quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:44 schreef Karammel het volgende:
Francois de Boulangeé oftwel Frans Bakker is de enige figuur die lingo mag presenteren. Die mensen daarnaa zijn eigenlijk allemaal treurig.
* Karammel moet zich nog altijd inschrijven voor Lingo.
Kijken is verschrikkelijk maar meedoen is de shit.
same here, maar dan om 10 uur avondsquote:
Robert ten Brink was toch echt de 1e presentator maar inderdaad Frans Bakker was nog leukquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:44 schreef Karammel het volgende:
Francois de Boulangeé oftwel Frans Bakker is de enige figuur die lingo mag presenteren. Die mensen daarnaa zijn eigenlijk allemaal treurig.
* Karammel moet zich nog altijd inschrijven voor Lingo.
Kijken is verschrikkelijk maar meedoen is de shit.
Ik ken het van Frans Bakker. Robert ten Brink is van voor mijn tijd denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Robert ten Brink was toch echt de 1e presentator maar inderdaad Frans Bakker was nog leuk
Roep voor het slapen een paar keer dat je aids hebt.. Dan steken ze je nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:12 schreef oorsnot het volgende:
[..]
same here, maar dan om 10 uur avonds+ een paar muggen die me uitlaachten omdati k gerickrolld ben + dat ze me uitlahcen omdat ze me over 2 uur compleet lek zullen steken
kunnen muggen aids overbrengen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Roep voor het slapen een paar keer dat je aids hebt.. Dan steken ze je niet
kan je, inplaats van in magische termen spreken, ook gewoon de link posten die jouw hartje bekoort? wil er graag deelgenoot van zijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kunnen muggen aids overbrengen?
dat vroeg ik me laatst af
Zolang muggen flikkers zijn is dat mogelijk..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kunnen muggen aids overbrengen?
dat vroeg ik me laatst af
Nee is niet mogelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
maar dan moet je wel eerst keihard en unprotected neuken met een vrouw uit senegal. maal honderd.
Niets vreemds aan toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
domme mensen bij knoop in je zakdoek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |