Ook als je pech is dat je ongelovig bent?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat over verdraagzaamheid is pure onzin. Als jij daar met pech staat zijn er een stuk meer mensne die je helpen dan als je hier met pech komt te staan.
nou nou wat een ramp... domme lul...kijk eens naar de inhoud en wat hij ermee wil vertellen..quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:16 schreef fr0x het volgende:
SCHANDALIGE FOUT IN DE FILM HAHA
DE FOTO DIE GEBRUIKT IS VOOR MOHAMMED B IS MOHAMMED B NIET !!!!!
DIT IS DE RAPPER SALAH EDIN DIE ZO EEN ZELFDE FOTO HEEFT GEMAAKT VOOR ZIJN ALBUM HOES
HOE DOM !!! HAHAHA
Wat een watje, hij lult er ook weer op los.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:21 schreef Caesu het volgende:
-Balkie op Ned2-
Die kerel vind ik echt diep triestquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
gore laffe zak, die balkenende met z'n toespraak nu.
hij zegt zelfs deze film te betreuren
Tuulk doet dat er toe. De mensen die het hardst roepen, weten er meestal het minst vanaf namelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:32 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom? Wat doet dat ertoe?
Al ken ik 50 moslims persoonlijk, daarmee ken ik ze nog niet allemaal...want dat zou generaliserend zijn...en daar doen we niet aan.
Er zijn altijd wel een paar goeie, en een paar slechte..de rest zit er tussenin en drijft mee met de stroom.
Dat is niet alleen bij Moslims zo...
Feit blijft dat die haatzaaiende teksten wel in dat boek staan waar de Moslims een heilig boek van gemaakt hebben.
Ja fraaie beeldenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:23 schreef agter het volgende:
[..]
Ook als je pech is dat je ongelovig bent?
Of homo?
Heb ik laatst nog fraaie beelden van gezien...fitna heette die film geloof ik...moet je ook eens zien...
Erg he? En dat voor een prof. mr. ....quote:
Toch denk ik bij het woord democratisch niet echt aan dit soort ontwikkelingslanden, want ontwikkelingslanden zijn het wel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:19 schreef Qomolangma het volgende:
[..]
Buiten de arabische wereld zijn er meer dan genoeg: Bangladesh, Indonesie, India (200 miljoen moslims), Pakistan (al is dat niet echt meer wat het is geweest).
Meer dan de helft van het aantal moslims wereldwijd woont in een min of meer functionerende democratie.
Hij is echt zo'n domme mongool...harry potterquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
gore laffe zak, die balkenende met z'n toespraak nu.
hij zegt zelfs deze film te betreuren
Rij ontzegging?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:25 schreef sizzler het volgende:
Ik ben blij dat mijn auto binnen staat vannacht!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:20 schreef prupke het volgende:
Het is gewoon een film waaruit wilders laat blijken dat hij dus tegen het geweld is (wat schijnbaar dus in de koran staat)
Ik gok dat daar heel veel mensen het ook met hem eens zijn , zelfs de moslims die voor de vrede zijn en tegen geweld
quote:
omg maat jij bent echt een mongoolquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:18 schreef fr0x het volgende:
DEZE FOTO HEBBEN ZE GEBRUIKT SALAH EDIN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EN DIT IS MOHAMMED B
Tip: jouw mening is NIET de waarheidquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon heel goed dat Balkenende al het mogelijke heeft gedaan om de kou al van tevoren uit de lucht te halen... dat mensen hem hier nu als huilie afschepen zouden zich kapot moeten schamen... hij doet het maximale om de schade van zo'n malloot als Wilders te beperken en dat is alleen maar perfect...
Ik zie anders een Balkenende die door het stof gaat voor een stel haat- en dreigbaarden en hiermee een klimaat schept waarbij 'je beter niets negatiefs over de islam mag zeggen anders loopt het slecht met je af'.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon heel goed dat Balkenende al het mogelijke heeft gedaan om de kou al van tevoren uit de lucht te halen... dat mensen hem hier nu als huilie afschepen zouden zich kapot moeten schamen... hij doet het maximale om de schade van zo'n malloot als Wilders te beperken en dat is alleen maar perfect...
Kan je me er iets van laten zien? Iets van weerwoord of dat er actiefquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:22 schreef Chadi het volgende:
Dat jij het niet hoort wil niet zeggen dat het er niet is
het is wederom pure lafheid wat hij toont. zelfs deze relatief erg matige film veroordeelt hij nog, hij heeft het over kwetsen en knuffelen. een waardeloze premier is het.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tip: jouw mening is NIET de waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |