Aan jou de eer.. Weg of blijven?quote:
Dat je neus verneukt is en het ziekenhuisbezoek tegenvaltquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:09 schreef deepart het volgende:
[..]
Niet snappen als in russisch lezen?![]()
Maar welke alinea snapte je wel?
Gewoon blijven jung. Ik heb geen last van jequote:
Zoietsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je neus verneukt is en het ziekenhuisbezoek tegenvalt
Dan mag je nu even over mijn topics lachenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:13 schreef deepart het volgende:
[..]
ZoietsIk verwachte een controle, maar dat eindigde op onverdoofd snijden.. maar nu is het weer goed
Ajb, een favo mod coupon.. In te leveren voor 10 minuten favo mod zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon blijven jung. Ik heb geen last van je
Kan niemand verplichten te blijven. Soms kan iemand het zat zijn, maar dan gewoon ff tot 10 tellen en de boel weer eens bekijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het enthiousiasme straalt ervan af bio!
Bij mij zou je op je knieen gaan en m'n pik zuigen om te zorgen dat ik niet stop.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan niemand verplichten te blijven. Soms kan iemand het zat zijn, maar dan gewoon ff tot 10 tellen en de boel weer eens bekijken![]()
Ik heb geen enkel last van deepart, maar ga/kan hem ook niet smeken daar het besluit bij deepart zelf ligt
Als jij nu besluit te vertrekken zal ik er geen traan om laten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij mij zou je op je knieen gaan en m'n pik zuigen om te zorgen dat ik niet stop.
Dat klinkt niet echt positiefquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als jij nu besluit te vertrekken zal ik er geen traan om laten.
Nee, ik zeg soms wat ik denk.quote:
Mijn gedachtes kunnen binnen 3 seconden 180 grade draaienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan niemand verplichten te blijven. Soms kan iemand het zat zijn, maar dan gewoon ff tot 10 tellen en de boel weer eens bekijken![]()
Ik heb geen enkel last van deepart, maar ga/kan hem ook niet smeken daar het besluit bij deepart zelf ligt
Kan er een slotje op dit topic?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:11 schreef Biogarde het volgende:
Is dicht. Wel gezien, niet gesloten. Vergeten of niet opgelet.
Checkt ava...quote:
Soort dubbel. Ondanks de bagger in het andere topic. Het heeft niet zoveel zin om meerdere topics over hetzelfde onderwerp te hebben. En dan doel ik op hetzelfde onderwerp op laten we zeggen één dag.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:25 schreef Nikmans het volgende:
Waarom is mijn 'MSN banned youtube' topic gesloten? Ik zie toch echt niets relevants op het verbaggerde 'msn banned rickroll' topic na, waarover ik het al had in mijn OP.
Edit: Het is schijnbaar sinds vandaag, en MSN blockt ook deviantart en googlepages.com en vast nog wel wat meer. Wat was die reden voor het slot nou ook alweer precies?
Dus als ik er morgen een maak over de censuur op meerdere sites dan is het wel goed?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Soort dubbel. Ondanks de bagger in het andere topic. Het heeft niet zoveel zin om meerdere topics over hetzelfde onderwerp te hebben. En dan doel ik op hetzelfde onderwerp op laten we zeggen één dag.
Bij wijze van. Maar als jij een algemeen topic over censuur wil maken, dan heb ik daar niets op tegen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dus als ik er morgen een maak over de censuur op meerdere sites dan is het wel goed?![]()
Vind het eigenlijk raar dat er nog niets over geschreven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |