Dat is een klant van ons.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Kuijpers. Het viel me op dat die ook Goes en PGO levert.
Patsergedrag toevallig?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vandaag een quad met 5km op de teller over de kop gegaan.
5kmh is wel heel knapquote:Op zondag 30 maart 2008 22:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kijk, dit soort dingen krijg ik dan met mijn toen nieuwe brommer voor elkaar, maar hoe doe je dat in hemelsnaam met een quad?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
kan je niet met je eigen brommert erheen en het ding duwen?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:00 schreef Geqxon het volgende:
20 kilometer met een brommer aan de hand lopen, weet iemand of een normaal gezond persoon dat gaat lukken?
Ik heb namelijk een hele toffe brommer gevonden, echter met een vernaggeld blok. Een busje of kar heb ik helaas niet...
Met fietsen doe ik dat wel eens, maar een 60 kilo wegende brommer aan mijn linkerhand meetrekken? Ik vind het al linke soep als ik een boodschappentas aan mijn stuur moet hangen.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
kan je niet met je eigen brommert erheen en het ding duwen?
Of heb je er geen 1 meer?
Haha, dat kan altijd.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met fietsen doe ik dat wel eens, maar een 60 kilo wegende brommer aan mijn linkerhand meetrekken? Ik vind het al linke soep als ik een boodschappentas aan mijn stuur moet hangen.
Ik kom er wel uit.
Ja, we stonden op een beurs (gennep on wheels) en ik moest daar samen met een collega demo's geven met de quads.quote:
Ik ben jaloers ja, maar in positieve zinquote:
is te doen.. maar dan zoek je letterlijk elke manier om gewoon te lopen of te rijden ipv te duwen.. sleep hem gewoon?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:00 schreef Geqxon het volgende:
20 kilometer met een brommer aan de hand lopen, weet iemand of een normaal gezond persoon dat gaat lukken?
Ik heb namelijk een hele toffe brommer gevonden, echter met een vernaggeld blok. Een busje of kar heb ik helaas niet...
Slepen kan ook, maar het ding heeft helaas geen remmen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
is te doen.. maar dan zoek je letterlijk elke manier om gewoon te lopen of te rijden ipv te duwen.. sleep hem gewoon?
Zijn de rollerbank boetes ook omhoog gegaan? Dus had ik gisteren een gigantische 30 euro kwijt geweest ofzo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:07 schreef Gibeon het volgende:
Vanaf vandaag 45 in bebouwde kom he. En de meeste boetes zijn met 20% omhoog gegaan
(nee geen grap, google maar)
Ik kom net bij die gast vandaan waar ik de MT van koop.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:12 schreef Xenwolfie het volgende:
Er was vandaag een rollerbank voor onze school. Ik kom daar dus aanrijden, komt meneer de motornazicommunistischejood mij even gebaren dat ik hem moet volgen. Nou ik dacht dus kut, brommerrijbewijsje kwijt totdat ik hem afgevoerd liet zien. Mijn arme Rieju werd dus zwaar mishandeld op de rollerbank, met als eindscore 67km/h
![]()
![]()
. ¤35 boete
. Het waren van die agenten in opleiding die blijkbaar nog nooit geschakeld hebben. Ze lieten hem eerst 2 keer afslaan. Derde keer proberen kregen ze hem aan de gang, maar volgens mij dachten ze dat ik een AM5 heb in plaats van een AM6 dus stopte ze al doodleuk bij de 5e versnelling. Bovendien lieten ze na elke versnelling flink het gas los zodat die telkens in snelheid terug viel. Overigens waren die agenten wel aardig, ik kreeg geen boete voor het niet bij mij hebben van mijn kenteken bewijs
.
In andere woorden, ik heb toch best wat geluk gehad bij dit zionistisch complot voor de school.
Opgevoerde scooters waren gewoon de lul. 1 ingenomen omdat die 104 ging.
Schakelen is inderdaad niet al te moeilijk, ik snap niet waarom die aspirant agenten dat ook niet kunnen. Of dat die motoragent dat anders niet ging doen (gelukkig maar, want dan had ik wel een hoge boete gehad). En negeren kan ik niet, want er was een motorzionist/jood/muis/welke bijnaam dan ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:09 schreef Sjibble het volgende:
btw, ik had ze keihard gepwnd door het te negeren, en als ze je hebben zeggen dat je er toch niet in trapt.
Die tellers gaan ook maar tot 99... dus 104 is ook een grap
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:31 schreef centenbakkie het volgende:
sjibble kan niet schakelen daarom moet ik het voor hem doen vrijdag
ZOMG HELD!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heb vandaag overlegd over het plan om een buggy om te bouwen tot promobuggy.
Was goed
Voorlopige planning:
CR500 2takt blok erin,
Verlagen, brede velgen eronder etc,
Oranje zwarte kleurstelling (kleuren van het bedrijf)
Alleen nog ff over het budget overleggen.
Er stond 67 op de lollerbankteller en meneer de aspirant agent liet mij dus gewoon gaan met een kleine boete. Volgens mij pikken ze hem echtn iet gelijk in als ie boven de 65 gaat hoor. Ik denk dan toch dat je meer aan de 80 moet gaan denken. 65 lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk (ook al staat het wel in de wet neem ik aan). Ze hebben jouw kenteken(bewijs?) dus eens gestolen omdat ie harder dan 65 ging?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef fs180 het volgende:
neen, alleen als ze hem innemen, boven de 65 -> 1x kwijt
En jij had geen kentekenpapierenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Er stond 67 op de lollerbankteller en meneer de aspirant agent liet mij dus gewoon gaan met een kleine boete. Volgens mij pikken ze hem echtn iet gelijk in als ie boven de 65 gaat hoor. Ik denk dan toch dat je meer aan de 80 moet gaan denken. 65 lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk (ook al staat het wel in de wet neem ik aan). Ze hebben jouw kenteken(bewijs?) dus eens gestolen omdat ie harder dan 65 ging?
Ja had iemand vandaag op school ook, 67 op de roller, 54 na correctie, 50 toegestaan dus maar 35 euro boetequote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Er stond 67 op de lollerbankteller
Ze deden ook nogal vaag met de correctie, was het niet zo dat er 6km/h af mag met een snelheid in de 60? Ik hoorde ze over 10km/h correctie praten.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:45 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ja had iemand vandaag op school ook, 67 op de roller, 54 na correctie, 50 toegestaan dus maar 35 euro boete
65 na correctie natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Er stond 67 op de lollerbankteller en meneer de aspirant agent liet mij dus gewoon gaan met een kleine boete. Volgens mij pikken ze hem echtn iet gelijk in als ie boven de 65 gaat hoor. Ik denk dan toch dat je meer aan de 80 moet gaan denken. 65 lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk (ook al staat het wel in de wet neem ik aan). Ze hebben jouw kenteken(bewijs?) dus eens gestolen omdat ie harder dan 65 ging?
en dan .. dan rij je ook nog zonmder rbw.. scooter logica?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En jij had geen kentekenpapieren
mja, puchframe met kenteken gewoon.
Kan je toch ook doen met MT's.
Koopt een MT frame op motorkenteken. Zet ik de boel over, enige wat me gaat kosten zijn de 9 euro om over te schrijven
Ehm, dan haal ik natuurlijk wel een motorrijbewijsquote:Op woensdag 2 april 2008 18:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dan .. dan rij je ook nog zonmder rbw.. scooter logica?
en mn frame is best aangepast
Goeie!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef mstr het volgende:
Geqxon, je kan ook gewoon die ketting van die brommer afhalen. Dan draait 't wiel makkelijk en hoef je niet hard te duwen?
(Mocht je andere ideeen hebben gehad, ik heb het topic niet doorgelezen verder)
250... krijg je daar nog wel wat voor?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:19 schreef fs180 het volgende:
ik zou dr max 250 voor geven..
bel gewoon een boer op in frieland, elke boer weet dr wel een paar
ja mt of mb kost 250 in gemi staatquote:Op donderdag 3 april 2008 13:14 schreef Sjibble het volgende:
[..]
250... krijg je daar nog wel wat voor?
moet op kenteken staan he.
En vandaag zou ik mn frame verkopen...
Ging dus niet door, omdat ik Deel 2 van het kentekenbewijs even kwijt benLoop ik flink wat geld mis.
Gelukkig vond ie het niet erg. Kan gebeuren en was niet expres enz..
Ja, pwnd
dan zoek ik echt slecht.quote:
Denk niet dat hij omgekeurd wordt. Wordt niet echt gebruikt om mee te rijden.quote:
Wat school betreft wel ja.quote:
boh dat had ik met een 125cc 4 takt als.. nouja 2 a 3 meter dan, reed erachter en van WTFquote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Denk niet dat hij omgekeurd wordt. Wordt niet echt gebruikt om mee te rijden.
Dan pak ik de PGO500 wel.Ding afgelopen maandag ontgrenst, haalt nu de 110.. Echt een heeeerlijke cruiser.
Denk dat ik die van de zomer voor een weekendje meeneem naar het strand in NL..
En ook de Goes 450 ontgrenst.. van 20pk naar 50,9pk..
Een geluid!abnormaal! Een raptor is er (serieus) niets bij.. Echt onvoorstelbaar.. Je voelt de klappen zo'n 5 meter erachter nog.
heb ik ook wel is.. dan baal jequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:22 schreef Geqxon het volgende:
O FUCK
Zojuist van huis gereden met de benzinekraan op reserve. Dat is ongeveer 17 kilometer.
Heerlijke fun maybe?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:30 schreef Repeat het volgende:
Wat voor falers kopen er in godsnaam quad's
En dan zeker voor 12k? Daar heb je een auto voor conjo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |