Inderdaadquote:
http://www.nos.nl/politiek24/quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Lekkere timing weer om de uitzending af te kappen![]()
Ja dat wist ik. Mijn opmerking is niet zozeer als klacht voor mezelf, maar lang niet iedereen bekijkt dit via internet. Menig oudere in het bejaardentehuis zet nu niet ff zijn of haar laptop aan.quote:
Oh oke, ik dacht dat je baalde dat je niet meer kon kijken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Mijn opmerking is niet zozeer als klacht voor mezelf, maar lang niet iedereen bekijkt dit via internet. Menig oudere in het bejaardentehuis zet nu niet ff zijn of haar laptop aan.
Oprukkende islam in ons dagelijks leven?! Kom op man, meer dan islamitisch ogende mensen en hier en daar een moskee is het toch niet? Wat een gedramatiseer!quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:02 schreef Disorder het volgende:
Ik dacht dat dit over het slappe gedrag van Dr. Bibbe.... Jan Peter zou gaan. Op een gegeven moment stond "Sesamstraat is komen te vervallen." onderin in beeld. Ik had toch echt het gevoel naar een kinderachtig schouwspel te kijken.
Wilders heeft, net als vele andere Europeanen, schoon genoeg van de oprukkende Islam in ons dagelijkse leven. Wat is daar nou zo erg aan? Moeten we daar echt hele middagen over praten? Dit is een fucking schande.
Nee, het is veel meer dan dat. Ze proberen steeds vaker hun zin door te drukken, DAT is wat veel mensen frustreert. En dat willen mensen als JIJ niet zien.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Oprukkende islam in ons dagelijks leven?! Kom op man, meer dan islamitisch ogende mensen en hier en daar een moskee is het toch niet? Wat een gedramatiseer!
Alleen wel jammer dat ze scheiding van kerk en staat verkeerd gebruikt. Wel gek voor iemand met een rechtenstudie, maarja. Iedereen zal snappen wat ze bedoelde, alleen noemde ze het bij de verkeerde naam.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:51 schreef Pek het volgende:
Thieme![]()
Hotterdestotter, maar wel goed dat ze het breder trekt, naar scheiding van kerk en staat. Ik wil m'n koopzondag graag houden
Opkomen voor rechten noem jij zin doordrukken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nee, het is veel meer dan dat. Ze proberen steeds vaker hun zin door te drukken, DAT is wat veel mensen frustreert. En dat willen mensen als JIJ niet zien.
Je kan toch ook gewoon 'nee' zeggen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nee, het is veel meer dan dat. Ze proberen steeds vaker hun zin door te drukken, DAT is wat veel mensen frustreert. En dat willen mensen als JIJ niet zien.
Dat is met name de beweegreden voor vele mensen om op Wilders te stemmen. Zie bijvoorbeeld ook het topic over Chinezen vs Marokkanen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |