Ik zie anders een Balkenende die door het stof gaat voor een stel haat- en dreigbaarden en hiermee een klimaat schept waarbij 'je beter niets negatiefs over de islam mag zeggen anders loopt het slecht met je af'.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon heel goed dat Balkenende al het mogelijke heeft gedaan om de kou al van tevoren uit de lucht te halen... dat mensen hem hier nu als huilie afschepen zouden zich kapot moeten schamen... hij doet het maximale om de schade van zo'n malloot als Wilders te beperken en dat is alleen maar perfect...
Kan je me er iets van laten zien? Iets van weerwoord of dat er actiefquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:22 schreef Chadi het volgende:
Dat jij het niet hoort wil niet zeggen dat het er niet is
het is wederom pure lafheid wat hij toont. zelfs deze relatief erg matige film veroordeelt hij nog, hij heeft het over kwetsen en knuffelen. een waardeloze premier is het.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon heel goed dat Balkenende al het mogelijke heeft gedaan om de kou al van tevoren uit de lucht te halen... dat mensen hem hier nu als huilie afschepen zouden zich kapot moeten schamen... hij doet het maximale om de schade van zo'n malloot als Wilders te beperken en dat is alleen maar perfect...
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tip: jouw mening is NIET de waarheid.
Hij moet toch mensen die in het buitenland zitten ook beschermen. Je hebt daar mensen die van alle swijs gemaakt wordt over Nederland en met die film erbij.. als ze er goede subs onder plakkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef HeatWave het volgende:
"het kan mensen kwestsen:
Je kan ook gewoon als een NADENKEND mens je schouders ophalen he?
Ja, ik moest hard lachen toen ik dat zag...was grappig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef Wokkel het volgende:
Die ansichtkaart is wel tof!
Hoezo zouden ze ? Die bevoegdheden heb jij toch ook niet om de hells angels aan te pakken? Of ga je er morgen heen met je pakkie om te laten zien dat je er tegen bent?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:29 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Kan je me er iets van laten zien? Iets van weerwoord of dat er actief
iets wordt gedaan om dat soort figuren zoals in die korte film recht
te zetten vanuit de moslimgemeenschap?
Ik ga er ff op zoeken want k ben wel benieuwd...
Min of meer, want iedereen die het niet me JP eens is, is een domme huillie. etc.quote:
hm zoiets?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:26 schreef Aufruhr het volgende:
Balkie heeft zo'n blik in zijn ogen alsof hij keihard moet schijten.
Idd, maar uberhaupt heeft religie weinig plaats meer in de samenleving, dus ook de christelijke kerk niet. geloof moet een prive zaak zijn, meer nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:32 schreef agter het volgende:
Die laatste stelling in Fitna "Stop de Islamisering".
Daar ben ik het wel mee eens. Van mij mogen Moslims hier in de Nederland in alle rust hun geloof beleiden. Maar Nederland hoeft niet geislamiseerd te worden. Dat moet stoppen...
Omdat het om hun geloof gaat? Dat zit toch zo hoog?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:30 schreef Chadi het volgende:
Hoezo zouden ze ? Die bevoegdheden heb jij toch ook niet om de hells angels aan te pakken? Of ga je er morgen heen met je pakkie om te laten zien dat je er tegen bent?
Hallo, deze affaire is gebaseerd op de persoonlijke vete van één enkele malloot die moslimextremisten veroordeeld maar voor het gemak alles en iedereen die dat geloof aanhangt op een hoop te vegen. Dan vindt jij het laf dat ie de kou uit de lucht probeert te halen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is wederom pure lafheid wat hij toont. zelfs deze relatief erg matige film veroordeelt hij nog, hij heeft het over kwetsen en knuffelen. een waardeloze premier is het.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:33 schreef Caesu het volgende:
te zien op hun site zegt Twan Huys zonder haperingen:
http://www.novatv.nl/
Service Unavailable
Eens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, maar uberhaupt heeft religie weinig plaats meer in de samenleving, dus ook de christelijke kerk niet. geloof moet een prive zaak zijn, meer niet.
Ik snap niet dat die kerel daar zijn moeite in steekt. In plaats van een signaal te geven aan de moslimgemeenschap dat er iets moet veranderen, gaat hij wilders vervolgen die een film maakt met wat opsommingen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
'het om onderzoekt de film op strafbare feiten'
alsof ze ook maar iets gaan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |