abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57752512
Suup7 weer met z'n eeuwige lulverhaal dat ik bang zou moeten zijn voor mocro's:

Hadith 16245: Mo de Homo.
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:50:33 #77
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57766761
Kan kruisvaarder Archenemy aangepakt worden in deze topic:

Blogging de Koran:wekelijks stap voor stap uitleg van Koran

Mystique, kunnen de de beledigingen aan mij adres verwijderd worden?

Bij voorbaat dank.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_57766815
Ik heb hem al aangesproken zoals je ziet, ik geloof dat het nu wel duidelijk is.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57767090
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb hem al aangesproken zoals je ziet, ik geloof dat het nu wel duidelijk is.
Geloven is duidelijk je sterkste kant.
pi_57768257
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:28 schreef Caesu het volgende:
opruimslotje. gaat dus weer open.
duurt wel lang, dat opruimen

trouwens, voor mij gevoel was er weinig op te ruimen

zo raar liep dit topic toch niet?
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:24:55 #81
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57768525
Ach kom, dat topic was compleet gegijzeld door Archenemy en homofoobje Aoristus.

Ik kan het wel opschonen maar dan ben je minstens de helft van het topic kwijt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_57768663
nou ja, er ziet een opschoonslotje op.

dus .. dat moet dan maar he
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:41:15 #83
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57768865
Ja, eerst naar m'n werk en dingen doen. En hopen dat ik er nu wel aan toekom trouwens
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_57768971
diegene die hem had dichtgegooid, laat die het opruimen dan

er zitten te veel goede bijdragen in om hem dicht te houden

ook lijkt het zo, dat homofoob gedrag wordt beloont, voor de soeperfeiters van de wereld kan dit worden opgevat als een aanmoediging.. om topics over homoseksualiteit te trollen.. om zo een slotje te forceren
pi_57815520
Beste moderators, zouden jullie me even terug willen mailen? Dit in verband met mijn topic 'Onderzoek: te negatief over Marokkanen? ' waar een slot op is gezet.
pi_57816640
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:12 schreef Maurice_ het volgende:
Beste moderators, zouden jullie me even terug willen mailen? Dit in verband met mijn topic 'Onderzoek: te negatief over Marokkanen? ' waar een slot op is gezet.
Dat loopt via de forum admins, heb je ze gemailed op forum@fok.nl?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57823608
Dat heb ik gedaan, eergisteren al. Maar er wordt niet gereageerd, vandaar dat ik het via deze weg probeer.
pi_57823639
Dan zal ik voor je gaan informeren of er al wat bekend is.
pi_57823735
Ok hartelijk dank! Dan zal ik me nu weer even rust houden
pi_57824403
Je krijgt vandaag antwoord van de FA's.
pi_57845799
Heb gisteren helaas geen antwoord gekregen.. Ik begrijp niet wat er mis is met mijn topic, op Marokkaanse fora (Maghreb.nl, Maroc.nl, Marokko.nl) werd het ook gewoon geplaatst.
  maandag 7 april 2008 @ 00:56:05 #92
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_57881568
Waarom is Boedhistische tempels en mandirs (hindoe tempels) verplaatst? Hoe mooi is een moskee? Staat toch ook in Integratie?

In de moskeetopic wordt gereageerd? Ja, grotendeels door MOSLIMS, dus het heeft dan ook niet bijster veel met integratie te maken als tenminste een discussie een criterium is.

Iedereen weet onderhand wel wat een moskee is, maar het is wel 'nuttig' voor de integratie als Nederlanders wat leren over andere geloven dan de islam en andere gebedshuizen dan de moskee.

bb_koning.hyves.nl
pi_57883118
In NL vind je geen Boedhistische tempels, dus hoort het hier niet thuis. Moskees echter zijn in NL wel in veel steden aanwezig en dus hebben we dat topic in INT laten staan. Uiteraard past dat topic ook goed in C&H, maar we hebben het bewust hier laten staan om te laten zijn aan users van INT dat moskees niet 'eng' zijn. Kan best dat het binnenkort ook een schopje richting C&H krijgt, als Floripas em wil. .
  maandag 7 april 2008 @ 12:09:55 #94
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57886545
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:48 schreef Misstique het volgende:
In NL vind je geen Boedhistische tempels, dus hoort het hier niet thuis.
Excuse me?

Oh wacht, ik vergat even, discrimineren mag gewoon, zolang de moslims maar buiten schot worden gelaten

Carry on.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 7 april 2008 @ 12:12:56 #95
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_57886609
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:48 schreef Misstique het volgende:
In NL vind je geen Boedhistische tempels, dus hoort het hier niet thuis. Moskees echter zijn in NL wel in veel steden aanwezig en dus hebben we dat topic in INT laten staan. Uiteraard past dat topic ook goed in C&H, maar we hebben het bewust hier laten staan om te laten zijn aan users van INT dat moskees niet 'eng' zijn. Kan best dat het binnenkort ook een schopje richting C&H krijgt, als Floripas em wil. .
Er zijn (enkele) tempels in Nederland en er zijn zeeeeeeker mandirs in Nederland. Die zijn wellicht niet allemaal zo gigantisch als de tempels in de topic, maar de moskeeen in Nederland zien er ook niet zo uit als de gigantsiche moskeeen uit het buitenland in de moskeetopic.

Sowieso vind ik dat het daar niet eens om gaat. Het gaat mij erom dat mensen ook wat oevr andere religieuze groepen die IN NEDERLAND wonen kunnen leren. Iedereen weet wel dat moslism moskeeen hebben (sowieso wordt men hier doodgegooid met alles wat met de islam te maken heeft), maar ze weten (bijna) niks over boedhhisten en hindoes (en allerlei andere relgieuze groeperingen).

Derhalve het verzoek om de topic terug te plaatsen.
bb_koning.hyves.nl
  maandag 7 april 2008 @ 12:28:32 #96
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57886910
laat maar hangen...

[ Bericht 90% gewijzigd door Cairon op 07-04-2008 12:39:06 ]
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_57887289
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:12 schreef BB_Koning het volgende:
Er zijn (enkele) tempels in Nederland en er zijn zeeeeeeker mandirs in Nederland.
Ah, dat wist ik niet. .
quote:
Die zijn wellicht niet allemaal zo gigantisch als de tempels in de topic, maar de moskeeen in Nederland zien er ook niet zo uit als de gigantsiche moskeeen uit het buitenland in de moskeetopic.

Sowieso vind ik dat het daar niet eens om gaat. Het gaat mij erom dat mensen ook wat oevr andere religieuze groepen die IN NEDERLAND wonen kunnen leren. Iedereen weet wel dat moslism moskeeen hebben (sowieso wordt men hier doodgegooid met alles wat met de islam te maken heeft), maar ze weten (bijna) niks over boedhhisten en hindoes (en allerlei andere relgieuze groeperingen).
INT is idd ook bedoeld voor andere religeuze groepen, alleen worden er grotendeels topics over moslims geopend, omdat dat nu eenmaal erg actueel is op het moment.
Je hebt een goed punt vwb de vergelijking met het moskeetopic, ik was te snel en ik haal em dus terug.
pi_57897447
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:28 schreef Caesu het volgende:
opruimslotje. gaat dus weer open.
Islam en homoseksualiteit

nog steeds dicht, lijkt me eerder censuur dan een opruimslotje
  maandag 7 april 2008 @ 21:41:30 #99
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57897832
Oh gawd yes, dat was aan mij overgedragen om na te kijken en ik vergeet het steeds. . Mea culpa.
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:50:21 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58002165
hoe zien moslims op fok! het subforum nws?

huh? wat is dit nou weer? ik stel het juist in int omdat het over int op fok! gaat. was je bang dat er gemene reacties zouden komen of zo?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')