quote:'Bona' Kalou ontbindt contract in Midden-Oosten
Oud-Feyenoord Bonaventure Kalou heeft zijn contract bij Al-Jazeera laten ontbinden. De 30-jarige aanvaller tekende in september contract bij de club uit de Verenigde Arabische Emiraten, maar heeft aldaar niet kunnen aarden.
'Bona' speelde van 1997 tot 2003 voor Feyenoord, nadat hij gescout werd bij ASEC Abidjan uit zijn vaderland. Vervolgens besloot Kalou na zes jaar Feyenoord een nieuw avontuur te beginnen. De Ivoriaan kwam twee seizoenen uit voor Auxerre, waarna hij bij PSG belandde. Daar speelde hij eveneens twee jaar, om vervolgens naar RC Lens te verkassen. Voor die club speelde hij slechts 5 duels.
Inderdaad, haalt volgens mij z'n oude niveau niet meer en begint ook al wat ouder te worden. Ervaring hebben nu wel genoeg lopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:55 schreef ruud_fr het volgende:
ik weet het niet, al een tijd niet zien spelen
Voor op de bank zou het een leuke speler zijn, en dan kun je je geld steken in een jongere spits naast Makaay.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, haalt volgens mij z'n oude niveau niet meer en begint ook al wat ouder te worden. Ervaring hebben nu wel genoeg lopen.
Beetje dure speler voor op de bank.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Voor op de bank zou het een leuke speler zijn, en dan kun je je geld steken in een jongere spits naast Makaay.
En moeten geven, hij is van buiten de EU.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:09 schreef De.Kromme het volgende:
Dat is het probleem idd, zal veel salaris willen en bovendien speeltijd.
Clubliefde bestaat niet meer, Van Brockhorst uitgezonderdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ach zo iemand met clubliefde toch niet
Buijs ook wel, alleen jammer dat 'ie niet kan voetballen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Clubliefde bestaat niet meer, Van Brockhorst uitgezonderd
Kans is er altijd en ik ken Feijenoord....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alsof de kans dat ie ooit naar ons komt groter dan 0,001 % is.
Nee, ben ik niet bang voor. En als hij gaat, dan gaat hij. Kan ik ook niet mee zitten. Komt er wel een ander.quote:Of ben je bang dat Verbeek nu naar AZ gaat?
in het topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:42 schreef EnactedChaos het volgende:
Als ze van Gaal halen ga ik niet meer![]()
Als zou ik het ook wel weer een stunt vinden![]()
slechte tvp
quote:Dick Jol biedt excuses aan
Scheidsrechter Dick Jol heeft deze week zijn excuses aangeboden aan Feyenoord. De Hagenaar floot afgelopen zondag de derby tussen Sparta-Feyenoord, die met 3-2 werd gewonnen door Sparta.
Jol was bij twee discutabele momenten betrokken. In de eerste helft zag hij bij de 1-1 een handsbal van Spartaan Nourdin Boukhari over het hoofd en in de tweede helft keurde hij op de stand van 2-2 een treffer van Feyenoorder Luigi Bruins om onduidelijke reden af.
Jol erkent dat zijn optreden van invloed is geweest op de nederlaag en heeft zich daarvoor verontschuldigd.
Bron: RTV Rijnmond
Z'n vrouw schijnt in ieder geval een fanatieke Feyenoord-supporter te zijn, dus je hebt ook nog kans dat zij hem overhaalt (als hij stopt bij Az).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:46 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik denk overigens dat als van Gaal een optie zou zijn hij dat niet meteen aan de kant schuift. Ik denk namelijk dat hij het ook wel een stunt zou vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |