moeilijke termen waar ze in het tentamen de betekenis van gaan vragen.
Het tentamen is eigenlijk een groot definities-geven-verhaal met af en toe een voorbeeld geven of vergelijking maken.
En dan denk ik: Stel vragen als: "Ooggetuigenverslagen zijn om verschillende redenen niet betrouwbaar te noemen. Geef aan waardoor vertekening kan ontstaan." Of zo... Heb je a). een link met de criminologie. En b). meer inzichtelijke vragen. Maar nee, ze vragen dus dingen als: "Noem de vier ontwikkelingsstadia van Piaget." Of: "Wat is foutieve attributie?"
Maar goed, t meeste weet ik denk ik wel. Ik vind het vak op deze manier alleen frustrerend en niets toevoegend![]()
Er zijn idd feiten en definities die je moet weten. Maar ik leer ze liever in een bepaalde context dan droog. Maar: the big 5 zit nu aan de eettafel en ik kan ze nu onthoudenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Duidelijk, dan moet je gewoon de bijbel hebben: boek over psychopathologie. Heerlijk leesbaar, alleen beetje duur. Maar als toekomstig criminologe mag hij eigenlijk niet ontbreken in je kast![]()
De manier waarop je het moet leren voegt mogelijk niet veel toe, maar de info die je op slaat is erg relevant in het werk. Dat voor ogen houden, dan komt het helemaal goed
Klinkt alsof je minstens een 8 gaat halenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Er zijn idd feiten en definities die je moet weten. Maar ik leer ze liever in een bepaalde context dan droog. Maar: the big 5 zit nu aan de eettafel en ik kan ze nu onthouden
En de ontwikkelingsstadia met bijbehorende psychosociale crisissen van Erikson heb ik in een ladenkast gestoptDie gaan we op het tentamen indien nodig maar weer uitruimen
Er staan wel wat briljante leertips in dat boek
Ik juich met een 5,5quote:Op woensdag 2 april 2008 13:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je minstens een 8 gaat halen
Afwachten maar weer danquote:Op woensdag 2 april 2008 17:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik juich met een 5,5
Wordt weer lekker kantje boordEen aardig aantal dingen wist ik zo uit mijn mouw te schudden, maar een paar dingen wist ik totaal niet. Een aantal ervan kon ik met logisch nadenken nog aardig invullen. En dan maar hopen dat ik volledig genoeg ben geweest in de overige antwoorden. Kijken welke kant het kwartje deze keer op valt
En anders volgend jaar maar weer doen
Nee ik ga nu vrolijk door met het volgende drama: rechtseconomiequote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Afwachten maar weer danNog meer tentamens of ben je nu klaar voorlopig?
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee ik ga nu vrolijk door met het volgende drama: rechtseconomieTentamen is woensdag om 18.30 uur (
) En donderdag om 12 uur nog forensische psychiatrie (dat stond eerst gepland op 08.45 uur maar daar kwam hevig protest tegen).
Die laatste ga ik alleen zeker niet halen want ik heb geen tijd om er voor te leren tenzij ik twee vakken half ga doen. Met het risico dat ik twee vakken niet haal. En aangezien rechtseconomie het zwaarste is en ik daar een bonuspunt bij krijg die ik met de her niet meer krijg, concentreer ik me daar maar op (Over een kleine week kan ik deze passage overigens in rechtseconomische termen van efficiënte beargumenteren).
Als ik nou onverwachts het licht zie ga ik nog wel forensische leren
Op momenten als deze denk ik: was toch gaan werken![]()
Denk dat ik hierna eerder toe ben aan een dag voor pampus liggen in de saunaquote:
tofquote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef An24 het volgende:Ik ben geplaatst op 1 van de bekenste cattery's van Nederland
![]()
http://www.noorseboskatten.net/links/kattenfotografen.htm
Tof!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef An24 het volgende:Ik ben geplaatst op 1 van de bekenste cattery's van Nederland
![]()
Feliquote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef An24 het volgende:Ik ben geplaatst op 1 van de bekenste cattery's van Nederland
![]()
Buiten dat ik het een zeer zakelijke zin vind lijkt mij een info@ adres heel andes staan. Of ligt dat puur aan mij?quote:Een offerte is aan te vragen door te mailen naar postmaster@ansphotography.nl
Zit wel wat in! Ik wacht even af wat mensen er mee doen en dan kan ik alsnog om aanpassing vragen. Ik heb er al zo vaak naar gekeken en om kritiek gevraagd dat ik nu maar even laat liggen. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 2 april 2008 20:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Feli
Vindt overigens die tweede foto (van de kat die omhoog kijkt) errug mooi.
1 opmerkingkje
[..]
Buiten dat ik het een zeer zakelijke zin vind lijkt mij een info@ adres heel andes staan. Of ligt dat puur aan mij?
Bv. Wilt u meer informatie of een vrijblijvende prijsopgaaf? Dat kan! Mail mij op info@ansphotography.nl/
Feliquote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef An24 het volgende:Ik ben geplaatst op 1 van de bekenste cattery's van Nederland
![]()
Fantastisch, die eerste twee alinea's. Erg origineel!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef An24 het volgende:Ik ben geplaatst op 1 van de bekenste cattery's van Nederland
![]()
Gratz!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef An24 het volgende:Ik ben geplaatst op 1 van de bekenste cattery's van Nederland
![]()
Deze :quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef An24 het volgende:
Dank allemaal!
@prupke: wat voor foto ist geworden?
Tof!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Deze : [ afbeelding ]
op a4 en dan mooi zwart passepartout erom heen
die heb ik laatst uitgeprint en in een lijstje gedaan als kadootje voor mijn peettantequote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof!
Ik denk dat die bloemen uit je showcase laatst, met dat strijklicht ook een goede kans maken
Tofquote:Op woensdag 2 april 2008 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
die heb ik laatst uitgeprint en in een lijstje gedaan als kadootje voor mijn peettante
die was helemaal gelukkig
Ben het trouwens wel met Sanger eens dat je misschien even een apart emailadres moet aanmaken voor deze site. Een info@ is niet altijd handig ivm spambots. Misschien miauw@ans... of zoquote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef An24 het volgende:
Thanks airwin,
Was wel bizar, werd snachts wakker en toen moest ik dit opschrijven! Natuurlijk laat je het dan door taalpurist Freud bekijken, maar ik heb grotendeels mijn eigen zin doorgedreven (bijna alles dus, op wat grammatica na)....zoals het hoort
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef An24 het volgende:Ik ben geplaatst op 1 van de bekenste cattery's van Nederland
![]()
Het is al heel wat dat je op het email adres kan klikken.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef freud het volgende:
[..]
Ben het trouwens wel met Sanger eens dat je misschien even een apart emailadres moet aanmaken voor deze site. Een info@ is niet altijd handig ivm spambots. Misschien miauw@ans... of zo
Gecondoleerd alsnogquote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef loehoes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik vind de foto's die jij hebt gemaakt duidelijk de mooiste als ik zo langs die anderen scroll!
Vanmiddag de crematie gehad van de oma van mijn vriend. Ookal was ze oud en op, toch altijd naar.![]()
Daarna nog wel met de hele fam. uit eten geweest, wat toch eigenlijk ook wel weer heel erg gezellig was!
dankje maar ik ontbijt pas om 9:15quote:Op donderdag 3 april 2008 06:05 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer tijd voor een ontbijtje!
* Xilantof gaat alle fotters af voor een ontbijtje op bed!
Dan ben je mooi te laatquote:Op donderdag 3 april 2008 06:05 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer tijd voor een ontbijtje!
* Xilantof gaat alle fotters af voor een ontbijtje op bed!
Chocola, wat een waardevolle toevoeging aan je 'ik wil mijn figuur in stand houden / verbeteren' inspanningen!quote:Op donderdag 3 april 2008 07:38 schreef freud het volgende:
Heb zelf als ontbijt tegenwoordig grote bakken allbran flakes met chocola. Kleine verslaving die ik afgelopen week van An heb overgenomen
Pure chocola heeft weinig vet of suikersquote:Op donderdag 3 april 2008 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chocola, wat een waardevolle toevoeging aan je 'ik wil mijn figuur in stand houden / verbeteren' inspanningen!
Nee das lekker lezen als je eindelijk met je verkouden neus het bed uit strompeltquote:Op donderdag 3 april 2008 07:38 schreef freud het volgende:
Dat was schrikken... Droom je over een blonde FOTster, doe je je ogen open, zie je een Xil! Hij had zijn bril geeneens op! En ik moet zeggen dat die roze badjas je ook niet echt stond, al paste het wel goed bij je roze konijntjes slippers.
Heb zelf als ontbijt tegenwoordig grote bakken allbran flakes met chocola. Kleine verslaving die ik afgelopen week van An heb overgenomen
Die verkoudheid heb je NIET van mij hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 11:19 schreef An24 het volgende:
|
[..]
Nee das lekker lezen als je eindelijk met je verkouden neus het bed uit strompelt![]()
uhuhquote:Op donderdag 3 april 2008 11:26 schreef freud het volgende:
[..]
Die verkoudheid heb je NIET van mij hoor.
Ik begrijp de teleurstelling...quote:
We zitten helemaal niet te msnnen Hamster....ik doelde op zijn foto'squote:Op donderdag 3 april 2008 13:44 schreef HMaster-II het volgende:
En nu mogen jullie weer lekker buiten spelen..
Dat ge-msn hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |