Ik zag dat ding vandaag trouwens weer staan, nu met de bumpers gelakt.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:57 schreef blup het volgende:
Tering, Kaddetjes, die zie je echt bijna niet meer.
Nissan Sunny GTI-Rquote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Trouwens, over nissans gesproken..Volgens mij heeft die Hyundai ernaast meer vermogen!
[ afbeelding ]
(Heb nu pas door dat mijn gsm zulke brakke foto's maakt omdat de resolutie verkeerd staat stond ingesteld.)
Sjoe, dat ding op de parkeerplaats is echt geen GTi-R man. Is gewoon eenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nissan Sunny GTI-R
[ afbeelding ]
Specs (stock):
220hp / 267nm
4 wheel drive
0-100 > 6.0 sec.
Best een rappe Hyundai dan
Die is ook lelijk, maar specs maken veel goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sjoe, dat ding op de parkeerplaats is echt geen GTi-R man. Is gewoon een
(lelijke) sunny met licht motortje (1.4/1.6?) Zal morgen het kenteken ff checken.
Door de stickers op de sunny zal deze misschien nét iets sneller als de hyundai zijn.
Misschien.
Sunny
Die specs van de GTi-R zijn overigens![]()
Echt jammer dat het (imho) zo'n gedrocht is.
We hebben een sjonnie gevondenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:27 schreef shameete het volgende:
oh ja, de reden dat de bumpers nog niet gespoten zijn bij sommige is omdat ze die eerst nog pas hebben moeten maken en aangezien polyester 'werkt' kan er bijv. na een week evt. wat aangepast worden zonder dure spuitkosten.
je moet overigens niet te lang met een ongespoten bumper rondrijden, want daar gaat het polyester ook niet op vooruit :p
ik heb mijn voorbumper een week lang erop gehad, en na controle bleek de bumper nog steeds mooi te zitten en toen naar de spuiter toe, het resultaat stond in het vorige deeltje :p
quick, find the ban-buttonquote:
uhm....... heb je wel verstand van nissans... ?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Trouwens, over nissans gesproken..Volgens mij heeft die Hyundai ernaast meer vermogen!
[ afbeelding ]
(Heb nu pas door dat mijn gsm zulke brakke foto's maakt omdat de resolutie verkeerd staat stond ingesteld.)
De eigenaar van die auto het liefst ook niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n bumper mag toch heul niet op de vaderlandsche wegen?
Maar wát helpt het dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef tevebe het volgende:
[..]
Duh, dat helpt natuurlijk als je keihard rijdt!
Ach ja, types van de zwakstroom afdeling.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:53 schreef tevebe het volgende:
[..]
En dan trots er naast durven te staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |