Thanks for letting us know.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik was even op fok! vakantie heurr ik kom wat vakE#r nu HOOR!!!! IK BEN ER!!1111
Ik loop achterquote:
KLB = voor zeurpieten, ONZ = voor bosmongolen in het kort gezegtquote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Cahir het volgende:
Waarm dan wel niet? Vanwege mijn 2e post? Ge gaat mij niet wijs maken dat KLB geen ONZ is.
Je maakt een fout.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Cahir het volgende:
Waarm dan wel niet? Vanwege mijn 2e post? Ge gaat mij niet wijs maken dat KLB geen ONZ is.
KLB met ONZ vergelijken.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:08 schreef Cahir het volgende:
En die fout is?
Nee, over je vergelijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:12 schreef Cahir het volgende:
En nu hebben we het over mijn slotje?
Nah, zo goed is ie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:28 schreef Ringo het volgende:
Ok, ik kap, maar kan je deze alsjeblieft openlaten of netjes verplaatsen?
Makelaars die huizen zonder plafonds verkopen
En jij ook, bureau-agent.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:24 schreef Bob-B het volgende:
Durf normaal te reageren, jij bent degene die kuttopics maakt.
Biogarde, wat is je commentaar?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:53 schreef Cahir het volgende:
topics met 11 pagina's
Die posts-per-page-instelling stuitert
Had ik toch gelijk!
Argumenten? Ik heb geen argumenten gezien, misschien was ik afgeleid door 7x kanker, nog meer scheldwoorden, je irritante hoofdletter gebruik, je irritante schrijfstijl en dat kansloze paint?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:35 schreef beverton het volgende:
waarom wordt mijn topic: dood aan de R.E.T dichtgegooid als ik vragen mag? ik bedoel ik heb de klacht onderbouwd met argumenten en wordt bijgestaan door een paint.
verbeterdquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Argumenten? Ik heb geen argumenten gezien, misschien was ik afgeleid door 7x kanker, nog meer scheldwoorden, je irritante hoofdletter gebruik, je irritante schrijfstijl en dat kansloze paint?
Nee, hij gaat niet meer open.
Je kan er niet op reageren en een topic report maken zodat een moderator er naar kan kijken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:34 schreef beverton het volgende:
maar Tonks, zij begonnen mij te bashen in mijn topic... daar kon ik toch niets aan veranderen -.-''
ok bedankt voor de tip iig, dan ga ik nu verder met scheren met botte mesjesquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan er niet op reageren en een topic report maken zodat een moderator er naar kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |