Thanks for letting us know.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik was even op fok! vakantie heurr ik kom wat vakE#r nu HOOR!!!! IK BEN ER!!1111
Ik loop achterquote:
KLB = voor zeurpieten, ONZ = voor bosmongolen in het kort gezegtquote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Cahir het volgende:
Waarm dan wel niet? Vanwege mijn 2e post? Ge gaat mij niet wijs maken dat KLB geen ONZ is.
Je maakt een fout.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Cahir het volgende:
Waarm dan wel niet? Vanwege mijn 2e post? Ge gaat mij niet wijs maken dat KLB geen ONZ is.
KLB met ONZ vergelijken.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:08 schreef Cahir het volgende:
En die fout is?
Nee, over je vergelijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:12 schreef Cahir het volgende:
En nu hebben we het over mijn slotje?
Nah, zo goed is ie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:28 schreef Ringo het volgende:
Ok, ik kap, maar kan je deze alsjeblieft openlaten of netjes verplaatsen?
Makelaars die huizen zonder plafonds verkopen
En jij ook, bureau-agent.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:24 schreef Bob-B het volgende:
Durf normaal te reageren, jij bent degene die kuttopics maakt.
Biogarde, wat is je commentaar?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:53 schreef Cahir het volgende:
topics met 11 pagina's
Die posts-per-page-instelling stuitert
Had ik toch gelijk!
Argumenten? Ik heb geen argumenten gezien, misschien was ik afgeleid door 7x kanker, nog meer scheldwoorden, je irritante hoofdletter gebruik, je irritante schrijfstijl en dat kansloze paint?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:35 schreef beverton het volgende:
waarom wordt mijn topic: dood aan de R.E.T dichtgegooid als ik vragen mag? ik bedoel ik heb de klacht onderbouwd met argumenten en wordt bijgestaan door een paint.
verbeterdquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Argumenten? Ik heb geen argumenten gezien, misschien was ik afgeleid door 7x kanker, nog meer scheldwoorden, je irritante hoofdletter gebruik, je irritante schrijfstijl en dat kansloze paint?
Nee, hij gaat niet meer open.
Je kan er niet op reageren en een topic report maken zodat een moderator er naar kan kijken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:34 schreef beverton het volgende:
maar Tonks, zij begonnen mij te bashen in mijn topic... daar kon ik toch niets aan veranderen -.-''
ok bedankt voor de tip iig, dan ga ik nu verder met scheren met botte mesjesquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan er niet op reageren en een topic report maken zodat een moderator er naar kan kijken.
Zoveel hilariteit op de vroege ochtend!quote:
LOLZ EN NU IS HET SMIDDAGS!!!!!!!!!!111111 XD KEKEKEKEEKEK!!!111quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zoveel hilariteit op de vroege ochtend!d;:Dd
"TS plast zittend" dat hoort niet in een topic over friet en al helemaal niet in een topic waar ik al twee keer reacties moest verwijderen.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:14 schreef dubidub het volgende:
Tonks, je moet niet alles zo letterlijk nemen
Garpje moet kunnen, sorryquote:Op donderdag 10 april 2008 10:16 schreef tonks het volgende:
[..]
"TS plast zittend" dat hoort niet in een topic over friet en al helemaal niet in een topic waar ik al twee keer reacties moest verwijderen.
Ja ik weet niet of je nu grappig probeert te doen of niet maar ik zal het nog eens proberen uit te leggen. Zelfs als dat topic in perfect Nederlands was dan zou er nog een slotje op komen, echt een klacht was het niet en als jij wilt weten hoe Jerruh zijn penis in andermans penis stopt dan kun je hem daar ook een PM over sturen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:02 schreef Cahir het volgende:
Tonks moderen kunnen niet.
JA IK WEET HET IS FOUT NEDERLANDS!
quote:Sun 13 April 2008 21:09u door LasTeR
Als jij nog één keer zo'n berichtje naar mij stuurt breek ik je kankernek, kankerlul.
quote:Aan: LasTeR
Om dat je in een KLB topic van mij hebt gepost wil ik je graag bedanken voor je morele steun.![]()
*Pakt postgeschiedenis erbij.quote:Op maandag 14 april 2008 22:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben wel een betere user geworden hè? [ afbeelding ]
Tuurlijk johquote:Op maandag 14 april 2008 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Zullen ze blij mee zijn
Check je je inbox niet oidquote:
Beetje triest opmerking, offtopic ook.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:37 schreef DroogDok het volgende:
uhm, racistisch?
mensen die te lui zijn om te werken voor hun geld
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:07 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Check je je inbox niet oidgister avond een bericht gestuurd.
"
Hey Bob
Wat is dit nou ? Ik maak een topic over Mile High Club, een missie uit COD 4, via een uittreksel geef ik kort aan waar ik mij aan erger en in plaats van dat je de topic filtert zet je hem op slot met een sarcastische sluitende post.
Beetje jammer, en vooral ook vreemd.. In mijn OP beledig ik niemand en toch word er maar wat met kanker enzo op mij gescholden. Worden deze posts ge-edit oid ? Nope, ok maar dan word hij dus wel gesloten.
Ik had hiervoor niks tegen je, ik vond de mensen met de signature "motie tegen Bob-B " ook maar kinderachtig, iets dat ik nog steeds vind. Maar ik zou wel graag opheldering willen krijgen waarom mijn topic met zo'n vreemde sluitende post dan maar op slot is gegooid.
mvgr,
MetalSonic"
Nou ik vind elkaar uitschelden voor van alles en praten over iemands vriendje nog meer offtopic, dan dat. Maar als het goed is gaat iedereen nu ontopic.quote:Op maandag 21 april 2008 17:06 schreef MouzurX het volgende:
Uhh tonks? dan van hoipiepeloi en mij verwijder je wel maar dat van merel en die ene gast niet? Dat is nog meer offtopic dan dat van ons, wat al over was
Geslotenquote:Op maandag 21 april 2008 17:15 schreef dubidub het volgende:
Trage docent
Mag die dicht? Gekopieerde OP van mijn topic, nog niet eens de moeite genomen om de verkeerde formulering aan te passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik had het verkeerd gelezenquote:Op maandag 21 april 2008 20:53 schreef MouzurX het volgende:
Ik reageer ff hier:
tonks ??? de rest is ook gewoon keihard offtopic bezig in dat topics en die post was eennaar breathtaking
Weer?quote:Op maandag 21 april 2008 21:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja ik had het verkeerd gelezendacht dat je het weer tegen die piepeloi had dus. Maar het was wel een beetje offtopic en de offtopic is weer weggehaald uit dat topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |