waar kan je ze niet halen?Stan Smiths kan je echt overal kopen, Front Runner, Foot Locker, etc..quote:Op maandag 31 maart 2008 19:37 schreef st0fzuiger het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik deze kan halen zag ze in een vorig topic volgens mij?
oh oke dan kijk ik denk ik niet verder dan me neus lang is haha sorry SHOOOTO :pquote:Op maandag 31 maart 2008 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
waar kan je niet halen?Stan Smiths kan je echt overal kopen, Front Runner, Foot Locker, etc..
Deadstock? Voor hoeveel?quote:
Wat is dat deadstock nou!?quote:
Nooit gedragen, helemaal compleet incl. doos en lacebag nog vast aan schoenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:04 schreef TM-R het volgende:
[..]
Wat is dat deadstock nou!?
ben geen kenner
Gewoon als je een stevige denim hebt gewoon je denim acter je lip doen... werkt bij mij bij elke schoen?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:42 schreef vejay het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je die lips in godsnaam voor je broek houdt bij Air Stabs?Ze zien er doper uit met die lip ervoor, maar bij mij sodemietert dat ding dus steeds naar beneden.
Poffu, Stabs eindelijk ontvangen?
U riep?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:45 schreef MikeyMo het volgende:
ik ston dop de zwarte markt oog in oog met Nike Air Structures.... 1990 FTW!
ik heb trouwens nog allemaal Nike Boekies uit begin jaren 90 met complete schoencollecties er in. wellicht leuk om eens in te scannen? Ook voor hier?
niet in mijn maatquote:Op maandag 31 maart 2008 21:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^geen probleem![]()
op plutosport staan ze ook:
LINK
Om precies te zijn Reebok Freestyles.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:34 schreef stijn_ het volgende:
Die groene/oranje schoenen, weet iemand welk merk dat is?
Als het goed is krijg je over ong 5 werkdagen een brief die je moet invullen,quote:Op dinsdag 1 april 2008 06:46 schreef xanderv het volgende:
De schoenen die ik besteld had via pickyourshoes liggen volgens mij bij de douane:
Status: Into Foreign Customs
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Iemand enig idee hoelang het nu nog duurt totdat ik ze heb? En op welke manier krijg ik bericht van de douane dat ik betalen moet? Of zegt het niks als het bij de douane ligt dat je betalen moet?
Bij mij staat ie op:quote:Op dinsdag 1 april 2008 06:46 schreef xanderv het volgende:
De schoenen die ik besteld had via pickyourshoes liggen volgens mij bij de douane:
Status: Into Foreign Customs
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Iemand enig idee hoelang het nu nog duurt totdat ik ze heb? En op welke manier krijg ik bericht van de douane dat ik betalen moet? Of zegt het niks als het bij de douane ligt dat je betalen moet?
1 2 3 4 | Status: International Dispatch Your item left the United States from LOS ANGELES at 5:04 PM on March 26, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later. |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |