Hij is erg goed inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
wat zou die sulimani een versterking zijn zeg
Fijn dat dat mag, ik zal het even doorgevenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:44 schreef De.Kromme het volgende:
Suljemani is een speler waar je van mij wél veel geld in mag investeren, maar die zal wel weer naar ajax of PSV gaan.
quote:Verbeek adviseert Ajax: ‘Koop Sulejmani’
Als Gertjan Verbeek volgend seizoen trainer van Ajax zou zijn, dan zou hij zonder een greintje twijfel Miralem Sulejmani meenenemen. Ondanks de 2-4 nederlaag tegen de Amsterdammers eerder vanavond stak de vertrekkende coach de loftrompet over de jonge Serviër.
“Als ik Ajax was, zou ik het wel weten. Ik zou hem meteen kopen. Ook als kost hij 10 miljoen euro. Dat is hij dubbel en dik waard,” zo liet de geïmponeerde Verbeek weten na afloop van het duel in het Abe Lenstra Stadion.
De progressie die Sulejmani doormaakt is opmerkelijk, aangezien hij pas dit seizoen zijn entree maakte in de hoofdmacht van de Friezen. De 19-jarige aanvaller debuteerde onlangs ook voor het Servische nationale elftal in het duel met Macedonië.
Overigens meldden diverse media dat vanavond ook Chelsea-scout Hans Gillhaus een aandachtig toeschouwer was in Heerenveen, om de verrichtingen van Sulejmani met eigen ogen te bekijken.
ben toch benieuwd of we 1e 5 gaan halenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:43 schreef De.Kromme het volgende:
Morgen gewoon winnen, anders komt die 5e plek in gevaar...
Raar zo'n opmerking en dan specifiek Ajax noemen...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:14 schreef Daft-Punk het volgende:
[..]
Fijn dat dat mag, ik zal het even doorgeven
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:28 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Raar zo'n opmerking en dan specifiek Ajax noemen...
Misschien omdat het tijdens de persconferentie van de wedstrijd tegen Ajax werd gezegdquote:Op zondag 30 maart 2008 00:28 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Raar zo'n opmerking en dan specifiek Ajax noemen...
Ja ok, maar ik vind het een beetje raar om als trainer zo over een speler met een doorlopend contract te praten. Nu wek je een beetje de indruk dat ie wel snel weg zal gaan, terwijl Heerenveen hem zeker nog wel 2 jaar zal willen behouden lijkt me.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien omdat het tijdens de persconferentie van de wedstrijd tegen Ajax werd gezegd?
zeikerdquote:Op zondag 30 maart 2008 00:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik vind het een beetje raar om als trainer zo over een speler met een doorlopend contract te praten. Nu wek je een beetje de indruk dat ie wel snel weg zal gaan, terwijl Heerenveen hem zeker nog wel 2 jaar zal willen behouden lijkt me.
Maar ik heb de persconferentie niet gezien, hij zal het wel een beetje ludiek gezegd hebben.
Soms zie je echt spokenquote:Op zondag 30 maart 2008 00:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik vind het een beetje raar om als trainer zo over een speler met een doorlopend contract te praten. Nu wek je een beetje de indruk dat ie wel snel weg zal gaan, terwijl Heerenveen hem zeker nog wel 2 jaar zal willen behouden lijkt me.
Maar ik heb de persconferentie niet gezien, hij zal het wel een beetje ludiek gezegd hebben.
ik vond lens ook niet slecht. Die mag gelijk met Been komenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
wat zou die sulimani een versterking zijn zeg
ja idd, zou emerton wel op rechts willen zien bij onsquote:Op zondag 30 maart 2008 10:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik vond lens ook niet slecht. Die mag gelijk met Been komen(oh nee been kwam niet meer dit seizoen...)
zag net pas dat bruins zo slaapt bij 1-1quote:Op zondag 30 maart 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
Bruins. Maar laffe Bert zal hem toch wel laten staan...
Hij mag er wel een scoren zo om dat goed te maken.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zag net pas dat bruins zo slaapt bij 1-1
Word je nou nooit moe van jezelf...quote:Op zondag 30 maart 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
Bruins. Maar laffe Bert zal hem toch wel laten staan...
Die loopt ookal weken op zijn laatste benen idd. Gooi gewoon WIjnaldum erin ofzo, dit slaat nergens op.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Word je nou nooit moe van jezelf...
Heb liever dat De Guzman eruit wordt gehaalt, heb je echt niks aan...
Wie wil je er dan inzetten?quote:Op zondag 30 maart 2008 14:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geniale wissels Bert.![]()
![]()
Buijs en Hofs, de slechtste spelers van de selectie
En Bruins en De Guzman laten staan.
Haal dan in ieder geval er een verdediger af. Ga geen middenvelder vervangen voor een verdedigende middenvelder....quote:
probleem is dat die niet wisselt na 2-1 maar na 3-1quote:Op zondag 30 maart 2008 14:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Haal dan in ieder geval er een verdediger af. Ga geen middenvelder vervangen voor een verdedigende middenvelder....
Wijnalum en Slory voor Jona en Bruins. Wat hebben we in godsnaam aan Buijs? Die gaat weer wat overtredingen maken, en vast wer een gele kaart pakken. En aan rommelaar Hofs hebben we ook weinig in het overvolle NAC-strafschopgebied.quote:
Geen europees voetbal in het jubileumjaar, toppie idd.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil trouwens niet hebben dat we bij de beste 5 eindigen. Dan moeten we het weer aanzien om 2x met 4-1 afgeslacht te worden door Ajax....
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Geen europees voetbal in het jubileumjaar, toppie idd.![]()
Dat zou wel sneu zijn, nu jullie er een speciaal shirt voor hebben laten makenquote:Op zondag 30 maart 2008 14:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Geen europees voetbal in het jubileumjaar, toppie idd.En nee, die beker winnen we zo ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |