Geloven is duidelijk je sterkste kant.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb hem al aangesproken zoals je ziet, ik geloof dat het nu wel duidelijk is.
duurt wel lang, dat opruimenquote:
Dat loopt via de forum admins, heb je ze gemailed op forum@fok.nl?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:12 schreef Maurice_ het volgende:
Beste moderators, zouden jullie me even terug willen mailen? Dit in verband met mijn topic 'Onderzoek: te negatief over Marokkanen? ' waar een slot op is gezet.
Excuse me?quote:Op maandag 7 april 2008 08:48 schreef Misstique het volgende:
In NL vind je geen Boedhistische tempels, dus hoort het hier niet thuis.
Er zijn (enkele) tempels in Nederland en er zijn zeeeeeeker mandirs in Nederland. Die zijn wellicht niet allemaal zo gigantisch als de tempels in de topic, maar de moskeeen in Nederland zien er ook niet zo uit als de gigantsiche moskeeen uit het buitenland in de moskeetopic.quote:Op maandag 7 april 2008 08:48 schreef Misstique het volgende:
In NL vind je geen Boedhistische tempels, dus hoort het hier niet thuis. Moskees echter zijn in NL wel in veel steden aanwezig en dus hebben we dat topic in INT laten staan. Uiteraard past dat topic ook goed in C&H, maar we hebben het bewust hier laten staan om te laten zijn aan users van INT dat moskees niet 'eng' zijn. Kan best dat het binnenkort ook een schopje richting C&H krijgt, als Floripas em wil..
Ah, dat wist ik niet.quote:Op maandag 7 april 2008 12:12 schreef BB_Koning het volgende:
Er zijn (enkele) tempels in Nederland en er zijn zeeeeeeker mandirs in Nederland.
INT is idd ook bedoeld voor andere religeuze groepen, alleen worden er grotendeels topics over moslims geopend, omdat dat nu eenmaal erg actueel is op het moment.quote:Die zijn wellicht niet allemaal zo gigantisch als de tempels in de topic, maar de moskeeen in Nederland zien er ook niet zo uit als de gigantsiche moskeeen uit het buitenland in de moskeetopic.
Sowieso vind ik dat het daar niet eens om gaat. Het gaat mij erom dat mensen ook wat oevr andere religieuze groepen die IN NEDERLAND wonen kunnen leren. Iedereen weet wel dat moslism moskeeen hebben (sowieso wordt men hier doodgegooid met alles wat met de islam te maken heeft), maar ze weten (bijna) niks over boedhhisten en hindoes (en allerlei andere relgieuze groeperingen).
Islam en homoseksualiteitquote:Op maandag 31 maart 2008 23:28 schreef Caesu het volgende:
opruimslotje. gaat dus weer open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |