Dat is een klant van ons.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Kuijpers. Het viel me op dat die ook Goes en PGO levert.
Patsergedrag toevallig?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vandaag een quad met 5km op de teller over de kop gegaan.
5kmh is wel heel knapquote:Op zondag 30 maart 2008 22:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kijk, dit soort dingen krijg ik dan met mijn toen nieuwe brommer voor elkaar, maar hoe doe je dat in hemelsnaam met een quad?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
kan je niet met je eigen brommert erheen en het ding duwen?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:00 schreef Geqxon het volgende:
20 kilometer met een brommer aan de hand lopen, weet iemand of een normaal gezond persoon dat gaat lukken?
Ik heb namelijk een hele toffe brommer gevonden, echter met een vernaggeld blok. Een busje of kar heb ik helaas niet...
Met fietsen doe ik dat wel eens, maar een 60 kilo wegende brommer aan mijn linkerhand meetrekken? Ik vind het al linke soep als ik een boodschappentas aan mijn stuur moet hangen.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
kan je niet met je eigen brommert erheen en het ding duwen?
Of heb je er geen 1 meer?
Haha, dat kan altijd.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met fietsen doe ik dat wel eens, maar een 60 kilo wegende brommer aan mijn linkerhand meetrekken? Ik vind het al linke soep als ik een boodschappentas aan mijn stuur moet hangen.
Ik kom er wel uit.
Ja, we stonden op een beurs (gennep on wheels) en ik moest daar samen met een collega demo's geven met de quads.quote:
Ik ben jaloers ja, maar in positieve zinquote:
is te doen.. maar dan zoek je letterlijk elke manier om gewoon te lopen of te rijden ipv te duwen.. sleep hem gewoon?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:00 schreef Geqxon het volgende:
20 kilometer met een brommer aan de hand lopen, weet iemand of een normaal gezond persoon dat gaat lukken?
Ik heb namelijk een hele toffe brommer gevonden, echter met een vernaggeld blok. Een busje of kar heb ik helaas niet...
Slepen kan ook, maar het ding heeft helaas geen remmen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
is te doen.. maar dan zoek je letterlijk elke manier om gewoon te lopen of te rijden ipv te duwen.. sleep hem gewoon?
Zijn de rollerbank boetes ook omhoog gegaan? Dus had ik gisteren een gigantische 30 euro kwijt geweest ofzo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:07 schreef Gibeon het volgende:
Vanaf vandaag 45 in bebouwde kom he. En de meeste boetes zijn met 20% omhoog gegaan
(nee geen grap, google maar)
Ik kom net bij die gast vandaan waar ik de MT van koop.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:12 schreef Xenwolfie het volgende:
Er was vandaag een rollerbank voor onze school. Ik kom daar dus aanrijden, komt meneer de motornazicommunistischejood mij even gebaren dat ik hem moet volgen. Nou ik dacht dus kut, brommerrijbewijsje kwijt totdat ik hem afgevoerd liet zien. Mijn arme Rieju werd dus zwaar mishandeld op de rollerbank, met als eindscore 67km/h
![]()
![]()
. ¤35 boete
. Het waren van die agenten in opleiding die blijkbaar nog nooit geschakeld hebben. Ze lieten hem eerst 2 keer afslaan. Derde keer proberen kregen ze hem aan de gang, maar volgens mij dachten ze dat ik een AM5 heb in plaats van een AM6 dus stopte ze al doodleuk bij de 5e versnelling. Bovendien lieten ze na elke versnelling flink het gas los zodat die telkens in snelheid terug viel. Overigens waren die agenten wel aardig, ik kreeg geen boete voor het niet bij mij hebben van mijn kenteken bewijs
.
In andere woorden, ik heb toch best wat geluk gehad bij dit zionistisch complot voor de school.
Opgevoerde scooters waren gewoon de lul. 1 ingenomen omdat die 104 ging.
Schakelen is inderdaad niet al te moeilijk, ik snap niet waarom die aspirant agenten dat ook niet kunnen. Of dat die motoragent dat anders niet ging doen (gelukkig maar, want dan had ik wel een hoge boete gehad). En negeren kan ik niet, want er was een motorzionist/jood/muis/welke bijnaam dan ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:09 schreef Sjibble het volgende:
btw, ik had ze keihard gepwnd door het te negeren, en als ze je hebben zeggen dat je er toch niet in trapt.
Die tellers gaan ook maar tot 99... dus 104 is ook een grap
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:31 schreef centenbakkie het volgende:
sjibble kan niet schakelen daarom moet ik het voor hem doen vrijdag
ZOMG HELD!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heb vandaag overlegd over het plan om een buggy om te bouwen tot promobuggy.
Was goed
Voorlopige planning:
CR500 2takt blok erin,
Verlagen, brede velgen eronder etc,
Oranje zwarte kleurstelling (kleuren van het bedrijf)
Alleen nog ff over het budget overleggen.
Er stond 67 op de lollerbankteller en meneer de aspirant agent liet mij dus gewoon gaan met een kleine boete. Volgens mij pikken ze hem echtn iet gelijk in als ie boven de 65 gaat hoor. Ik denk dan toch dat je meer aan de 80 moet gaan denken. 65 lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk (ook al staat het wel in de wet neem ik aan). Ze hebben jouw kenteken(bewijs?) dus eens gestolen omdat ie harder dan 65 ging?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef fs180 het volgende:
neen, alleen als ze hem innemen, boven de 65 -> 1x kwijt
En jij had geen kentekenpapierenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Er stond 67 op de lollerbankteller en meneer de aspirant agent liet mij dus gewoon gaan met een kleine boete. Volgens mij pikken ze hem echtn iet gelijk in als ie boven de 65 gaat hoor. Ik denk dan toch dat je meer aan de 80 moet gaan denken. 65 lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk (ook al staat het wel in de wet neem ik aan). Ze hebben jouw kenteken(bewijs?) dus eens gestolen omdat ie harder dan 65 ging?
Ja had iemand vandaag op school ook, 67 op de roller, 54 na correctie, 50 toegestaan dus maar 35 euro boetequote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Er stond 67 op de lollerbankteller
Ze deden ook nogal vaag met de correctie, was het niet zo dat er 6km/h af mag met een snelheid in de 60? Ik hoorde ze over 10km/h correctie praten.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:45 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ja had iemand vandaag op school ook, 67 op de roller, 54 na correctie, 50 toegestaan dus maar 35 euro boete
65 na correctie natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Er stond 67 op de lollerbankteller en meneer de aspirant agent liet mij dus gewoon gaan met een kleine boete. Volgens mij pikken ze hem echtn iet gelijk in als ie boven de 65 gaat hoor. Ik denk dan toch dat je meer aan de 80 moet gaan denken. 65 lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk (ook al staat het wel in de wet neem ik aan). Ze hebben jouw kenteken(bewijs?) dus eens gestolen omdat ie harder dan 65 ging?
en dan .. dan rij je ook nog zonmder rbw.. scooter logica?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En jij had geen kentekenpapieren
mja, puchframe met kenteken gewoon.
Kan je toch ook doen met MT's.
Koopt een MT frame op motorkenteken. Zet ik de boel over, enige wat me gaat kosten zijn de 9 euro om over te schrijven
Ehm, dan haal ik natuurlijk wel een motorrijbewijsquote:Op woensdag 2 april 2008 18:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dan .. dan rij je ook nog zonmder rbw.. scooter logica?
en mn frame is best aangepast
Goeie!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef mstr het volgende:
Geqxon, je kan ook gewoon die ketting van die brommer afhalen. Dan draait 't wiel makkelijk en hoef je niet hard te duwen?
(Mocht je andere ideeen hebben gehad, ik heb het topic niet doorgelezen verder)
250... krijg je daar nog wel wat voor?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:19 schreef fs180 het volgende:
ik zou dr max 250 voor geven..
bel gewoon een boer op in frieland, elke boer weet dr wel een paar
ja mt of mb kost 250 in gemi staatquote:Op donderdag 3 april 2008 13:14 schreef Sjibble het volgende:
[..]
250... krijg je daar nog wel wat voor?
moet op kenteken staan he.
En vandaag zou ik mn frame verkopen...
Ging dus niet door, omdat ik Deel 2 van het kentekenbewijs even kwijt benLoop ik flink wat geld mis.
Gelukkig vond ie het niet erg. Kan gebeuren en was niet expres enz..
Ja, pwnd
dan zoek ik echt slecht.quote:
Denk niet dat hij omgekeurd wordt. Wordt niet echt gebruikt om mee te rijden.quote:
Wat school betreft wel ja.quote:
boh dat had ik met een 125cc 4 takt als.. nouja 2 a 3 meter dan, reed erachter en van WTFquote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Denk niet dat hij omgekeurd wordt. Wordt niet echt gebruikt om mee te rijden.
Dan pak ik de PGO500 wel.Ding afgelopen maandag ontgrenst, haalt nu de 110.. Echt een heeeerlijke cruiser.
Denk dat ik die van de zomer voor een weekendje meeneem naar het strand in NL..
En ook de Goes 450 ontgrenst.. van 20pk naar 50,9pk..
Een geluid!abnormaal! Een raptor is er (serieus) niets bij.. Echt onvoorstelbaar.. Je voelt de klappen zo'n 5 meter erachter nog.
heb ik ook wel is.. dan baal jequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:22 schreef Geqxon het volgende:
O FUCK
Zojuist van huis gereden met de benzinekraan op reserve. Dat is ongeveer 17 kilometer.
Heerlijke fun maybe?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:30 schreef Repeat het volgende:
Wat voor falers kopen er in godsnaam quad's
En dan zeker voor 12k? Daar heb je een auto voor conjo
autosquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:30 schreef Repeat het volgende:
brommersquote:
of zoetermeer - amsterdamquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wel eens een paar keer een kilometer of 40 op de brommer gezeten. Kan prima.
Ik ben lopes nog snellerquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Maar toch. Wel handig om, als er een rollerbank is, thuis te komen. Ik red er cker wel 10km/h mee.
Omdat sommige mensen het wel kunnen betalen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:30 schreef Repeat het volgende:
Of je koopt em 2dehands, en laat em opknappen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het wel kunnen betalen.
dimi is nigger richquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:17 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Of je koopt em 2dehands, en laat em opknappen.
3000 euro minder.
Sowieso voor 12K een quad kopen... wtf.
Koop je een Kawasaki ZZR1400... ja oke. Maar een quad?
klasse kun je niet kopenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het wel kunnen betalen.
touchequote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Geqxon het volgende:
En mijn Landman skelter had een awesome mechanisme waardoor de voorkant kon "draaien", waardoor het mogelijk was één wiel in de lucht te hebben. Heerlijk voor off-road werk.
Goeie oude tijd. Remmen deed je door een grote staaf in de achterband te rammen. Achteruit door achteruit te trappen. En bergafwaarts moest je je voeten in de lucht doen, anders hakte de trappers je voeten eraf. Om maar te zwijgen van het stalen stuur.
Tegenwoordig moet alles veilig. Wat was de goeie oude tijd toch mooi!
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 06-04-2008 18:07 ]quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 22:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vandaag eens even een van de 450's compleet ontgrensd..
Reed ff bij de buren langs waar toevallig wat mensen buiten stonden.. Ik dacht van ff gas geven om het geluid te laten horen.. Resultaat: Wheely van 50 meter en een hartslag van 250 ofzo.Ik schrok me echt kapot gek. Ding bleef precies op balanspunt hangen maar ik scheet echt in me broek.
Ding rijdt echt fantastisch nu, van 2 naar de 3 schakelen.. Koppeling te snel laten schieten en hoppa, voorwielen in de lucht.
Ding heeft nu volgens fabrieksopgave ruim 50 pk (50,9)
eh.. verzendkosten zijn hoger als die 2 euro, beter tief je het weg of geef je het aan de brommerboerquote:Op woensdag 9 april 2008 13:21 schreef Geqxon het volgende:
Iemand interesse in lexus-lights voor een oud type SR? Achterlampen + Knipperlichten. 2 euro incl. verzendkosten.
quote:
Ik ben 100% NLquote:Op donderdag 10 april 2008 12:29 schreef no1uknow het volgende:
Val neer mocro.
Dan zal ik jou eens ff lekker in je bek schijtenquote:
Neger?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:56 schreef TryX het volgende:
[..]
Dan zal ik jou eens ff lekker in je bek schijten
Jammer dat ie van een japanse site is, en dus niet van jou, maar ik vind runner 180's wel tof.quote:
1. Jat een runnerquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:05 schreef Geqxon het volgende:
Runner 180s zijn wel goedkoop zeg. Voor 1500 heb je al een gesleepte
Een neger die in NL is geboren is ook NL.quote:
Je vergeet dat tegenwoordig ook het bloknummer geregistreerd wordt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
1. Jat een runner
2. Koop een frame op kenteken, op jouw naam.
3. Zet alles over en je kan een Runner verkopen en hebt 1400 euro in je zak, en gezien ze niet kunnen bewijzen dat het van het slachtoffer is, is het ding volkomen eerlijk.
Hoe simpel?
Dan zou het geen 100% NL zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Een neger die in NL is geboren is ook NL.
Erger ik me echt dood aanYeah right.
Waar komen je ouders vandaan? Oorsprong van de stamboom? Je genen?
Beter stel je het zo
Hahahaha je vader heeft een negerin geneukt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:19 schreef TryX het volgende:
[..]
Dan zou het geen 100% NL zijnAls je toch de smartass aan het uithangen bent
volkomen eerlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
1. Jat een runner
2. Koop een frame op kenteken, op jouw naam.
3. Zet alles over en je kan een Runner verkopen en hebt 1400 euro in je zak, en gezien ze niet kunnen bewijzen dat het van het slachtoffer is, is het ding volkomen eerlijk.
Hoe simpel?
Dat was jou moeder! whahaha!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hahahaha je vader heeft een negerin geneukt.
Is dat wat ze jou hebben laten geloven?quote:
Je bent gedistt ouweequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:15 schreef Geqxon het volgende:
TryX, bek dicht, en doe wheelies.
Ze werd achtervolgt door het FOK! Neukteam..quote:
Onmogelijk, jij was toen nog niet in deze slowchat aanwezig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:23 schreef TryX het volgende:
[..]
Ze werd achtervolgt door het FOK! Neukteam..
Dat ik jou een plaats in het FOK!Neuk team bezorgt heb zeg nog niet dat ikzelf ook lid benquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Onmogelijk, jij was toen nog niet in deze slowchat aanwezig.
Jij bent veul irritanter! Kankerstraal a.u.b op!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:34 schreef Geqxon het volgende:
TryX, je bent kanterirritant. Rot alsjeblieft op.
Je kent haar niet eens....quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:23 schreef TryX het volgende:
[..]
Ze werd achtervolgt door het FOK! Neukteam..
Me laatste maandje als 17jarige is al ingegaan.quote:
Ik zat op mijn knieën.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:52 schreef fs180 het volgende:
waar ben jij bobbie?
Hij heeft geen kenteken, stond een paar jaar bij m'n opa op zolder. Maar het is zeker weten een Peugeot.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:20 schreef fs180 het volgende:
ligt waarschijnlijk aan de carburatuer..
kan ook een vespa zijn.. kijk geowon op het kentekenbewijs?
Weet ikquote:Op woensdag 16 april 2008 22:29 schreef fs180 het volgende:
das mag je er niteens mee rijden op openbare weg,
We zullen eens kijken.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:29 schreef fs180 het volgende:
das mag je er niteens mee rijden op openbare weg, maar v snaar heeft nergens effect op mij dunkt
kijk even naar de bougie, die hoort een koffiebruine kleur te hebben, google voor goede fotos met informatie
onder de 16 zijn de boetes maar 50%quote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef fs180 het volgende:
wil ik je wel even waarschuwen dat dat kleine rondje toch aardig gezeik op kan leveren
kost je namelijk voor je rbw 150/60
verzekering 260
helm 60
1992 is geen 16 dus ook nog is 150, en dan heb ej nog kans dat er aan je brommer nog dingen mankeren
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
onder de 16 zijn de boetes maar 50%
Weet ik, als k 16 ben wil ik wel m'n certificaat halen, misschien dat ik dan een andere brommer koop of deze laat schouwen.quote:Op donderdag 17 april 2008 05:56 schreef PallominnoX het volgende:
Niet te vergeten dat je geen brokken wilt maken, wordt een duur geintje dan..
Daar stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
scooterpraat
Het leuke is er al minstens een half jaar af, voor het gezeik van de kutmods D_A en saaw.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:31 schreef TheSorrow het volgende:
Wat een kankersfeertje hier zeg.
Best kans dat 'ie dat al loopt hoor.. anders doe je ipv de standaard varioring een dunnere, dan rijd je iets harder(je kunt je eigen varioring ook afdraaien..)quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nogal somber eigenlijk,
Maarja scooterpraat, ik heb een aprilia sr50r (De extra r betekent carburateur) en daarmee wil ik wel wat harder gaan dan 50,
En dat gaat die gelukkig ook nu boekt die als het goed is zon 75 KM/h.
Dat heb ik niet zelf gedaan maar dat was al zo, mijn vader is hier echter niet zo'n fan van en laat hem terugdraaien.
Jammer jammer, en alles maar ik wil toch weer 60 (niet harder, gewoon 60) wat moet er daarvoor gebeuren, en kan ik dat zelf?
Nieuwe olie moet er zeker in. Het lekt dus er zal wel niet zo veel in zitten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:35 schreef Gibeon het volgende:
Over dat koppelen: probeer eens nieuwe olie. En check je speling op je koppelingshevel. En dat schakelen kan zijn dat ie niet goed is uitgevuld, maar lijkt me niet echt logisch.
Dat zal al aardig wat schelen aangezien de speling die er op zit er voor zorgt dat je later ontkoppelt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:30 schreef Sjibble het volgende:
Nieuwe olie moet er zeker in. Het lekt dus er zal wel niet zo veel in zitten.
Er zit speling op de koppelingshevel, deze moet dus aangedraaid worden.
Met shimringen, maar dat gaat alleen op als het blok al eens gereviceerd ofzo is.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:30 schreef Sjibble het volgende:
En eh.. niet goed uitgevuld? Met wat?
Lager (mocht dat er in zitten) zal ws niet slijten van die kleine bewegingquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:30 schreef Sjibble het volgende:
Ik denk dat de veer of lager niet echt lekker is van dat pedaaltje
\eigenlijk zit j enooit goed, dingen zijn niet echt betrouwbaar als ze harder als 45 lopenquote:Op maandag 21 april 2008 17:18 schreef Gibeon het volgende:
Geen scooter maar een schakel kopen, zit je altijd goed
Serieus, neem gewoon een brommertje. Variodingen zijn echt krengen. Ik heb zelf 1 jaar een scooter gehad en was echt anti-schakel. Nu zweer ik bij deze brommers. Luchtgekoeld en geen gezeik, alles is cheap-ass (oldtimer). En het gaat gewoon nooit stuk. Terwijl scooterkrengen vaak vloeistofgekoeld zijn en op hoge toeren lopen te janken. Gekloot met rolletjes etc. En heb je een teruglooppijp mag je het wel vergeten. Ding zal echt stuk gaanquote:Op maandag 21 april 2008 16:50 schreef DylanAce het volgende:
Ff een vraagje: Ik (als totale leek) wil binnekort een 2dehands scooter aanschaffen, niks bijzonders als ie maar goed rijd. Ik ben langs de lokale scooterhandelaren geweest maar die verkopen 2dehands scooters tegen een prijs waar ik net zo goed een nieuwe voor zou kunnen kopen. Mijn vraag nu: waar moet ik op letten bij het kopen van een 2de hands scooter zodat ik niet binnen een maand met een kapotte scooter zit opgezadeld?
Dylan
wat moet er gebeuren aan de ontsteking dan? andere vooronsteking toch? is namelijk (nog) niet gedaan.. bullet met gare demper klinkt wel vet jaquote:Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef fs180 het volgende:
wellicht je ontseking,, die wil wel is tikken..
enne gewoon wat demperwol indoen..
ik heb ook een jaar met open uitlaat gereden, op een bullet klikt dat wel goed, een gp niet
ja voorontstekingquote:Op woensdag 23 april 2008 20:59 schreef Bas91 het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren aan de ontsteking dan? andere vooronsteking toch? is namelijk (nog) niet gedaan.. bullet met gare demper klinkt wel vet jagp doet gewoon pijn voor mensen die achter je rijden
ja beunhaas komt omdat ze naar me brommer kijken en vanaf die kant mn kenteken niet konden zien, dahcten dat ik geen kenteken had. zit nu wel weer in t middenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:13 schreef Sjibble het volgende:
Bas, ik vind het wel komisch dat elke agent die je tegenkomt je papieren en certi vraagt, terwijl het mij alleen overkwam als ik een overtreding beging of er een controle stond.
klopt.. dat heb ik ook.. dat eerst maar eens oplossen kijken of ik daarna nog problemen heb. net bijna 10k op de kreidlertellerquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:59 schreef fs180 het volgende:
die tikt alleen niet maar fluit
maar kost je wel vermogen ja
Binnenkort tandje 16 erop.. en een fatsoenlijke teller. of mn kreidler km teller fixen.. die kabel maakt een bocht waardoor ie niet werkt :<quote:
ja kankerjodenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Sjibble het volgende:
Kankerjoden
Boete
60 euro voor het rijden op een voetgangersgebied
Verrader.
Kijk ik naar wegmisbruikers, die met die tractor enzo.
Krijgt hij 2 boetes van gemiddeld 65 per boete
wtf! En dat waren dus echt serieuze overtredingen... kom ik aan...
quote:Op zondag 27 april 2008 00:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja kankerjoden
het was vooral niet jowu schuld
60 euroquote:Op zondag 27 april 2008 00:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja kankerjoden
het was vooral niet jowu schuld
Koop wat je wilt. Neo's gaat nooit stuk. Eigenlijk geen 1 scooter.quote:Op maandag 28 april 2008 00:04 schreef Rise. het volgende:
Mensen,
Als ik een 2e handse scooter wil kopen een gaar ding, opknappertje dus waar moet ik dan op letten ?
Hoe zit het met de papieren ?
Kenteken enzo dus tot mijn 16e op mijn moeder haar naam zetten ofzo maar waar moet ik op letten ?
Ey yo gozerrrr chill ff ik heb ok een spange scooter waar ik de chicks mee play.quote:
Yep, als je iemand met een t-shirt met daarop een zundapp logo en gibeon er onder, dan ben ik tquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:15 schreef oshiro het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar Stieltjesplein?
Ok, ik banjer rond met een Kenny motocrosshelmquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:12 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Yep, als je iemand met een t-shirt met daarop een zundapp logo en gibeon er onder, dan ben ik t
Nee tuppewa, blijft leuk om te horenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:19 schreef oshiro het volgende:
Tevens zijn scooters tupperware.
geen pics?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:31 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik zag gisteren trouwens een hele verzameling ouwe Kreidlers enzo staan wachten voor een pontje bij mij in de buurt. Het zijn er zeker wel meer dan 50 geweest. Was erg leuk om te zien
. Rezpekt voor ouwe brommerts jeweets!
je rijd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net eerste schuiver sinds een jaar gemaakt... Rotonde af, 30 kmpu ofzo en reed al rustig, leg ik hem nog platStuur krom, remhendel gebroken, en het ergste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |