abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57763357
Halsema
Pracht speech!
Hier zet ik niets neer!
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:37:13 #262
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_57763554
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:23 schreef methan het volgende:
Halsema
Pracht speech!
Inderdaad

Je zou nu maar in Wilders' schoenen staan Die zal zich ongemakkelijk voelen.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_57763642
Die termen ook die Wilders gebruikt:
Marokkaanse straatterorristen..

En Rutten dan:
Ik geef u een 8 voor het knip en plakwerk
Hier zet ik niets neer!
pi_57763774
Pechtold:

Er komen geen korans deze kant op, er komen mensen deze kant op! .
Hier zet ik niets neer!
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:51:08 #265
28033 Pek
je moet wat
pi_57763786
Thieme
Hotterdestotter, maar wel goed dat ze het breder trekt, naar scheiding van kerk en staat. Ik wil m'n koopzondag graag houden
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:53:04 #266
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_57763807
Door dat gedraai en vage gedoe van Wilders gaat ie veel stemmen verliezen . Wees es concreet man
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_57763828
Lekkere timing weer om de uitzending af te kappen

Je weet van tevoren de volgorde van sprekers toch wel? Stap dan desnoods 30-60 minuten later in zodat je in ieder geval Wilders, toch wel de hoofdpersoon in dit hele verhaal, zijn hele verhaal kan laten doen met alle bijbehorende vragen van andere politieke figuren en Wilders zijn antwoorden.
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:56:39 #268
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57763859
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Lekkere timing weer om de uitzending af te kappen
http://www.nos.nl/politiek24/
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57763900
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

http://www.nos.nl/politiek24/
Ja dat wist ik. Mijn opmerking is niet zozeer als klacht voor mezelf, maar lang niet iedereen bekijkt dit via internet. Menig oudere in het bejaardentehuis zet nu niet ff zijn of haar laptop aan.
pi_57763933
Ik dacht dat dit over het slappe gedrag van Dr. Bibbe.... Jan Peter zou gaan. Op een gegeven moment stond "Sesamstraat is komen te vervallen." onderin in beeld. Ik had toch echt het gevoel naar een kinderachtig schouwspel te kijken.

Wilders heeft, net als vele andere Europeanen, schoon genoeg van de oprukkende Islam in ons dagelijkse leven. Wat is daar nou zo erg aan? Moeten we daar echt hele middagen over praten? Dit is een fucking schande.
  dinsdag 1 april 2008 @ 18:02:45 #271
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57763941
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:59 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja dat wist ik. Mijn opmerking is niet zozeer als klacht voor mezelf, maar lang niet iedereen bekijkt dit via internet. Menig oudere in het bejaardentehuis zet nu niet ff zijn of haar laptop aan.
Oh oke, ik dacht dat je baalde dat je niet meer kon kijken. .

Wilders geeft trouwens totaal geen antwoord op vragen, ook komt hij niet met oplossingen. Hij blijft zijn riedeltje over islamisering maar afschieten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 1 april 2008 @ 18:05:16 #272
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_57763973
Oei, Wilders is zwak, zwak. Niet te geloven.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_57763979
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:02 schreef Disorder het volgende:
Ik dacht dat dit over het slappe gedrag van Dr. Bibbe.... Jan Peter zou gaan. Op een gegeven moment stond "Sesamstraat is komen te vervallen." onderin in beeld. Ik had toch echt het gevoel naar een kinderachtig schouwspel te kijken.

Wilders heeft, net als vele andere Europeanen, schoon genoeg van de oprukkende Islam in ons dagelijkse leven. Wat is daar nou zo erg aan? Moeten we daar echt hele middagen over praten? Dit is een fucking schande.
Oprukkende islam in ons dagelijks leven?! Kom op man, meer dan islamitisch ogende mensen en hier en daar een moskee is het toch niet? Wat een gedramatiseer!
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_57764027
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:05 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Oprukkende islam in ons dagelijks leven?! Kom op man, meer dan islamitisch ogende mensen en hier en daar een moskee is het toch niet? Wat een gedramatiseer!
Nee, het is veel meer dan dat. Ze proberen steeds vaker hun zin door te drukken, DAT is wat veel mensen frustreert. En dat willen mensen als JIJ niet zien.
  dinsdag 1 april 2008 @ 18:13:04 #275
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57764074
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:51 schreef Pek het volgende:
Thieme
Hotterdestotter, maar wel goed dat ze het breder trekt, naar scheiding van kerk en staat. Ik wil m'n koopzondag graag houden
Alleen wel jammer dat ze scheiding van kerk en staat verkeerd gebruikt. Wel gek voor iemand met een rechtenstudie, maarja. Iedereen zal snappen wat ze bedoelde, alleen noemde ze het bij de verkeerde naam.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 1 april 2008 @ 18:13:23 #276
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57764081
Yak, eng mannetje die Wildes.

Wil gewoon de Koran verbieden.
Moet je vooral doen in een vrij land.
  dinsdag 1 april 2008 @ 18:14:54 #277
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_57764105
Mên, Wilders is vervelend, niet te weinig. Wanneer gaat hij een vraag beantwoorden
pi_57764144
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:09 schreef Disorder het volgende:

[..]

Nee, het is veel meer dan dat. Ze proberen steeds vaker hun zin door te drukken, DAT is wat veel mensen frustreert. En dat willen mensen als JIJ niet zien.
Opkomen voor rechten noem jij zin doordrukken?
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_57764147
quote:

[..]

Je kan toch ook gewoon 'nee' zeggen.

En nee, dat is niet wat Wilders doet. Wilders zegt ook nee, maar probeert ook zijn zin op te leggen aan mensen die niets verkeerd hebben gedaan.
pi_57764173
quote:

[..]

Dat is met name de beweegreden voor vele mensen om op Wilders te stemmen. Zie bijvoorbeeld ook het topic over Chinezen vs Marokkanen.

Grote verschil is vaak dat Chinezen niets eisen. Als zij naar school willen is een Nederlandse school genoeg. Als zij het boedhisme willen 'uitvoeren' zijn ze allang blij dat ze dat thuis vrij kunnen doen zonder dat je buren je verlinken en je opgepakt wordt ofzow.

Wat ik mij alleen vaak wel afvraag is, wie is er begonnen? Is menig Moslim begonnen met eisen, of waren er knuffelaars die uit zichzelf zijn begonnen met hen van alles toestoppen? Beetje een kip/ei verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')