Niet geschoten is altijd mis. En anders moesten we eens met z'n allen naar Kassa gaanquote:
Je mag geen BTW vragen over verzendkosten, alleen over tastbare productenquote:
Klinkt als een 1 aprilgrap man, flink balen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:01 schreef poffu het volgende:
happatee 40 euro extra dokken voor alle kosten gebonden aan mijn schoenen van 85$ + 35$ verzendkosten... bezwaarschrift incoming
@IEDEREEN DIE LAST HEEFT VAN DOUANE:
de TNT liet me weten dat de douane sinds 1 maart 2008 meer actief is in het bekijken van pakketjes uit de US.
omdat door de lage wisselkoers er vooral misbruik van word gemaakt... (zogenaamd..)
ik heb wel 2 weken moeten wachten op mijn nikes die bij de douane lagen, kreeg toen een brief dat ze het verdacht vonden dat het zo goedkoop was toen moest ik een brief invullen en betalings bewijs naar ze sturen en kreeg daarna in 3 dagen mijn pakketje + een forse rekening.
de schoenen (nike lights) waren $85 op pickyourshoes + $35 verzendkosten = $110 + omrekening valutas = $119 = 80,12 EU
de kosten die ik kreeg van de douane:
btw bij invoer: 16,91
recht bij invoer: 11.76
inklaringskosten: 16,65
maakt samen EU 45.42
uiteindelijk : 125,60 EURO voor een paar schoenen
mijn bezwaar komt hun kant op stelletje fuckers, gewoon btw en invoer betalen over VERZENDKOSTEN....
welkom in Nederland!
Waar gehaald ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:45 schreef vejay het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. En anders moesten we eens met z'n allen naar Kassa gaan, die gasten krijgen bijna alles voor elkaar.
Net ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BPM is ook belasting over belasting. Net als successierechten bij een erfenis. Idd, welkom in Nederland..quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:01 schreef poffu het volgende:
mijn bezwaar komt hun kant op stelletje fuckers, gewoon btw en invoer betalen over VERZENDKOSTEN....
welkom in Nederland!
Sneakershop, maar ze zijn nu bijna helemaal out of stock zie ik... 42.5, 43 en 45 alleen nog maarquote:
Fucking heet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:15 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ] jawel vadnaag gearriveerd
Stuffen + SB laces en gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:45 schreef vejay het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. En anders moesten we eens met z'n allen naar Kassa gaan, die gasten krijgen bijna alles voor elkaar.
Net ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:05 schreef thaWarhead het volgende:
Er komt nu een pakket uit Australië naar mij toe, ben benieuwd of die ook strak gecontroleerd wordt.
Vette lightsquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:46 schreef poffu het volgende:
pickups:
lights
[ afbeelding ]
air stabs
[ afbeelding ]
uit Azie shoppen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:39 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Belasting over verzendkosten is normaal, ik denk niet dat je succes zal hebben. Mocht het wel zo zijn dan zijn we hier natuurlijk zeer geinteresseerd in.![]()
EDIT: hoe kun je trouwens misbruik maken van een lage wisselkoers als je toch btw/bpm/invoerrechten moet betalen? Hoe beelden ze zich dat dan in? Iemand een idee?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |