Ik heb een nieuwe Daihatsu Cuore. Bedankt voor jullie antwoorden. De sexsuggestie had ik ook al bedacht ;-P Een hele truc om dat ding te laten spuiten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat heb je voor een auto? Ik had ook een probleem met tanken en het stopte ook direkt toen ik het handvat indrukte.Er zat een soort klepje dwars in de tankbuis en daardoor liep de benzine terug.Sinds het verholpen is kan ik weer zonder problemen tanken.
In NL is dat, als het goed is, altijd onklaar gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:53 schreef novel het volgende:
En als het dan loopt zit er soms ook nog een knopje op het handvat waarmee je de hendel vast kunt zetten. Dan loopt het door zonder dat je de hele tijd heft vast te houden.
Waar ik altijd tank, gelukkig niet. Kan ik nog de voorruit wassen ondertussen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
In NL is dat, als het goed is, altijd onklaar gemaakt.
Yep.. dat soort bladiebla.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:57 schreef novel het volgende:
[..]
Waar ik altijd tank, gelukkig niet. Kan ik nog de voorruit wassen ondertussen.![]()
Maar bij de meeste tankstations dus niet? Vanwege veiligheid zeker?
idd, mijn ma heeft ook een fiat punto en daar heb ik de eerste keer ook erg mee zitten kloten (en dat terwijl macgyver mn middle name isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:52 schreef Dromer het volgende:
Ik heb zelf vele auto's gereden en altijd zonder problemen kunnen tanken, maar vorig jaar heb ik bij de Fiat Punto van m'n vriendin ook behoorlijk zitten klooien.
dat dusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef unox_worst het volgende:
Je kan ook proberen het handvat een halve slag te draaien of iets minder ver in de tank te hangen. Ik hou dat tankding ook altijd op de kop anders slaat hij af bij mij.
Dat helpt inderdaad goed als die vulpistolen dienst weigeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:43 schreef DroogDok het volgende:
Anders een beetje half inknijpen. Er zijn gewoon tankstations waar die vulpistolen naatje zijn.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef nattermann het volgende:
Het is net als sex, je moet dat ding er helemaal induwen, en niet halverwegen ergens blijven steken.
Dank je voor de tipquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken nu hun tankdop om ertussen te stoppen![]()
idd en als je klaar bent de slang er weer uithalen zodat een ander hem weer ergens anders in kan doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef nattermann het volgende:
Het is net als sex, je moet dat ding er helemaal induwen, en niet halverwegen ergens blijven steken.
Vooroordelen?quote:
Maar het beschermend middel moet je hier wel achterwege laten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
idd en als je klaar bent de slang er weer uithalen zodat een ander hem weer ergens anders in kan doen.
Ach, het is de eerste keer voor die meid, dus niet nodgquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:55 schreef novel het volgende:
[..]
Maar het beschermend middel moet je hier wel achterwege laten.
Raar dat ze dan wel de minste brokken maken per km (volgens de verzekeraars)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vooroordelen?
Dit zijn conclusies uit eigen ervaring.
Als je op de snelweg rijdt en je ziet iemand voor je echt heel slecht rijden zijn het meestal vrouwen.
Ze kijken niet of nauwelijks in de spiegels, pleuren de auto gewoon naar de linkerstrook terwijl je hard aan kwam en blijven vervolgens (nadat ze iemand hebben ingehaald) nog vrolijk 5 minuten op de linkerbaan totdat ze 'doorhebben' dat ze allang weer naar rechts konden gaan.
Oja, en mannen die bijrijder zijn naast de vrouw zijn bitches. Je ziet het vooral in van die trieste familie-auto's.
Betrokken zijn en veroorzaken zijn 2 verschillende dingen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef novel het volgende:
[..]
Raar dat ze dan wel de minste brokken maken per km (volgens de verzekeraars)
Benzine in de dieselquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:02 schreef Thieske het volgende:
Spannend! Ben benieuwd hoe dit afloopt!
Ach ja, de eeuwige discussie.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vooroordelen?
Dit zijn conclusies uit eigen ervaring.
Als je op de snelweg rijdt en je ziet iemand voor je echt heel slecht rijden zijn het meestal vrouwen.
Ze kijken niet of nauwelijks in de spiegels, pleuren de auto gewoon naar de linkerstrook terwijl je hard aan kwam en blijven vervolgens (nadat ze iemand hebben ingehaald) nog vrolijk 5 minuten op de linkerbaan totdat ze 'doorhebben' dat ze allang weer naar rechts konden gaan.
Oja, en mannen die bijrijder zijn naast de vrouw zijn bitches. Je ziet het vooral in van die trieste familie-auto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |