Snap ik, maar wist niet dat mijn berichten dan verwijderd wordenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:42 schreef tonks het volgende:
Ze staan in de OP
Ja, das waar. Maar ik vroeg me nu wel af waar m'n posts gebleven warenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:45 schreef tonks het volgende:
Beetje onzinnig als de foto's in de OP staan en twee posts eronder nogmaals
Beidequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:25 schreef tonks het volgende:
KLB is niet dood, mensen zitten buiten met dit mooie weer. Of bedoel je dat omdat je geen reacties op je "topics" krijgt?
Ik denk eerder dat de reden is dat mensen te lui zijn om te lezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:28 schreef tonks het volgende:
Nou het mooie weer dus, dat is de reden. En toen maikuuul nog zulke topics maakte was het leuk, het begint een beetje oud te worden.
haha ja dat kan ook wel idd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de reden is dat mensen te lui zijn om te lezen.
Vakantie en druk prive.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
Waar is bob trouwens?
Bio, is geen copy past hoor.. ach laat ook maar zitten.. maybe kom ik hier over een aantal maanden nog een keer rondkijken.. doeiquote:Mooi copy/paste verhaal welke niet te begrijpen is. Leuk, maar niet in KLB.
Zie reacties waarom slotje.
Vind je zelf van niet dan?quote:
Van mij hoef je niet weg.quote:
Niet snappen als in russisch lezen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
Beste Deepart,
Ik snapte ook geen tyfus van het topic, op een klein gedeelte na
Groetjes,
Kusjes,
Het ga je goed!
The_Pineapple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |