http://rawstory.com/news/(...)_proposing_0327.htmlquote:A lengthy investigation published Thursday reveals that the Pentagon gave an inexperienced 22-year-old a $300 million contract to provide ammunition to Afghanistan. The shady deal resulted in decades old, substandard munitions being delivered to US and Afghan troops fighting on the front lines of the war on terror.
(...)
The company's president was 22-year-old Efraim E. Diveroli, who ran the company with a 25-year-old from Miami Beach, Florida. On his MySpace page, Diveroli claims that "problems in high school" forced him to work through most of his teenage years, but that "of course im (sic) a super nice guy!!!"
De belangrijke vraag is: waar blijft de foto? Extra nieuwe verse SC!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn er al rellen? Brandjes? Opstootjes? Burgeroorlog?
En wat loop jij nu te doen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn er al rellen? Brandjes? Opstootjes? Burgeroorlog?
Fok! is traag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef sigme het volgende:
Hmpf. Elegant hoor, Rock.
Er waarom raakt fok halfverlamd als een of andere gewaterstofperoxidieerde limbo een youtubecompilatie lekt?
Zal ik gaan provoceren?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
De belangrijke vraag is: waar blijft de foto? Extra nieuwe verse SC!
Waar zijn de geiten? Je hebt daar toch van die boomgeiten?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef sigme het volgende:
Voor Mutant. Nabij Figuig:
[ afbeelding ]
Tenminste 20.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:12 schreef Reya het volgende:
Hoeveel auto's heb je nou al in brand gestoken, Mutant?
Nee, alleen geitenwollensokkerneukers.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
Waar zijn de geiten? Je hebt daar toch van die boomgeiten?
Nee joh - jij bent zeker geen Marokkaan hmmm? Die geiten leveren Argan-olie, en de bijbehorende bomen groeien in het zuidwesten. Figuig ligt in het oosten, tegen Algerije. Lek dorp, want de weg loopt er dood - je kan de transafrikaanse snelweg door Algerije horen & zien vanuit Figuig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar zijn de geiten? Je hebt daar toch van die boomgeiten?
Duurt altijd een paar maanden voordat ze het daar zien. Traag van begrip enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:15 schreef Boze_Appel het volgende:
In hoeveel "moslimlanden" zal liveleak al geblocked zijn?
Klopt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:20 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij heeft Wilders Salah Edin met Mohammed B verward.
Dat heeft hij inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:20 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij heeft Wilders Salah Edin met Mohammed B verward.
http://rs386.rapidshare.c(...)-com-197203-1fc4.flvquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:31 schreef Picchia het volgende:
Ik geef het op. Hij laad te sloom. Ik heb wel wat beters te doen.
Hij doet het niet bij mij. Is flv bestand ofzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://rs386.rapidshare.c(...)-com-197203-1fc4.flv
http://www.downen.nl/download/flvplayer.phpquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij doet het niet bij mij. Is flv bestand ofzo.
Einde van een tijdperk?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef Aoristus het volgende:
Ik vind het vele malen erger dat Fields of Rock een einde van een tijdperk is geworden
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39410157
Ik denk eerder dat de rechtse kerk teleurgesteld zal zijn. Wilders had volgens hen twee goede opties: 1) De film niet uitzenden / 1 aprilgrap, of 2) een overzicht van alle ophef vooraf om het filmpje. Het is nu het allang verwachte en saaie "koranverzen - nieuwsbeelden" filmpje geworden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:57 schreef PJORourke het volgende:
En zie de linkse kerk draaien.
Je bent een kloon van SCH?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de rechtse kerk teleurgesteld zal zijn. Wilders had volgens hen twee goede opties: 1) De film niet uitzenden / 1 aprilgrap, of 2) een overzicht van alle ophef vooraf om het filmpje. Het is nu het allang verwachte en saaie "koranverzen - nieuwsbeelden" filmpje geworden.
Heeft Balkenende toch goed gedaan door de verwachtingen op te stuwen, nu kan het alleen maar tegenvallen.
Eens, nu moet ik of mijn vrije dagen afzeggen of wat anders plannen ... pfffquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef Aoristus het volgende:
Ik vind het vele malen erger dat Fields of Rock een einde van een tijdperk is geworden
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39410157
Zelfde dagen, alleen een stukje verder reizen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eens, nu moet ik of mijn vrije dagen afzeggen of wat anders plannen ... pfff
Viel niet tegen. Was precies conform verwachtingen, en zoals beloofd een nette film.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:10 schreef Montov het volgende:
Ik denk eerder dat de rechtse kerk teleurgesteld zal zijn. Wilders had volgens hen twee goede opties: 1) De film niet uitzenden / 1 aprilgrap, of 2) een overzicht van alle ophef vooraf om het filmpje. Het is nu het allang verwachte en saaie "koranverzen - nieuwsbeelden" filmpje geworden.
Heeft Balkenende toch goed gedaan door de verwachtingen op te stuwen, nu kan het alleen maar tegenvallen.
Moet je eens kijken wat er in de Bijbel staat. En niet alleen dat, ook wat de Katholieke Kerk voor 1945 over Joden beweerde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Er wordt altijd wel gezegd dat we die verzen allemaal niet zo letterlijk moeten nemen, maar het staat er wel en het zaait dus haat.
Nee, Wildersdeskundige.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik ben gecertificeerd Wilderskenner, en ik zeg dat Wilders helemaal niet in staat is tot zo'n meesterzet. Hij zal zich concentreren op geweldadigheden in de Arabische wereld, wat Koranversen bijelkaar schrapen als bewijs dat de Koran dit aanmoedigt, omgeven met provocaties mbt Mohammed en de Koran.
Ja, dus? Heb je mij horen beweren dat dat geweldig is? Net zo goed verscheuren. Punt voor Wilders.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat er in de Bijbel staat. En niet alleen dat, ook wat de Katholieke Kerk voor 1945 over Joden beweerde.
En hoevele joden slachten ze af?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
Moet je eens kijken wat er in de Bijbel staat. En niet alleen dat, ook wat de Katholieke Kerk voor 1945 over Joden beweerde.
Doorgaans ben je veel agressiever, nu lijkt het alsof je teleurgesteld bent. Conform de verwachtingen? Jouw en mijn verwachtingen, ja, verwachtingen van politiek en media, nee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Viel niet tegen. Was precies conform verwachtingen, en zoals beloofd een nette film.
Ik ben niet teleurgesteld. Ik had nooit verwacht iets te zien dat ik niet al lang wist. Ik ben dus gewoon slimmer dan politiek en media, maar dat wist ik ook al lang.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:25 schreef Montov het volgende:
Doorgaans ben je veel agressiever, nu lijkt het alsof je teleurgesteld bent. Conform de verwachtingen? Jouw en mijn verwachtingen, ja, verwachtingen van politiek en media, nee.
Nooit gedacht dat je een bevestiging nodig hadquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben niet teleurgesteld. Ik had nooit verwacht iets te zien dat ik niet al lang wist. Ik ben dus gewoon slimmer dan politiek en media, maar dat wist ik ook al lang.
HAHA, volgens mij is NOFX een beetje verdwaald daarquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Monolith het volgende:
Zelfde dagen, alleen een stukje verder reizen waarschijnlijk.
Tsja, de minutenlange instructievideo over veiligheid in vliegtuigen wat je bij elke vliegreis ziet is ook "conform verwachtingen" waarvan je ook niet "verwacht iets te zien dat ik niet al lang wist". Ik vind het heel erg lauw, zeker uit jouw mond. Dat past toch niet bij Wilders, "conform verwachtingen"? Nog even en hij is ingepolderd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:26 schreef PJORourke het volgende:
Ik had nooit verwacht iets te zien dat ik niet al lang wist.
Al die angsthazen en paniekzaaiers zijn volkomen nat gegaan en niet in de laatste plaats dit uitermate zwakke kabinet met als dieptepunt de forse crisis zoals Balkenende de aankondiging van deze film noemdequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef PJORourke het volgende:
Balkenende gaat natuurlijk af als een gieter, met z'n crisis.
Kom nou, doe niet alsof of er voor de WO2 geen pogroms bestonden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En hoevele joden slachten ze af?
Heb ik geen tijd voor en ik kijk wel uit. Je moet wel gek zijn wil je dat doen in dit klimaat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:24 schreef Picchia het volgende:
Maak maar een filmpje over de bijbel, Klopkoek.
Cultuurrelativisme is sooo 2001.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef Klopkoek het volgende:
Kom nou, doe niet alsof of er voor de WO2 geen pogroms bestonden.
Inderdaad, hij gaat het debat straks nog aan ook met dat volk. Moet hij zelf weten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:30 schreef Montov het volgende:
Tsja, de minutenlange instructievideo over veiligheid in vliegtuigen wat je bij elke vliegreis ziet is ook "conform verwachtingen" waarvan je ook niet "verwacht iets te zien dat ik niet al lang wist". Ik vind het heel erg lauw, zeker uit jouw mond. Dat past toch niet bij Wilders, "conform verwachtingen"? Nog even en hij is ingepolderd.
We zouden de lafbek-in-command toch achteraf gelijk geven, zei die zelf?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
Al die angsthazen en paniekzaaiers zijn volkomen nat gegaan en niet in de laatste plaats dit uitermate zwakke kabinet met als dieptepunt de forse crisis zoals Balkenende de aankondiging van deze film noemde.
Ik zie het verschil niet eens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal ik gaan provoceren?:
[ afbeelding ]
Een Kerk en een Moskee in Marrakech...nog geen 20 meter daartussen.
Hij zit natuurlijk ondergedoken uit angst voor de rotte eieren en tomaten die zijn kant op komen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed, hebben we dat ook weer gehad. Balkenende kom uit dat crisisbureau, laf konijn!![]()
Weet ik wel zeker, nu zitten moslims allemaal in twijfel: wel of niet gaan rellen,bloed uit de rug slaan, haren uittrekken of gewoon een biertje opentrekken....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij zit natuurlijk ondergedoken uit angst voor de rotte eieren en tomaten die zijn kant op komen.
In ieder geval geen biertje opentrekken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, nu zitten moslims allemaal in twijfel: wel of niet gaan rellen,bloed uit de rug slaan, haren uittrekken of gewoon een biertje opentrekken....
Is er al een Slotervaart-020 Gaza autofik watch team aan het werk?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Weet ik wel zeker, nu zitten moslims allemaal in twijfel: wel of niet gaan rellen,bloed uit de rug slaan, haren uittrekken of gewoon een biertje opentrekken....
Ik ken genoeg moslims die bier drinken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
In ieder geval geen biertje opentrekken.
Ja, gemeentes, grijp je kans, laat de boel slopen en vraag daarna herstelsubsidie aan. Allemaal de schuld van gekke Geertje he....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is er al een Slotervaart-020 Gaza autofik watch team aan het werk?Snel, nu Job Geert nog de schuld kan geven!
Ja, het is een sterker middel dan een speech tijdens een debat, zo'n opeenvolging van beelden. Over marteling spreken klinkt minder erg dan de foto's van Abu Graib.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad, hij gaat het debat straks nog aan ook met dat volk. Moet hij zelf weten.
Maar een compilatie van feiten is als aanklacht veel sterker dan een hype over cartoons of iets dergelijks.
Ja, maar.... die verzen he... moet je niet letterlijk nemen he.... is allemaal van die tijd.... nemen ze echt niet serieus he.... verder een goed boek, ja toch??quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, het is een sterker middel dan een speech tijdens een debat, zo'n opeenvolging van beelden. Over marteling spreken klinkt minder erg dan de foto's van Abu Graib.
Ik heb het hele filmpje nog niet kunnen bekijken, maar wat komt er in voor? 9/11, Mohammed B (), paar haatimams, een bloedig ritueel, en dat soort dingen, allemaal omgeven met Koranverzen. De boodschap: Islamitisch terrorisme en extremisme is fout. Een boodschap die politiek gezien veel raagvlak heeft, maar dat is niet de centrale boodschap die Wilders heeft: Hij wil een verbod op de Koran, moslimscholen afschaffen, moskeeen terugdringen, moslimimmigratie stoppen, kortom, alle islamisering. Komt dat naar voren, zijn voorbeelden van extremistische moslims bruikbaar voor zijn standpunten?
Heleen van Royen zou geen betere novelle kunnen schrijven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, maar.... die verzen he... moet je niet letterlijk nemen he.... is allemaal van die tijd.... nemen ze echt niet serieus he.... verder een goed boek, ja toch??![]()
Inderdaad, wel of niet aan mijn reet krabben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit was Fitna.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:05 schreef Picchia het volgende:
Ik vond het eigenlijk best een boeiend filmpje. Niets nieuws, maar een compilatie van de afgelopen periode.
Staat er volgens jouw in de Koran dat je zomaar ongelovigen mag doden?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Respect hebben voor ieders diepe overtuiging.... Dus, Balkenende, jij zegt dus dat de diepe overtuiging om ongelovigen te doden respect verdient. Val kapot, laffe zak. Treed af.
Letterlijk, maar ja, zie onder....quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Staat er volgens jouw in de Koran dat je zomaar ongelovigen mag doden?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef Danny het volgende:
Vanaf een paar minuten geleden is FOK! een subforum rijker. Het themaforum 'integratie' verschijnt op de avond van de premiëre van Fitna en poogt de kloof tussen moslims en niet-moslims te overbruggen middels volwassen discussies, gezond overleg en vooral veel communicatie. Geen bashforum dus, maar hopelijk een plek waar moslims samen met niet-moslims kunnen leren van elkaar en door de vooroordelen en generalisaties heen kunnen kijken.
Welkom op Integratie
Pleefiguur, die Balk. Beelden van feiten die mensen zouden "kwetsen".quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Respect hebben voor ieders diepe overtuiging.... Dus, Balkenende, jij zegt dus dat de diepe overtuiging om ongelovigen te doden respect verdient. Val kapot, laffe zak. Treed af.
Bruggen bouwenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Danny ruikt geld!!!
Wie vertegenwoordigt die stronthoop eigenlijk?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Pleefiguur, die Balk. Beelden van feiten die mensen zouden "kwetsen".
Staat er niet in.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Letterlijk, maar ja, zie onder....
Mensen zonder mening stemmen CDA.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie vertegenwoordigt die stronthoop eigenlijk?
quote:
Zou dat strafbaar zijn?quote:
Zou tijd worden. Mensen die in Korans geloven zijn crimineel.quote:
Om rellen te krijgen, zuller er eerst een groep imams een toer moeten gaan houden om mensne op te hitsen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:44 schreef Xtreem het volgende:
Nog steeds geen berichten over moorden, autobranden of aanslagen!
Overigens: Nette film.
Dat denk ik ook, eerst ophitsen en gekmaken. Om die reden vind ik Balkenende ook een laffe zak door zo snel te oordelen en in feite gevoelens van miljoenen NIET-moslims te negeren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Om rellen te krijgen, zuller er eerst een groep imams een toer moeten gaan houden om mensne op te hitsen.
Die eerste is een egotripper en die laatste heeft het zelf uitgelokt door zichzelf zo af te beelden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:03 schreef Mutant01 het volgende:
Lol, die Deense cartoonist beschuldigd WIlders van diefstal.
Salah Edin gaat juridische stappen ondernemen, omdat zijn foto is gebruikt ipv die van Mohammed B.
Nee, en de boete daarvan zal een paar 100 euro zijn, hoogstens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:07 schreef PJORourke het volgende:
Doet ook niks af van de boodschap van de film.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, en de boete daarvan zal een paar 100 euro zijn, hoogstens.
Copyrightschending: 100 euro
Kwetsen gevoelens getrapt op lange tenen, nieuw paar schoenen: 150 euro.
Fitna: Priceless!!!
Huilebalk in Second Life?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:18 schreef Monidique het volgende:
Belanden in een absurde wereld, waarin een Nederlandse premier crisisteams opstelt en in twee talen een spoedconferentie geeft om een Ogrish-compilatie van vijf minuten...
quote:Het is niet voor het eerst dat Edin wordt verward met Mohammed B. Eerder publiceerde de gratis krant Dag al eens een foto van de rapper bij een artikel over B. "Het is niets nieuws, kan je wel zeggen", stelt Edin gelaten.
bron: Trouw
Wat een mooi liefdeseposquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:26 schreef Autodidact het volgende:
Chillen we in mijn crib. Vrouwtje is een bitch. Dit is echt de shit.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:26 schreef Autodidact het volgende:
Chillen we in mijn crib. Vrouwtje is een bitch. Dit is echt de shit.
Bij de NOS werd hetzelfde gezegd in het journaal....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:04 schreef problematiQue het volgende:
Er is mij verteld dat de dames van Hart van Nederland iets als het volgende zeiden in de context van Fitna: "Er zijn nog geen onregelmatigheden vanwege Fitna, maarja, je weet maar nooit over over een paar dagen een of andere groepering alsnog een aanslag pleegt".
SBS6 kijkers zouden gesterilliseerd moeten worden.
Dan moeten die ook gesteriliseerd wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bij de NOS werd hetzelfde gezegd in het journaal....
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moeten die ook gesteriliseerd worden.
quote:
Google Ads hiernaast.quote:Bloedmooi Arabisch Vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk. 273000 Leden 100% Gratis!
www.Muslima.com
Mét MP3quote:Amerikaanse geluidshistorici hebben in een archief in Parijs een geluidsopname gevonden die dateert van 9 april 1860. De opname, phonoautogram genoemd, is hiermee 28 jaar ouder dan de tot nu toe oudste geluidsopname. De Parijzenaar Édouard-Léon Scott de Martinville heeft de opname gemaakt.
Mensen die 800 jaar oud kunnen worden, wie gelooft zoiets nou?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Het is de bron van een aantal mooie citaten.
quote:PVV’er Graus: Fitna is opvoedende film
donderdag 27 maart 2008 | 21:09 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 28 maart 2008 | 06:34
DEN HAAG (ANP) – PVV-Tweede Kamerlid Dion Graus krijgt „kippenvel" van de anti-Koranfilm Fitna die zijn fractieleider Geert Wilders heeft gemaakt. De film bevat schokkende opnames, maar die geven volgens Graus wel een goed beeld van de realiteit.
„Laat het een heel opvoedende film zijn voor iedereen”, zei Graus donderdagavond in een reactie in de buurt van de PVV-fractie in het gebouw van de Tweede Kamer. Hij sprak de hoop uit dat mensen nu inzien hoe belangrijk het gevecht tegen de islamisering is, zoals Wilders die voert.
Graus zei dat het niet nodig is dat hijzelf als gevolg van de film persoonsbeveiliging krijgt. Zijn collega-Kamerlid Martin Bosma wilde geen commentaar geven toen hij de PVV-gang verliet.
Voor de werkkamer van Wilders staan, zoals gebruikelijk, beveiligers die de boel in de gaten houden.
Is "aanzetten tot aangifte" niet ook een overtreding cq misdrijf?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Bureaucratie was nog nooit zo makkelijk
Niet als je er een aangifteplicht van maakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:35 schreef Xtreem het volgende:
Is "aanzetten tot aangifte" niet ook een overtreding cq misdrijf?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Bureaucratie was nog nooit zo makkelijk
quote:Bij het doen van aangifte hoeven alleen de naam Geert Wilders en de naam van de film nog te worden ingevuld.
Jouw auto staat, als Marokkaanse auto, natuurlijk ook niet op de dodenlijst. Duh.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
Hmm, mijn auto staat er nog.
Een promovendus in de technische natuurkunde die ik ken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:21 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Mensen die 800 jaar oud kunnen worden, wie gelooft zoiets nou?
Oef, dat is spelen met vuur!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
Ja maar ik heb geen klein Korannetje aan mn spiegel hangen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een promovendus in de technische natuurkunde die ik ken.
Waar staat -ie? Ik wil er best een paar liter benzine en aan spenderenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
Hmm, mijn auto staat er nog.
http://www.depers.nl/binn(...)-Verdonk-helpen.htmlquote:‘Ik spreek Rita elke week’, vertelt Van Dijk. Behalve vriendinnen zijn zij aanhangers van The Secret, de gedachte dat je kunt krijgen wat je wilt door je dat heel sterk voor te stellen.
Wat een prutser is die Wilbersquote:Rustige nacht na verschijnen Fitna
Van onze redactie
gepubliceerd op 28 maart 2008 07:00, bijgewerkt op 28 maart 2008 09:28
DEN HAAG - De eerste nacht na de verschijning van de film van Wilders is rustig verlopen. Dat heeft het Nationaal Crisiscentrum vrijdagmorgen laten weten. Er hebben zich geen incidenten voorgedaan. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding meldt dat er geen verandering is opgetreden in het dreigingsniveau. Deze blijft 'substantieel', het een na hoogste niveau.
De film van Wilders is verschenen op de site LiveLeak, een soort YouTube. Het is een verzameling Korancitaten en beelden van terroristische aanslagen. (Filmstill de Volkskrant)
Op het Plein in Den Haag bij het gebouw van de Tweede Kamer was het vrijdagochtend rustig. De dranghekken die donderdag werden neergezet, stonden er nog. Van demonstranten was echter geen sprake.
Vertegenwoordigers van verschillende religieuze, levensbeschouwelijke en minderhedenorganisaties zijn vrijdagochtend in het gebouw van het ministerie van VROM aangeschoven bij minister Ella Vogelaar (Integratie) en minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie). Ze praten daar over hoe zij de anti-Koranfilm van Geert Wilders hebben ervaren.
Fouad Sidali, voorzitter van het Samenwerkingsverband Marokkanen in Nederland: ‘Zo heeft de Wilders-film een positieve uitwerking. De verschillende organisaties weten elkaar snel te vinden. Er is nauw overleg tussen de ministers en de organisaties die hier vandaag bijeen zijn.’
Balkenende
Premier Balkenende liet donderdagavond weten het verschijnen van de film te betreuren. De film had volgens hem 'geen ander doel dan het kwetsen van gevoelens'. Hij sprak enkele uren nadat Fitna donderdagavond online verscheen een verklaring uit in zowel het Engels als Nederlands. De premier meldde 'dat extremisme bestreden moest worden'. 'Laten we vooroordelen overwinnen.'
Het Openbaar Ministerie (OM) gaat onderzoek doen naar mogelijke strafbare feiten in de anti-Koranfilm van PVV-leider Geert Wilders. ‘Het onderzoek zal worden gestart’, kondigde Balkenende aan. Volgens hem zal het OM ‘uiteraard’ bezien of er strafrechtelijk over de schreef is gegaan en hoe de film zich verhoudt tot het strafrecht. In dit soort omstandigheden wordt volgens Balkenende altijd naar de juridische grenzen gekeken.
Geen opluchting
Balkenende wilde niet van opluchting spreken na het zien van de film, omdat er volgens hem een beeld van de islam wordt opgeroepen dat mensen kan kwetsen die de Koran als heilig zien. De premier vindt ook niet dat het kabinet de gevolgen van de film te zwaar heeft ingeschat. Volgens hem is het goed geweest dat het kabinet de dreigingen serieus heeft genomen. Balkenende kon nog niet zeggen hoe de reacties in de moslimlanden zijn op de film.
De film zelf heeft Den Haag weinig geschokt. 'De film van Wilders toont niets nieuws', zegt PvdA-Kamerlid Dijsselbloem. 'Wat Wilders wil is angst zaaien. Gelukkig zijn Nederlanders nuchter. We laten ons niet uit elkaar drijven.' Ook de grootste oppositiepartij de SP zag 'niets nieuws' in de film. 'Het zijn vooral oude krantenknipsels en tv-beelden, en Wilders die weer eens generaliseert', stelt de SP in een persbericht.
'Geert Wilders heeft selectief geshopt uit de Koran, verder vertoont hij oude beelden', vindt staatssecretaris Aboutaleb. 'Ik ga ervan uit dat de moslims die de beelden zien, goed gaan slapen.'
Prikkelend
VVD-leider Mark Rutte noemt Fitna een gemiste kans. 'Hij had een miljoenenpubliek dat hij had kunnen gebruiken voor het presenteren van een oplossing voor problemen met de radicale islam en integratie.' Opvallend is de reactie van SGP-leider Bas van der Vlies. Hij vond dat Wilders 'niet bewust probeert te kwetsen' en noemde de film 'een prikkelende inzet voor het debat'.
Fractievoorzitter Mariëtte Hamer van de PvdA meent dat Wilders angst zaait tegen de Koran met zijn film. Volgens haar blijft de PVV-leider wel binnen de wet. ‘De film is niets nieuws. Het zijn allemaal bekende beelden, maar hoe Wilders ze combineert is angstaanjagend.' Hamer wil niet verder gaan in haar commentaar. ‘Ik wil niemand betichten van haat zaaien’, zegt zij.
Het bakje waar de aangifte invaltquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:41 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Je hebt dus speciale aangifteformulieren voor Wilders en zijn Fitna clip, en dan moet je alsnog die twee woorden invullen. Wat is er dan wel voorbedrukt?
Ze weten het. Niemand weet hoe..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
Ja maar ik heb geen klein Korannetje aan mn spiegel hangen.
Je ziet wel vaker dat sommige bèta's echt volkomen wereldvreemde vakidioten zijn.quote:
Het schijnt ja.... De beta's in mijn omgeving gelukkig niet, maar het nadeel daarvan is dat je nog wel 'ns aangaat nemen dat iedereen logisch kan nadenken....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je ziet wel vaker dat sommige bèta's echt volkomen wereldvreemde vakidioten zijn.
Dat was ook wel te verwachten, de arrogantie gister bij P&W...wat een misselijkmakend mannetjes is het toch soms.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef Klopkoek het volgende:
Haha, dat boekje van Hans Janssen krijgt in het boekenkatern van de Volkskrant 1 ster.Voor de moeite.
Pwnd!
Gefeliciteerd. Bij deze ben je genomineerd voor de categorie:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb een Opel Corsa gekregen.
Dat is geen Mercedesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jarenlange conditionering in een streng gelovige omgeving doet wonderen wat dit soort opvattingen betreft.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het schijnt ja.... De beta's in mijn omgeving gelukkig niet, maar het nadeel daarvan is dat je nog wel 'ns aangaat nemen dat iedereen logisch kan nadenken....
Maar 5 jaar lang Wetenschappelijk Onderwijs zou ook wonderen moeten doen voor het vermogen om kritisch na te denken....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jarenlange conditionering in een streng gelovige omgeving doet wonderen wat dit soort opvattingen betreft.
Wat zit iedereen toch altijd te zeiken op die corsaatjes, je kan er lekker mee in de bocht scheuren en het zijn auto's die gemaakt zijn voor praktisch gebruik, ze kunnen tegen een stootje dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat boekje van die Islamdeskundige die bij het Journaal zat wordt ook geresenceerd. Die krijgt drie sterren. Kritiek daarop is weer dat het te cultuurrelativistisch is en teveel begrip opbrengt voor het goedpraten van de Jodenvervolging.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was ook wel te verwachten, de arrogantie gister bij P&W...wat een misselijkmakend mannetjes is het toch soms.
Met wat vermogen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het 'wetenschappelijke' aspect van ingenieurs studies valt vaak nog wel aardig tegen. Het is allemaal vrij toegepast en men lijkt dan ook niet echt te begrijpen hoe de wetenschap nou eigenlijk precies functioneert. Zo wist betreffende persoon mij ook te melden dat evolutie van eencellige organisme naar de mens nooit 'bewezen' is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar 5 jaar lang Wetenschappelijk Onderwijs zou ook wonderen moeten doen voor het vermogen om kritisch na te denken....
Frappant. En dat terwijl beta's er vaak op hameren dat zij de 'echte' wetenschap zijjn, in tegenstelling tot alpha's of gamma's....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het 'wetenschappelijke' aspect van ingenieurs studies valt vaak nog wel aardig tegen. Het is allemaal vrij toegepast en men lijkt dan ook niet echt te begrijpen hoe de wetenschap nou eigenlijk precies functioneert. Zo wist betreffende persoon mij ook te melden dat evolutie van eencellige organisme naar de mens nooit 'bewezen' is.
Gvd. Wat een lelijke kutbak. Nou ja daar valt nog wel overheen te komen, maar die stoelen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Bij deze ben je genomineerd voor de categorie:
"Bekrompen burgermannetje"
1.3 CDTIquote:
Een deel van de gamma-wetenschappers komt dan wel weer uit de betakant overwaaien.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Frappant. En dat terwijl beta's er vaak op hameren dat zij de 'echte' wetenschap zijjn, in tegenstelling tot alpha's of gamma's....
Alleen met wind mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
0-100 in 30 seconden?
Wees blij dat je een auto van de zaak hebt.quote:
En inhalen op de snelweg kan alleen als het bergafwaarts gaat, en nog dan moet de begrenzer van de vrachtwagen niet te los staan afgesteld....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
0-100 in 30 seconden?
Je hebt natuurlijk enerzijds bèta's die zich met fundamentele wetenschap bezighouden en anderzijds bèta's die zich met toegepaste wetenschap bezighouden. Ingenieurs vallen in de laatste categorie over het algemeen. Die laatste categorie is zich veel minder bewust van de onzekerheid die inherent is aan de wetenschap. Als je uitgaat van een reductionistische visie dan kun je stellen dat psychologie te herleiden is tot biologie, biologie tot scheikunde, scheikunde tot natuurkunde, etcetera. Wat dat betreft hebben bèta's een punt als ze stellen dat ze op een 'fundamenteler' niveau bezig zijn. Daarnaast is wetenschap op een 'hoger niveau' vaker genoodzaakt om een meer statistische benadering te kiezen aangezien het door de vele onderliggende oorzaken bijna niet mogelijk is om een deterministische benadering te kiezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Frappant. En dat terwijl beta's er vaak op hameren dat zij de 'echte' wetenschap zijjn, in tegenstelling tot alpha's of gamma's....
Owquote:
Wat helemaal ergerlijk is dat de fiscale bijtelling pas geschrapt wordt op het moment dat de verklaring geen privé-gebruikt auto ontvangen is van de belastingdienst. Er staat in de aanvraag dat ik die binnen 8 weken ontvang. Je kan ook niet met terugwerkende kracht het bedrag terugvorderen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ow.
Er gaat toch wel een trein naar Delft?
Moet je het lang uithouden met deze auto, of is dit een tijdelijk bakje?
Welkom in deze ChristelijkSociaalDemocratischNivellerendeBureaucratischeDictatuur.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat helemaal ergerlijk is dat de fiscale bijtelling pas geschrapt wordt op het moment dat de verklaring geen privé-gebruikt auto ontvangen is van de belastingdienst. Er staat in de aanvraag dat ik die binnen 8 weken ontvang. Je kan ook niet met terugwerkende kracht het bedrag terugvorderen.![]()
PURE DIEFSTAL.![]()
![]()
![]()
Dan emigreer je maar of stem je op een partij die dat verandert.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat helemaal ergerlijk is dat de fiscale bijtelling pas geschrapt wordt op het moment dat de verklaring geen privé-gebruikt auto ontvangen is van de belastingdienst. Er staat in de aanvraag dat ik die binnen 8 weken ontvang. Je kan ook niet met terugwerkende kracht het bedrag terugvorderen.![]()
PURE DIEFSTAL.![]()
![]()
![]()
PvdF!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan emigreer je maar of stem je op een partij die dat verandert.
Die valt een beetje buiten de leeftijd / 2 + 7 regel, gok ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:24 schreef Aoristus het volgende:
het is weer lente. Net flirte een ~17 jarig meisje met me in de supermarkt
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:24 schreef Aoristus het volgende:
het is weer lente. Net flirte een ~17 jarig meisje met me in de supermarkt
Eigen schuld, in een Islamitische samenleving zou je alleen dhimmi-belasting betalen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
PURE DIEFSTAL.![]()
![]()
![]()
Welke regelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die valt een beetje buiten de leeftijd / 2 + 7 regel, gok ik.
ze was met de fiets van haar mammaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik stond net met een aansteker in mijn hand.
De /2+7 regel.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Welke regel
[..]
ze was met de fiets van haar mamma
Meer SinterSmurf ...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:48 schreef Autodidact het volgende:
Jezus. Ze lijkt wel een Ayatollah.
[ afbeelding ]
http://www.depers.nl/binn(...)reactie-moslims.html
Het lijkt meer op zo'n band die pastoors ook over hun kostuum aan hebben. Ik vind het dan ook onnodige kwetsend richting Moslims om met Katholieke symbolen te gaan pronken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:48 schreef Autodidact het volgende:
Jezus. Ze lijkt wel een Ayatollah.
[ afbeelding ]
http://www.depers.nl/binn(...)reactie-moslims.html
De minimumleeftijd van een potentieële vriendin = je eigen leeftijd / 2 + 7.quote:
Que? Wiens regels zijn dat? Die van Ordina of die van de belastingdienst?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
PURE DIEFSTAL.![]()
![]()
![]()
Grappig idee voor een film, ook nog goed uitgewerkt dus?quote:
De muts vd administratie beweerde dat en kwam met een vage quote van de belastingsite. Een telefoontje naar de belastingtelefoon gaf gelukkig goed nieuws. Ik krijg via het loon het onterechte betaalde bedrag aan fiscale bijtelling terug.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Que? Wiens regels zijn dat? Die van Ordina of die van de belastingdienst?
Ik krijg net een telefoontje dat men mijn cv wil hebben voor een klus in .. de plaats waar mijn vorige klus was, die ik te ver rijden vond. Ik heb toch maar gehapt - voor flink meer geld wil ik nog wel drie maand die kant op
.
En ik werk nu thuis, wat me instaat stelt om een korte pauze in te lassen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:54 schreef sigme het volgende:
Ah, gelukkig maar. Niet al is rampspoed!
Zeker. Hele film draait min of meer om hoe mensen met gehandicapten omgaan, dat hebben ze in deze vorm gegoten en dat is zo goed gelukt. Zeldzaam intelligente, grappige en goed geacteerde film.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Grappig idee voor een film, ook nog goed uitgewerkt dus?
Ghe.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En ik werk nu thuis, wat me instaat stelt om een korte pauze in te lassen.
Oeps.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:46 schreef Xtreem het volgende:
De /2+7 regel.
Je mag alleen friemelen met meisjes die jouw leeftijd gedeeld door 2, plus 7 zijn. Als jij 20 bent, moet zij 17 zijn. Ben je 30, moet zij minimaal 22 zijn....
Liberalen ronden naar beneden af, conservatiefjes naar boven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:45 schreef PJORourke het volgende:
Btw, wat doe je als je leeftijd een oneven getal is? Neem je de entier?
Ouwe bok.quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een magneet ben voor jong grut.quote:
Da's naar eigen goeddunken......quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:45 schreef PJORourke het volgende:
Btw, wat doe je als je leeftijd een oneven getal is? Neem je de entier?
Dat zei Ad v/d Berg ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een magneet ben voor jong grut.
Babyface dus ..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een magneet ben voor jong grut.
blonde stiekels.quote:
bejegek, die jongen heeft nog nooit een slag gewerkt man.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's naar eigen goeddunken......
Kom, jij bent liberaal, jij wordt geacht instaat te zijn om zelfstandig na te denken, regels te interpreteren....
Dit is nou al de tweede keer in beperkte tijd dat je door de mand valt!
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
blonde stiekels.
Ik heb toch al duidelijk gemaakt dat ik herhaaldelijk in de overtreding ben geweest? Ben wel zo econometrisch om de precieze rekenkunde achter de regel te willen kennen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:11 schreef Xtreem het volgende:
Da's naar eigen goeddunken......
Kom, jij bent liberaal, jij wordt geacht instaat te zijn om zelfstandig na te denken, regels te interpreteren....
Dit is nou al de tweede keer in beperkte tijd dat je door de mand valt!
Blonde manslut.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb toch al duidelijk gemaakt dat ik herhaaldelijk in de overtreding ben geweest? Ben wel zo econometrisch om de precieze rekenkunde achter de regel te willen kennen.
En dan nog durven zeuren over neukende politici.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb toch al duidelijk gemaakt dat ik herhaaldelijk in de overtreding ben geweest? Ben wel zo econometrisch om de precieze rekenkunde achter de regel te willen kennen.
Gaf het verschil in de flexibiliteit van de organisatie dan geen problemen bij de operations?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, ik spreek vanuit de praktijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:08 schreef Monolith het volgende:
En dan nog durven zeuren over neukende politici.
Zie, het is niet alleen maar "Eruit"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:10 schreef Mutant01 het volgende:
Wilders zegt hulde tegen moslims...nu breekt mijn klomp...ik bedoel...bagla.
Zijn politici 'ns hands on bezig, is het weer niet goedquote:
Het verschil in dit soort flexibiliteit niet nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:11 schreef Xtreem het volgende:
Gaf het verschil in de flexibiliteit van de organisatie dan geen problemen bij de operations?
Waren er dan handen bij betrokken? Je weet meer dan ik...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef Xtreem het volgende:
Zijn politici 'ns hands on bezig, is het weer niet goed
Een Crossaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hands on, of enige andere intieme BiLa.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waren er dan handen bij betrokken? Je weet meer dan ik...
Ach het is echt voortgekomen uit het toegepaste hoger technisch onderwijs. Allemaal heel mooi, leuk en ingewikkeld maar wetenschappelijk in academische zin lang niet altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Welke wel dan!?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het verschil in dit soort flexibiliteit niet nee.
Oh wat vind ik het erg dat ik m'n auto in heb moeten leverenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De muts vd administratie beweerde dat en kwam met een vage quote van de belastingsite. Een telefoontje naar de belastingtelefoon gaf gelukkig goed nieuws. Ik krijg via het loon het onterechte betaalde bedrag aan fiscale bijtelling terug.
En als het goed is krijg ik van de ING carlease een auto uit een grotere klasse (HC ipv HB).
De fiscale bijtelling is niet ongunstig tov, onderhoudskosten+verzekering+wegbelasting+benzine. Maar ja zodra je iets anders wilt dan mainstream... Dan zit je meteen vast in een bureaucratische deegmolen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh wat vind ik het erg dat ik m'n auto in heb moeten leveren!
Tongue-on, vermoed ik, als ik Mei Li zo zie...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:49 schreef Xtreem het volgende:
Hands on, of enige andere intieme BiLa.....
De bijtelling is in elk geval hoger dan die van mijn fietsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De fiscale bijtelling is niet ongunstig tov, onderhoudskosten+verzekering+wegbelasting+benzine. Maar ja zodra je iets anders wilt dan mainstream... Dan zit je meteen vast in een bureaucratische deegmolen.
Waarom geen diesel, met wat slaolie van de Lidl?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:06 schreef du_ke het volgende:
De bijtelling is in elk geval hoger dan die van mijn fiets. En als ik straks toch een auto wil koop ik wel een slagschip op gas
.
Dat stinkt zoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom geen diesel, met wat slaolie van de Lidl?
Beetje oliebollenlucht. Ik vind het wel wat hebben. Al sta je wel een uur lang literflessen leeg te schenken.quote:
Ja en daar heb ik het geduld niet voorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beetje oliebollenlucht. Ik vind het wel wat hebben. Al sta je wel een uur lang literflessen leeg te schenken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liberalen ronden naar beneden af, conservatiefjes naar boven.
Tsja, Moslims hebben geloof, net als hijzelf als Christen. Blijkbaar moet je functionerende mensen beschermen. Iemand die tegen welk geloof dan ook ageert kan natuurlijk, zoals hij al eerder zei, niet functioneren. Dat snapt toch iedereen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef Picchia het volgende:
Balkenende doet zo te zien nog steeds zijn best om de situatie te laten escaleren. Moslims worden gekwetst. Moslims worden gekwetst. Moslims worden gekwetst.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:22 schreef PJORourke het volgende:
Opel Corsa. Een collega van mij heeft hem net weggedaan omdat hij er nog geen vrachtwagen mee in kon halen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:22 schreef PJORourke het volgende:
Opel Corsa. Een collega van mij heeft hem net weggedaan omdat hij er nog geen vrachtwagen mee in kon halen.
Wordt ook traditioneel in gekotst na bedrijfsfeestjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wrijf het er maar in. (en hij ruikt zuur
)
Het is ook niet echt volgens afspraak dat ik deze heb gekregen. Gelukkig is het shortlease.
Echt fantastisch. Iedere zelfrespecterende moslimorganisatie haalt z'n schouders op en roept binnen en buitenland op kalm te doen, en Balkenende doet alles om ervoor te zorgen dat het alsnog een crisis wordt. Alsof hij z'n gelijk wil halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef Picchia het volgende:
Balkenende doet zo te zien nog steeds zijn best om de situatie op te blazen en te laten escaleren. Moslims worden gekwetst. Moslims worden gekwetst. Moslims worden gekwetst.
Als jij iets over de joden te melden hebt....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:34 schreef sneakypete het volgende:
aaargh zelfs de SC gaat over moslims/wilders. Mensen klik eens terug naar dit subforum. Een stuk of TIEN (!!) topics over hetzelfde onderwerp, met elke keer dezelfde argumenten.
Ik zou zeggen, doe er wat aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:34 schreef sneakypete het volgende:
aaargh zelfs de SC gaat over moslims/wilders. Mensen klik eens terug naar dit subforum. Een stuk of TIEN (!!) topics over hetzelfde onderwerp, met elke keer dezelfde argumenten.
Misschien bekeer ik me nog welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:41 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe er wat aan.
Ah toe, stel Balkje niet teleur!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn er nou nog aanslagen geweest?
Jammer voor Wilders trouwens, zijn "film" heeft niet voor de gewenste felle discussies gezorgd.quote:
Neuh, het is gewoon weer een zet in een loopgravenoorlog die al bijna zeven jaar duurt. Alle argumenten zijn wel bekend, maar de regering blijft autistisch...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Jammer voor Wilders trouwens, zijn "film" heeft niet voor de gewenste felle discussies gezorgd.
Hij heeft het wel voor elkaar gekregen dat voor het eerst in welk land te wereld dan ook een MP LIVE het volk in meerdere talen tewoordstaat over een filmpje op een youtube achtige site.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Jammer voor Wilders trouwens, zijn "film" heeft niet voor de gewenste felle discussies gezorgd.
Weer een stap dichterbij je doel om XP te installeren zonder cd/dvd-rom spelerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:31 schreef EchtGaaf het volgende:
@Mr.X1982
Dank voor je tip mbt xcopy /e![]()
Nu heb ik wel alle files gekopieerd.
Ga nu kijken of installatie nu wel lukt
Hij zou het voor elke youtube film moeten doen,quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft het wel voor elkaar gekregen dat voor het eerst in welk land te wereld dan ook een MP LIVE het volk in meerdere talen tewoordstaat over een filmpje op een youtube achtige site.
Welja!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moeten die ook gesteriliseerd worden.
Het is een wanvertoning in het algemeen dat men zoveel tijd, geld, energie en onzin steekt in een fucking filmpje van 15 minuten terwijl er eerder nog vele malen aangekondigd was dat het zelfs nog korter zou zijn.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hij staat rotsvast in de traditie van De Geer.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:27 schreef MrX1982 het volgende:
Balkenende, onze leider.
Wat een wanvertoning was dat gister.
en De Goor?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef PJORourke het volgende:
Hij staat rotsvast in de traditie van De Geer.
Dit is dan ook echt een voorbeeld van de Amerikanisering van onze samenleving.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een wanvertoning in het algemeen dat men zoveel tijd, geld, energie en onzin steekt in een fucking filmpje van 15 minuten terwijl er eerder nog vele malen aangekondigd was dat het zelfs nog korter zou zijn.
1,2,3, WAT EEN MONGOLEN!
Er zijn inderdaad een hele hoop mensen die flink door de mand zijn gevallen door hun gedragingen de afgelopen tijd. Het was nog net niet de afkondiging van een apocalypsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is aan wanvertoning in het algemeen dat men zoveel tijd, geld, energie en onzin steekt in een fucking filmpje van 15 minuten terwijl er eerder nog vele malen aangekondigd was dat het zelfs nog korter zou zijn.
1,2,3, WAT EEN MONGOLEN!
Jakkes.quote:
Ik begrijp nog steeds niet waarom door dat beetje sneeuw er zulke files zijn ontstaan. Wat zijn dat allemaal voor zondagsrijdersquote:
Dat zijn al die Corsa's, een beetje sneeuw veroorzaakt gelijk zoveel meer luchtweerstand dat harder dan 70km/u er gewoon niet meer in zit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom door dat beetje sneeuw er zulke files zijn ontstaan. Wat zijn dat allemaal voor zondagsrijders.
Of mensen die gewoon niet kunnen autorijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:00 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dat zijn al die Corsa's, een beetje sneeuw veroorzaakt gelijk zoveel meer luchtweerstand dat harder dan 70km/u er gewoon niet meer in zit.
Goed voor jequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:54 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb de A58, een overvol jaren '70 product.
quote:AZ-spelers moeten 'door het vuur gaan' voor Van Gaal
28/03/2008 20:45
De spelers van AZ hebben een voortijdige afscheid van Louis van Gaal (voorlopig) voorkomen. Maar ze moeten de laatste kans grijpen wil de coach ook blijven.
Eerder Colijn. Een groot voorbeeld voor hem (heeft hij eens gezegd).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij staat rotsvast in de traditie van De Geer.
Ik denk dat de wegcapaciteit geen enkele marge meer heeft. En beetje tegenslag en alles staat stil...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom door dat beetje sneeuw er zulke files zijn ontstaan. Wat zijn dat allemaal voor zondagsrijders.
Wacht maar tot mijn film uitkomt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki is weer even opgeborgen. Jammer, net nu de Wildersfilm uit is....
God steekt zijn piemol in Allah's poepert?quote:
Nee, veel erger nog. Ik ga in de stront roeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
God steekt zijn piemol in Allah's poepert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |