Gewoon ergens in de nacht afspreken bij een toffe 24-uurs tent en dan goedkope halve liters drinkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ken de weg niet op Sziget zelf, maar ik denk het beste op day zero misschien, aangezien iederee dan nog een klein beetje nuchter is...
Ja, die vliegen nog vanaf Eindhoven, alleen dat kost nu 180 eurie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:44 schreef -skippybal- het volgende:
Vliegt Wizz-Air niet meer vanaf Eindhoven? Was vorig jaar goed te doen voor 140 euro (retour)
Wel een gare maatschappij overigens. Ik kon met m'n 1.90 nauwelijks met m'n kont op de stoel komen omdat het zo krap was
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=goed+management&meta=quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:49 schreef n0r het volgende:
Er vliegt wel wat vanaf Eindhoven. Maarja, nu vlieg ik voor 100 euro vanaf Dortmund
Krijg er echt steeds meer zin in
En ik denk dat je een fokmeet op Sziget zeer strak moet regelen wil je hem laten slagen
Krijg je maar 1 keer in het kwartaal uitbetaald ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:29 schreef BOKA het volgende:
Wil ik nog geld hebben tijdens Sziget moet ik de pre-partys hier laten schieten.
Das meer een soort pre-party voor Sziget, kun je anders Szigetgangers ontmoeten en worden vrijkaarten/cashbacks weggegeven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:28 schreef n0r het volgende:
Ik weet eigenlijk niet echt wat ik me bij die Szigetparty's voor moet stellen
Ik moet vrijdag overigens ook al in de effenaar zijn.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Krijg je maar 1 keer in het kwartaal uitbetaald ofzo?
Nee gek, lekker met de trein.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:27 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat er niemand vliegen trouwens? Kost ook geen drol met Ryanair
Welke maatschappij? En wat is de kans dat ik nog een goedkoop kaartje kan fixen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:24 schreef Lars_Lars het volgende:
Ik vlieg voor 55 vanaf Keulen, Vanuit Nederland kwam ik inderdaad ook niet onder de 140.
Vorig jaar met de trein gegaan, was prima te doen tot munchen...Toen moesten we over in de brakke nachttrein die ons naar boedapest bracht...terugreis same en ook nog 3x zo duur dan vliegen...
Voor mij was de keuze dit jaar snel gemaakt!
Met German Wingsquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Welke maatschappij? En wat is de kans dat ik nog een goedkoop kaartje kan fixen?
Maar Lowlands zelfquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:15 schreef Apfelsaft het volgende:
Waarom moeten Lowlands en Sziget nou weer tegelijk vallenDe Lowlands line-up is echt vet, maar die van Sziget zou ik ook voor geen cent willen missen
* Juicyhil giltquote:
Ik wou net zeggen: En hoe oud was je ook alweerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:35 schreef releaze het volgende:
Nog veel nachtjes en dan gaan we met vakantie
naar sziget toe en ik heb toch echt wel zin
want kamperen vind ik echt waanzinnig leuk hoor
tis gezellig met vriendjes vrienden achterin
en zo'n reisje er naartoe
word je zo verschrikkelijk moe
maar dat kan me werkelijk echt niet zoveel schelen
en die camping waar we staan
nou daar ligt het echt niet aan
want dat is het juist daar gaan veel mensen spelen!
vrij naar kinderen voor kinderen
Ook!quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:27 schreef Lethe het volgende:
The Killers & The Kooks maken mij wel weer wat blijer
Same herequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:16 schreef Agiath het volgende:
Vooralsnog geen bands waar ik echt warm van word, maar ik ga ook voor de belevenis
Oke behalve pendulum misschienquote:
Inderdaad, ik haat vrij weinig muziek, maar britpop hoort daar toch echt wel bij.quote:
Heb ik al gedaan:quote:Op zondag 15 juni 2008 21:37 schreef basmens het volgende:
eens even een lijstje maken van artiesten die ik iig wil zien.
1 |
quote:
Maandag is er nog helemaal niets te doen. Dinsdag zijn 's avonds de barren wel open, en treed Iron Maiden op (quote:Op zondag 15 juni 2008 21:37 schreef basmens het volgende:
thnx juicy, is even een lijstje maken van artiesten die ik iig wil zien.
ma en dinsdag niet echt mensen die dan optreden? Of zijn het dan alleen kleinere bands?
Lauren harris treed ook opquote:Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Maandag is er nog helemaal niets te doen. Dinsdag zijn 's avonds de barren wel open, en treed Iron Maiden op (). Vanaf woensdag begint het pas
Discotheken zijn kut in Buda. Stervensduur en je kan je de kont niet keren zonder gelijk 5 HIV-hoeren aan je te hebben hangen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet iemand nog wat leuke discotheken in Budapest zelf?
Ok thanks, ga ik dat doenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Discotheken zijn kut in Buda. Stervensduur en je kan je de kont niet keren zonder gelijk 5 HIV-hoeren aan je te hebben hangen.
Eén eiland ten zuiden van Sziget zeg maar, heb je wel toffe shit. 80 cent entree en dan heb je twee podia. Hangt dan van de dag af wat voor een muziek er is. Rock, hiphop, electro, DJ die draait... Goedkoop en een leuke mengeling tussen Hongaren en toeristen/Szigetgangers
Als het hiphop (of : r Urbanliever) nacht is trouwens niet gaan. Even veel paupers als in Nederland bij dat soort feesten...
Maarrrr, het allertofste is om flink te ouwehoeren met wat Hongaren in parkjes en op pleintjes in de avond die wat aan het drinken zijn. Voor je het weet nodigen ze je mee uit naar suppertoffe feestjes in leegstaande flats of binnenplaatsen. En dan zit je een beetje tussen de Hongaarse studenten en ietwat alternatieven. Allemaal superaardig
He dat klinkt leuk...quote:Op maandag 16 juni 2008 11:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maarrrr, het allertofste is om flink te ouwehoeren met wat Hongaren in parkjes en op pleintjes in de avond die wat aan het drinken zijn. Voor je het weet nodigen ze je mee uit naar suppertoffe feestjes in leegstaande flats of binnenplaatsen. En dan zit je een beetje tussen de Hongaarse studenten en ietwat alternatieven. Allemaal superaardig
Aranyi Aszok bar? Gezellig bij de karaoke?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ff back 2 business, de eerste FOK-Sziget-meet hoe gaan we die organiseren. Zullen we met zn allen op day Zero ergens afspreken bij een barretje, iemand een suggestie. Want het lijkt me best gezellig, de eerste buitenlandse fok-meet
Anders sturen we allemaal onze telefoonnummers naar 1 persoon en die dat in een excel-sheetje bijhoud?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:21 schreef -skippybal- het volgende:
Mij lijkt het ook wel leuk. Al blijf ik wel van mening dat als het zonder telefoonnummers het een epische faal gaat worden
Maarja, nog genoeg tijd om te plannen
Ik sta er ook al op day -1, kan ik rustig een plekje uitzoeken en Boedapest een beetje verkennen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:33 schreef Rubbish11 het volgende:
Je kunt tot 3 dagen vóór dag 0 al op het terrein. 3 en 2 dagen vante voren kun je er al staan voor 10 euro per nacht extra
En waar je dan gaat staan kun je dan gewoon de het hele festival blijven staan? Of moet je dan je tentje weer verplaatsen? Want ik dacht dat ik gelezen had dat het een tijdelijke camping was...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:33 schreef Rubbish11 het volgende:
Je kunt tot 3 dagen vóór dag 0 al op het terrein. 3 en 2 dagen vante voren kun je er al staan voor 10 euro per nacht extra
+1, alleen kom ik sowieso wel op dag -1 aan uiterstquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef remcoUT het volgende:
*meldt zich ook.
Wanneer ik precies aankom weet ik nog niet, want ik ga eerst een stukje interrailen. Day Zero wil ik er als het goed is wel zijn.
Je kan ook gewoon een interrailticket nemen en de treinen op de dag pakkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:41 schreef Bellah het volgende:
Ik moet nog een beetje uitzoeken hoe ik er kom :$ Met de trein, was het plan... Maar kaartjes dus op
Gewoon zwart rijden, 35 euro boete is toch niet zoveel?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:41 schreef Bellah het volgende:
Ik moet nog een beetje uitzoeken hoe ik er kom :$ Met de trein, was het plan... Maar kaartjes dus op
Gewoon teleporten naar Hongarije, moet prima lukke.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:48 schreef n0r het volgende:
Ik heb overigens al over een mogelijke oplossing voor het ik-ga-met-het-vliegtuig-en-kan-dus-geen-softdrugs-meenemen probleem.
Ik ben er toch een week eerder, ik boek vantevoren een camping.
Op de dag dat ik vlieg doe ik een mooi gevulde bubbeltjes-evelop op de post.
Ik geloof dat het niet toegestaan is zomaar iemands post te openen?
Het lijkt me ook sterk dat ze op het postkantoor drugshonden gebruiken?
Iemand ervaring mee ?
Ja joh, je komt er sowieso wel. En je maakt altijd vette dingen mee op reis.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:31 schreef Bellah het volgende:
Hahaha ehm, we gaan het avontuurlijk doenGewoon in de trein stappen en dan met 'n kaartje maar kijken waar we uitkomen. Drie dagen van tevoren, moet te doen zijn, met overnachtingen in hostels... Cool
Nou, Ziggi komt toch.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had toch wel een echt grote act verwacht zoals pearl jam, peppers, u2, ac/dc, metallica, etc.. Het wordt zeker feest, ook zonder grote acts
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |