quote:Op maandag 31 maart 2008 17:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Honda City met een blokkie van een Nismo Skyline!!! Check em, tot einde.. zie je onder de kap..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Deze video is mogelijk niet geschikt voor minderjarigen.![]()
GTI 16V met 88PK vermogenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:31 schreef Daklem het volgende:
[..]
Jammer van die lelijke raamband, spiegels en bumper. Voor de rest ziet het eruit als een zeer nette golf 2 GTI.
Mja. staat ie dr ook zo naast als een held.
mja, dat is wel een beetje vreemd ja, die had ik nog niet gezien.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
mja, dat is wel een beetje vreemd ja, die had ik nog niet gezien.
Normaal zitten deze toch wel op de 120 pk denk ik.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:49 schreef invine het volgende:
en een 306 xsi naar de klote:
http://link.marktplaats.nl/157007707
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:37 schreef RiKe het volgende:
die uitlaat herken ik ergens van.......oja die hebben ze op school als vuilnisbak
Misschien direct de reden waarom die kerel zoveel kosten heeft, als iedereen zijn troep in die uitlaat proptquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:37 schreef RiKe het volgende:
die uitlaat herken ik ergens van.......oja die hebben ze op school als vuilnisbak
Er staat Dark Angel op de ruit.. Je moet wel erg nichterig zijn wil je dat als vent op je auto laten zetten...quote:Op zondag 6 april 2008 00:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
Misschien direct de reden waarom die kerel zoveel kosten heeft, als iedereen zijn troep in die uitlaat propt![]()
Taxatierapport van 28kquote:Op zondag 6 april 2008 17:23 schreef Spamblik het volgende:
Waarom doen ze die turbo nou op zo'n 1.5je, swap dan eerst naar iets met 2 nokkenstokken...
een 1.0 met een top van 160 en 0-100 in 14 sec, met 4 dikke uitlaten is niet stoer imoquote:
Meer uitlaten dan cilindersquote:Op zondag 6 april 2008 17:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een 1.0 met een top van 160 en 0-100 in 14 sec, met 4 dikke uitlaten is niet stoer imo![]()
![]()
een echte stratemakers ferraritje
eerder engelsquote:Op zondag 6 april 2008 18:12 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit al eens langegekomen hier?Het is een nederlander zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |