Wat wil ik dan verbieden? Ik vond die recensie van Retecool hi-la-risch.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor de 'verbiedende' mensen zoals jij met zo'n ongekend naïef wereldbeeld, hoop ik helemaal dat het gigantisch uit de hand loopt. Dan zien jullie eindelijk een keer wat jullie aangericht hebben.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hebben we hier 3 maanden met spanning op gewachthopelijk maken de aanslagen de anticlimax wat dragelijker
Jij en jouw kameraden hadden die film van Wilders willen verbieden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat wil ik dan verbieden? Ik vond die recensie van Retecool hi-la-risch.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wilders krijgt subsidie vis de PVV. Waarmee anders is het filmpje gemaakt, dacht je?
quote:...De Partij voor de Vrijheid aanvaardt geen subsidie ...
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=103
Maar al wel op tientallen andere plekken ondertussen. Lang de leve het internet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Picchia het volgende:
http://www.fitnathemovie.com/
Daar staat die dus niet.
Officiele website: wikipediaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar al wel op tientallen andere plekken ondertussen. Lang de leve het internet.
Hoezo? Hij heeft toch de ambassades verdedigt tegen die o zo gevaarlijke islam?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Balkenende scoort in ieder geval 10 op 10 voor lafheid. Hopelijk rekenen de kiezers hem bij de volgende verkiezingen daar op af, zo iemand hoort geen premier meer te zijn.
Tsja. Ik ben zelf Christelijk opgevoed, en vanaf m'n 15e begon ik aardig wat vraagtekens te zetten bij het geloof. Toen ik 18 was kon ik me eigenlijk al niet meer voorstellen dat iemand met meer dan 2 hersencellen nog echt serieus kon geloven in het bestaan van wat voor god dan ook. Laat staan dat geloof en de bijbehorende regeltjes aan iedereen willen afdwingen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Yep het is het directe woord van God en daar aan mag niet getornd worden.
Het is van alle tijden, de leefregels, behalve wanneer het even niet uitkomt, zoals met Aicha, dan moet je het ineens wel weer in de kontext vd tijd zien
Dat de leefregels net precies beschreven wat Mo Pro toevallig al deed, ach, slechts toeval.
Ik kan er echt met mijn kop niet bij dat die man als profeet gezien word, en ja, sorry, het feit dat hij zo gezien kan worden, zegt wmb toch wel iets over moslims nu....blijkbaar is het dus best okay om met harde hand mensen je geloof op te dringen, zelfs zo okay, dat de man 1500 jaar later nog als lichtend voorbeeld gezien wordt.
Onbegrijpelijk.
Noem mij één post waarin ik dat heb gesteld.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij en jouw kameraden hadden die film van Wilders willen verbieden.
Dus jij had maar 2 hersencellen tot je 15de?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben zelf Christelijk opgevoed, en vanaf m'n 15e begon ik aardig wat vraagtekens te zetten bij het geloof. Toen ik 18 was kon ik me eigenlijk al niet meer voorstellen dat iemand met meer dan 2 hersencellen nog echt serieus kon geloven in het bestaan van wat voor god dan ook. Laat staan dat geloof en de bijbehorende regeltjes aan iedereen willen afdwingen.
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:09 schreef agter het volgende:
Ik ben de Weg en de Waarheid en het Leven.
Staat in Johannes 14: 6
De PVV accepteert geen subsidie.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wilders krijgt subsidie vis de PVV. Waarmee anders is het filmpje gemaakt, dacht je?
Laat die mafketel er toch gewoon een keer afknikkeren. Je kan ook te begrijpend zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Noem mij één post waarin ik dat heb gesteld.
Of zelfs maar gesuggereerd.
Tegen het extremistische geweld wat er vertoond werd....? Eenieder die zich aangesproken voelt, heeft dus zo'n denkwijze. Als je deze denkwijze niet hebt, hoef je je logischerwijs ook niet aangesproken te voelen....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:07 schreef agter het volgende:
Eerste aangifte tegen Fitna is binnen gekomen....in Almere of all places.
bizarquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef Qomolangma het volgende:
[..]
http://www.dailysquib.co.uk/?c=117&a=1227
[ afbeelding ]
Hij heeft zich geen enkele keer voor de vrijheid uitgesproken, alleen maar keer op keer herhaald dat de regering niet achter de film staat. Dat is buigend en laf.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:13 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft toch de ambassades verdedigt tegen die o zo gevaarlijke islam?
ja leuk, maar dan moet je wel de hele passage quoten, hè, dan zie je namelijk dat het om een metafoor gaat .quote:
Hee wat leuk, een Retecool-fotoshop.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:12 schreef YuckFou het volgende:
[ afbeelding ]
zegt genoeg lijkt me
teveel ophef over een te simpele film, Balk is een slappe lul en Wilders een geweldige PR man, gaan we nu weer normaal doen met z'n allen?
Uhm, ze hebben er geen recht op. Da's wat anders. Overigens krijgt ie wel gewoon voor z'n kamerlidmaatschap geld evenals de andere leden van z'n fractie. Dus ja, het is weldegelijk een gesubsidieerd filmpje.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De PVV accepteert geen subsidie.
-edit- Oh, was al gemeld.
Nee. Hij is christelijk opgevoed. Dat zegt ie toch...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:16 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dus jij had maar 2 hersencellen tot je 15de?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |