quote:De links naar kopieën van de Wildersfilm werden vooral verspreid via weblogs als Fok en VKmag. Op Geenstijl, één van de grootste weblogs van Nederland, plaatsten bezoekers talloze links naar kopieën van de film.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:14 schreef Falco het volgende:
Wat me eigenlijk ook nog tegenstaat is dat Geert Wilders niets nieuws heeft gecreëerd. Die Deense cartoonist heeft nog meer moeite gedaan om iets nieuws te maken met die cartoon, maar Wilders komt gewoon met zo'n suffe compilatie.
http://www.bndestem.nl/al(...)maakt-weinig-los.ecequote:De Deense cartoonist Kurt Westergaard is kwaad omdat Wilders zonder toestemming een van zijn tekeningen heeft gebruikt. Hij zei bij NOVA dat hij vindt dat Wilders diefstal heeft gepleegd en het copyright heeft geschonden.
Ik neem aan dat je Digitale koran populairder door Fitna bedoelt? (en maroc.nl)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:22 schreef Liquidootje het volgende:
Je moet eens op marok.nl kijken
Je hebt hem niet gezien en hebt er al wel een oordeel over.. knapquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb beelden op het journaal gezien. Voor de rest hoef ik die hele film niet meer te zien. Ik vind hem tegenvallen en de hype absoluut niet waard.
Dat was me al lang duidelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
(knip)
Ben toch bang dat Wilders een simpele politicus is, met een simpele boodschap. En geen tweede Fortuyn.
Met het NOS Journaal, RTL4 Nieuws en Netwerk denk ik dat ik wel genoeg beelden heb gezien.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:33 schreef deepart het volgende:
Je hebt hem niet gezien en hebt er al wel een oordeel over.. knap
Wist je nog 1-3 jaar geleden toen wij voor het eerst palingen in kontjes zagen en hoe een man onthoofd werd?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:33 schreef Chadi het volgende:
Het leuke is dat hij iets beloofde dat nog schokkender zou zijnBest schokkend als je ziet hoe lang hij als volksvertegenwoordiger over een bagger stuk film heeft moeten doen
Nou nou wat typisch.. Ik vond het wel een grappig moment.. Al die marrokanen achter hun pc'tje helemaal gek worden.. En dan blijkt het achteraf maar een telefoonboek te zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:30 schreef gronk het volgende:
Het valt me overigens opdat zelfs wilders zich blijkbaar zo 'geintimideerd' voelt door alle heisa rond de film dat-ie niet de moeite durft te nemen om al z'n dreigementen uit te voeren. Dus letterlijk een bladzijde uit de koran scheuren, of afbeeldingen van mohammed neerzetten waar iets mee gebeurt. Typisch.
Nou, ik denk dat het feit dat hij dat juist net niet doet, maar wel met het telefoonboek en donder & bliksem aankomt, het gelijk wat lange tenen betreft aantoont wanneer er wel protesten en brandende ambassades komen. En het feit dat niet zijn film, maar de propaganda door JP duidelijk voor de wereldbekenheid heeft gezorgd. Maar het is sowieso netjes dat hij niet zwaar geprovoceerd en beledigd heeft daarmee, of er nu wel of niet rellen als reactie komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:30 schreef gronk het volgende:
Het valt me overigens opdat zelfs wilders zich blijkbaar zo 'geintimideerd' voelt door alle heisa rond de film dat-ie niet de moeite durft te nemen om al z'n dreigementen uit te voeren. Dus letterlijk een bladzijde uit de koran scheuren, of afbeeldingen van mohammed neerzetten waar iets mee gebeurt. Typisch.
Omdat ze stuk voor stuk geen ruggegraat hebben.. Angst of het winnen van zieltjes..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:37 schreef Ivo1986 het volgende:
Waarom reageren politici nu zo dom op de film?
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:37 schreef Ivo1986 het volgende:
Waarom reageren politici nu zo dom op de film?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:35 schreef Falco het volgende:
Trouwens, als je op Google Images zoekt op Mohammed B, welke foto krijg je dan prominent op de eerste rij te zien...
Het gaat meer om de tekst op het eind. Dat de gemiddelde moslim een potentiele volksvijand nummer 1 is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begrijp het echt niet. Dat zou gewoon een algemene terroristen compilatie kunnen zijn zonder het koran er tussen door. Discovery zou er iets veel mooiers van hebben gemaakt. Top10 deadleys Strikes.
Als men hierover boos zouden worden of dat het minderveilig gaat worden... dan is het echt zielig
Het is wel duidelijk hoe Wilders aan die foto komt, googlen en vervolgens ziet hij een minder vriendelijke uitdrukking, dus hoppa, die foto wordt het.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:35 schreef Falco het volgende:
Trouwens, als je op Google Images zoekt op Mohammed B, welke foto krijg je dan prominent op de eerste rij te zien...
Ja, verstandige reacties.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb je reacties van Balkenende en Cohen gezien?
Ik denk dat-ie van de ene kant de rapper wilde jennen en daarnaast duidelijk wilde maken dat er meer Mohammed B.'s zijn, die niet vastzitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk hoe Wilders aan die foto komt, googlen en vervolgens ziet hij een minder vriendelijke uitdrukking, dus hoppa, die foto wordt het.
Heb jij een andere versie gezien dan ik?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:44 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Het gaat meer om de tekst op het eind. Dat de gemiddelde moslim een potentiele volksvijand nummer 1 is.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:38 schreef deepart het volgende:
Het is toch Geert Wilders zijn film? Niet Gronk zijn film.. Geert heeft gekozen om het zo te doen. Opvallend, als de film te hard was geweest was iedereen boos, en de film te soft zou zijn was nogsteeds iedereen boos.. Het gaat iedereen namelijk niet om de film, maar om de persoon Wilders zelf die door de linkse kant zo gehaat word..
Dat zou nogal saai worden, als hij de normale moslim zou laten zien. Daar heeft hij ook niets op tegen, dat heeft hij ook zelf gezegd. Hij laat mensen zien die gruwelijke koranteksten letterlijk nemen, met name religieuze leiders die daar anderen mee ophitsen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Net gezien. (NET PAS???..*zucht*)
Ik vind wat wilders doet niet goed is. Hij zaait angst en laat aanhangers van satan zien en niet de gewone moslim.
De gewone moslim waaronder een paar die ik goed ken wil zogezegd meegaan met Nederland, accepteert vrijheid van meningsuiting, en wil graag debatteren met gasten zoals wilders.
Want wilders zegt wel dat hij nu een debat wil maar het debat lijkt bij hem niet verder te kunnen dan "alle moslims moeten het land uit,moskeëen moeten gesloopt worden" en dat soort BLA.
Want het enige wat hij voor nieuws brengt met deze film zijn oude beelden die we (bijna) allemaal wel eens op tv/internet hebben gezien.
Niks nieuws dus.
Tja, wat is "je eigen kracht"? Wilders is een kamerlid, maar de regering regeert. En de baas van ons land is JP. Wat een kracht....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Anyway, na het zien van vooral de 2e helft van dat filmpje kan ik eigenlijk niet anders concluderen dat wilders vooral een bange man is. En niet zozeer een 'heldhaftige strijder tegen de islam', maar iemand die doodsbang is dat 't technologisch en moreel superieure westerse systeem niet opgewassen is tegen een stel ongeletterde moslimpaupers. Tsja. Wat is er mis met geloven in je eigen kracht? Ik zie dat wilders helemaal niet doen.
Hij heeft laten zien dat filmmaken een vak is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat mijn grootste vraag gewoon blijft is wat wilders hiermee bewijzen danwel oplossen wil.
Right .. lul zo'n blunder maar weer rechtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:46 schreef FOKwa het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie van de ene kant de rapper wilde jennen en daarnaast duidelijk wilde maken dat er meer Mohammed B.'s zijn, die niet vastzitten.
Ik ben i.i.g. erg benieuwd wat Wilders over die foto zegt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:05 schreef FOKwa het volgende:
[..]
Tja, wat is "je eigen kracht"? Wilders is een kamerlid, maar de regering regeert. En de baas van ons land is JP. Wat een kracht....
Nou ja, wat de voorstellen van Wilders zijn om de islamisering tegen te gaan weten we wel. En veel ervan vind ik niet eens zo gek.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:20 schreef gronk het volgende:
[..]
'Wilders en z'n filmpje is OK want ik vind JP een zwakke staatsman?'
+1 sterk argument
Het zou een blunder kunnen zijn geweest, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Right .. lul zo'n blunder maar weer recht![]()
Meer een beetje figuurlijk, net als het "gedonder". Maar heej, ik gok ook maar wat. Ik heb die film niet gemaakt.quote:Want het uiterlijk van iemand bepaalt zijn handelingen
Maar zo schuift hij naar mijn inziens wel de gehele moslim bevolking aan 1 kant.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:02 schreef FOKwa het volgende:
[..]
Dat zou nogal saai worden, als hij de normale moslim zou laten zien. Daar heeft hij ook niets op tegen, dat heeft hij ook zelf gezegd. Hij laat mensen zien die gruwelijke koranteksten letterlijk nemen, met name religieuze leiders die daar anderen mee ophitsen.
Hij onderstreept dat niet voor niets in de media enkele dagen voor de film.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Maar zo schuift hij naar mijn inziens wel de gehele moslim bevolking aan 1 kant.
Met andere woorden desbetreffende teksten dat hij niks tegen de gewone moslim heeft, had hij er ook in kunnen inplementeren.
Vooral diegenen die geld hebben gegeven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
Dit moet echt een slag in het gezicht zijn geweest voor de Wilders aanhangers...
Ach, één demonstratietje dat wat uit de hand loopt o.i.d. is voor de Wilders aanhangers vast alweer bewijs dat 'de moslims' zich niet kunnen gedragen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
Dit moet echt een slag in het gezicht zijn geweest voor de Wilders aanhangers...
idd, al die ophef over een slechte powerpoint/moviemaker presentatie waarop je ook nog eens maanden moest wachten ..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
Ach ja, das ook weer zo. Kon ik maar zo simplistisch redeneren, jammer dat God mij iets meer dan 2 hersencellen heeft gegeven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, één demonstratietje dat wat uit de hand loopt o.i.d. is voor de Wilders aanhangers vast alweer bewijs dat 'de moslims' zich niet kunnen gedragen.
Die zijn gewoon opgelicht, daar is geen ander woord voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vooral diegenen die geld hebben gegeven.
Die vormen dan ook zijn achterban...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:30 schreef moussie het volgende:
Mark Rutte heeft wel gelijk, nou had die daar een platvorm waar je echt iets mee kan, en dan komt die met een presentatie op het niveau van een werkopdracht in het VMBO onderwijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |