En zij vinden zichzelf waarschijnlijk liefhebbers en iedereen is jaloers op zequote:Op vrijdag 4 april 2008 13:56 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ach ja, types van de zwakstroom afdeling.
Pics of it didn't happenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef invine het volgende:
stond eergister bij mijn school een hele nette golf II gti heel netjes getuned..
quote:
quote:Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1781 cm3
Vermogen 66 kW
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 886 kg
Starwars..coming live to Holland..quote:
Het houd je motorkap dichtquote:
Nuttig!quote:
Mijn celica heeft ze ook standaard..quote:
moet die er van de week nog 's staan dan maak ik wel fotoquote:
W8 maar langerquote:Op maandag 31 maart 2008 19:55 schreef tevebe het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even... jij btw al n auto op t oog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
W8 maar langer![]()
Turqie zit in geldnoodHeb onslag genomen bij waar ik werkde om bij een Race-Motoren-bouwers bedrijfje te werken, maar heb geen tijd gehad ivm stage om me daar te soliciteren..
![]()
Endan heb ik nog eens gister een boete gekregen door rood rijden en dat ook nog es op 1 wiel (op fiets), maar dat was toen een waarschuwing![]()
En ik rook ook een beetje veel (pakje perdag a 4,-) dus pfoe.. ik moet er echt ff tussenuit..![]()
![]()
En ik heb al een auto op het oog, duits kenteken, oldtimer en goed onderhouden 944 uit 93![]()
Ja ja, ik weet.. lelijk oude audi met porsche emblemen maar dat maakt het hem...Porsche = Porsche
![]()
En tja, een redelijk blokkie 2,5L 4cylinder 8v't is meer een Pussy-Magnet (Borat)
![]()
Ik hoop hem volgend jaar februari te halen, als ie er nog staat en alles meezit(staat al 4 maandjes te koop
)
Zo niet, dan wordt het een ander 944.. of een Civic DXI*![]()
Of anders een Golfke 2,, kweet niet
wat een verhaal, maar denk niet dat die 944 er dan nog staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
W8 maar langer![]()
Turqie zit in geldnoodHeb onslag genomen bij waar ik werkde om bij een Race-Motoren-bouwers bedrijfje te werken, maar heb geen tijd gehad ivm stage om me daar te soliciteren..
![]()
Endan heb ik nog eens gister een boete gekregen door rood rijden en dat ook nog es op 1 wiel (op fiets), maar dat was toen een waarschuwing![]()
En ik rook ook een beetje veel (pakje perdag a 4,-) dus pfoe.. ik moet er echt ff tussenuit..![]()
![]()
En ik heb al een auto op het oog, duits kenteken, oldtimer en goed onderhouden 944 uit 93![]()
Ja ja, ik weet.. lelijk oude audi met porsche emblemen maar dat maakt het hem...Porsche = Porsche
![]()
En tja, een redelijk blokkie 2,5L 4cylinder 8v't is meer een Pussy-Magnet (Borat)
![]()
Ik hoop hem volgend jaar februari te halen, als ie er nog staat en alles meezit(staat al 4 maandjes te koop
)
Zo niet, dan wordt het een ander 944.. of een Civic DXI*![]()
Of anders een Golfke 2,, kweet niet
Ga dan maar voor een DXI'tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn geschiedenis kennende zal die auto zeker in dit topic komen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
en tunen zodat we hem hier weer langs zien komen!![]()
![]()
Jammer van die lelijke raamband, spiegels en bumper. Voor de rest ziet het eruit als een zeer nette golf 2 GTI.quote:
Knul..quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:26 schreef raulbouli het volgende:
[..]
uhm....... heb je wel verstand van nissans... ?
Het ziet der namelijk uit als een Nissan Pulsar Sunny GTI-R....
EDIT: zie dat mensen mij al voor zijn geweest
944's zatquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:23 schreef invine het volgende:
[..]
wat een verhaal, maar denk niet dat die 944 er dan nog staat
quote:
Ohw ja? Ik post anders wel het meeste sjonniebakken hier en meestal ben ik de TS van de stratenmakersferrari-topicsquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:31 schreef tevebe het volgende:
[..]
Zijn geschiedenis kennende zal die auto zeker in dit topic komen!![]()
ik wou net zeggen, want die grote gat achter de bumper is bij de GTI-R opgevult met een joekel van een intercooler... WOU IK NET ZEGGEN, maar die is toch op onder de motorkap, toch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Knul..
Ik heb misschien geen verstand van Nissans, maar ik kan echt wel een echte Sunny GTi-R van
een slome Sunny 1.4 met imitatie GTi-R motorkap en autostyle-bumper onderscheiden hoor.
Verbaast me eigenlijk een beetje dat jij het niet ziet.
/edit
De type-aanduiding is trouwens óf Pulsar, óf Sunny. Geen "Pulsar Sunny" of "Sunny Pulsar" oid.
En je denkt dat het rijden van een 944 je weinig gaat kosten?quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
944's zat![]()
[..]
Zit ik ook over te twijfelen, maar dan mot je ook wegenbelasting bij betalen en hogere verzekering tov. oldtimer
Geen zin in, 't is mijn auto, niet die van de overheid
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, want die grote gat achter de bumper is bij de GTI-R opgevult met een joekel van een intercooler... WOU IK NET ZEGGEN, maar die is toch op onder de motorkap, toch?![]()
maar dan alsnog, 't is een fake gti-r
Ik kan me die VW en Nissan nog wel herinneren... Ik denk dat weinig mensen hier die mooi vonden na die aanpassingen van je.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
944's zat![]()
[..]
Zit ik ook over te twijfelen, maar dan mot je ook wegenbelasting bij betalen en hogere verzekering tov. oldtimer
Geen zin in, 't is mijn auto, niet die van de overheid
![]()
[..]
Ohw ja? Ik post anders wel het meeste sjonniebakken hier en meestal ben ik de TS van de stratenmakersferrari-topics
Mijn voorkeur qua tuning is meer hetzelfde style als die van raulbouli![]()
![]()
alleen ik hou meer van de looks en motorisch ipv de hele interieur strippen voor die ene extra kg aftevallen
Ik weet niet hoor, maar als ie van 1993, is het nog geen oldtimer. Weet niet waar je dat vandaan haalt. Als ie nou van 1983 was, had je meer kans...quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:38 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als ie van 1993, is het nog geen oldtimer. Weet niet waar je dat vandaan haalt. Als ie nou van 1983 was, had je meer kans...
Ohw? Wat had ik aan de VW dan gedaan qua uiterlijk? Alleen smoke achterlichten, rode remklauwen, zwarte knipperlichten voor en zijkanten, Golf 4 looks koplampen en embleemloos grille + een rechte/holle pijp ipv eindemper.. En alle plastice delen zwart gespoten..quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:39 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik kan me die VW en Nissan nog wel herinneren... Ik denk dat weinig mensen hier die mooi vonden na die aanpassingen van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |