gewoon beide halen als je niet kan kiezen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:35 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Thanks teije! Zit te twijfelen tussen die dunks of deze lights:
[ afbeelding ] (ff piccie gejat van pagina1).
Wat zouden jullie doen? Weet het zelf echt niet namelijk..
En het bod staat op 550 dollar..quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:43 schreef refused. het volgende:
Jezus joh... ik wist niet dat Heinies zo duur zijn inmiddels...
http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?showtopic=97581
500 dollar s/o![]()
Mja als ik geluk heb, zijn die lights 50 euro vanaf ebay (zonder invoerrechten enzo..). Anders zijn ze weer 80~90 euro.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
gewoon beide halen als je niet kan kiezen!
Toen ik vorig jaar die Calis kocht dacht ik dat Heinies voor ongeveer dezelfde prijs te krijgen waren, had niet verwacht dat ze als s/o 500 vroegen. Ze zien er wel erg fris uit trouwensquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:54 schreef seto het volgende:
Is toch wel algemeen bekend dat Heinekens erg duur zijn.
of hawaii's en de la soul's low!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:00 schreef refused. het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar die Calis kocht dacht ik dat Heinies voor ongeveer dezelfde prijs te krijgen waren, had niet verwacht dat ze als s/o 500 vroegen. Ze zien er wel erg fris uit trouwensMaar voor die prijs haal ik liever Jedi's en Oompa Loompas (en dan een klein beetje bijbetalen
)
he, die sb's heb ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:20 schreef Maxxieh het volgende:
Zit nog te twijfelen tussen air max lights of de volgende dunks:
[ afbeelding ]
Weet iemand de naam van deze dunks? Op boardlords staat er alleen tomatillo etc etc..
Ik ook alquote:
Hoop niet dat dat hip word halve topic word onleesbaar door dat spam gedragquote:
Volgens de price guide is het idd een nette prijs, alleen heb ik ze de laatste tijd ook wel voor minder zien gaanquote:
klopt, maar vroeger was een biertje ook 2 gulden ipv 2 euro..quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:20 schreef MikeyMo het volgende:
yup waren destijds reteduur... als je teruggaat rekenen is er niet veel verandert...Zie vaak genoeg schoenen staan die 129,- euro standaard zijn. Die warern in het gulden tijdperk dan ook zo rond de 280 dus dat valt mee...
nee, dat was shooto's schoenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:19 schreef refused. het volgende:
Volgens mij stonden stussys laatst te koop voor 50 euro in een outlet ergens
quote:
Haha ze zijn tof heh. Ik wil ook Stussysquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:21 schreef koston het volgende:
[..]
Ik ook al
Volgende week komen m'n Stussys hopelijk. Best veel voor betaald maar ik ben er toch wel blij mee.
M'n eerste Pink Box
Gift kijken ze tegenwoordig niet meer naar, heeft geen invloed dus.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:02 schreef Mindstate het volgende:
Hoe zit dat nou met die douane, als ik vraag te verzenden als gift is er dan ook nog een grote kans dat ze hem eruit pikken? (50%?) En hoeveel komt er dan op bij bijv. iets van 70 euro?
Als je een beetje het topic doorkeek zag je dat pickurshoes legit is maar dat je waarschijnlijk extra geld moet betalen vanwege de douane. Hoeveel dat is is elke keer anders en heeft te maken met hoe veel de schoenen waard zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:56 schreef De Wouzeraar het volgende:
Heeft iemand hier enige ervaring met Pick your shoes ?
Zit erover te denken deze te bestellen:
[ afbeelding ]
Of weet iemand misschen een andere site waar deze te bestellen zijn?
Bruin en roze. Ik zoek nog witte sb laces zonder lelijke tag op de shoelace tips in de juiste lengte voor mijn Stussy's. De witte die ik er nu in heb zijn veel te lang, ik wil ze strikken. Heeft iemand een idee waar ik ze kan kopen of is er iemand met een setje over?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:43 schreef koston het volgende:
[..]
Volgens de price guide is het idd een nette prijs, alleen heb ik ze de laatste tijd ook wel voor minder zien gaan
Weet iemand trouwens welke veters erbij zitten? Bruin en roze of bruin en wit?
nope, wat is er mis met classicsquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:56 schreef fathank het volgende:
GEEN classics kopen, of heb je ook een bomberjack + kale kop?
Ja hoor, die zijn gewoon echt, alleen gewoon ontzettend lelijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:57 schreef Koentebaf het volgende:
Die swoosh van die onderste ziet er niet uit. Zijn die wel echt?
Ik denk dit:quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:32 schreef Mindstate het volgende:
http://cgi.ebay.com/MAKE-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Kwam dit tegen bij het browsen, wat denken jullie dat erin staat?
klopt, vvvnds met witte vetersquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:19 schreef refused. het volgende:
Volgens mij stonden stussys laatst te koop voor 50 euro in een outlet ergens
Gaat lastig worden, zeker gezien het feit dat je een meisje bent (schoenmaat en zo) om ze in de sale te kopen denk ik. Als je ze echt graag wil hebben wordt het toch die 100 euro neerleggen ben ik bang...quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
swaatjes ! Ik zoek deze nike's.
[ afbeelding ]
Alleen heb ik er geen zin om 100 euro aan uit te geven. Eerder 50.
Dat kan, want mij vorige hoge nike's waren ook 50
Iemand idee waar/voor hoeveel etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |